asbascomputers.nl

495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

4 jun 2023
prima service en goed bereikbaar voor vragen
2 jun 2023
Schappelijke prijzen en het oplossingsgericht werken in geval van problemen.

Snelle lebetong

Prima laptop

Laptop de volgende dag al in huis. Geen gebreken geconstateerd en perfect schoongemaakt.
29 mei 2023
Ik koop al jaren mijn laptop tegen een zeer bescheiden prijs bij Abas. Nog nooit tegen gevallen.
Snelle en juiste levering
29 mei 2023
Op tijd geleverd, werk prima
PD
Paul D.
Knokke
28 mei 2023

Correct

Laptop beantwoord de beschrijving. Vlugge en correcte levering
27 mei 2023

Na valse start een goed eindresultaat

Nadat de eerste laptop een fan error gaf heb ik zonder al te veel problemen een andere toegestuurd gekregen die het uitstekend doet. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en de personen die ik heb gesproken waren vriendelijk. Na de helaas valse start, wat kan gebeuren zeker met een refurbished, ben ik zeer tevreden met de laptop die ik nu heb.
24 mei 2023
22 mei 2023
Snelle service en een goed product.
22 mei 2023
Helaas 1dag later geleverd, laptop zag er als nieuw uit perfect en werkt perfect en ook nog betaalbaar.
19 mei 2023
duidelijk opties bij samenstellen snelle levering
CK
Cees K.
Waarland
19 mei 2023

De laptop was viezig en accu kapot.

De laptop was viezig. Nagellak op de deksel en duidelijk veel gebruikt. Ook was hij onbruikbaar, want de accu was kapot. Kon niet meer opgeladen worden!
Antwoord van asbascomputers.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat uw laptop niet naar wens was. Inmiddels ben je al voorzien van een nieuwe laptop. Wij hebben na ontvangst retour dezelfde werkdag nog een nieuwe laptop opgestuurd. Ik wens je veel plezier ermee!
18 mei 2023
Uitgevoerd zoals afgesproken. Het zou helemaal mooi zijn als je bij de bestelling als de Windows username op kan geven als optie.
18 mei 2023