asbascomputers.nl

495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.371 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

Goede en schone refurbished laptop.

Goede en schone refurbished laptop ontvangen. Helaas ging de slogan voor 17.00u besteld in mijn geval niet op. Geen bericht over vertraging in levering dwong mij op dinsdag om maar eens te bellen. Daarna ging het proces snel. Jammer voor mijn geval. Desondanks krijg ik de indruk van een goed bedrijf en krijgt het van mij een goede score.
Goede klantenservice! Helaas heb ik mijn laptop retour moeten sturen omdat het me tijdens het instellen opviel dat niet alle letters en cijfers het goed doen (ze worden ofwel dubbel gepakt, of niet gepakt en dan weer wel) dit is gewoon pech maar wel tevreden over de klantenservice en de snelle reacties!
8 sep 2023
Goede service gehad nadat we toch een laptop kregen met een scheurtje in de behuizing. Snel retour en een andere exact dezelfde type laptop terugkregen. De harde schijf was ook overgezet op de nieuwe zodat alle gegevens die er inmiddels al opstonden niet verloren was gegaan.
Refurbished laptop gekocht: x360 Prima, bijna alles goed. Een pluspunt is dat de toetsen verlicht zijn. Maar dat is ook gelijk het negatieve punt. De cijfertoetsen zijn niet verlicht omdat er een sticker overheen is geplakt. Prima, maar helaas niet overlegd
Wordt beoordeeld

bijna helemaal goed

Laptop besteld sàvonds de volgende dag kwam ik erachter dat ik de verkeerde had besteld, gebeld laptop omgeboekt naar de goede prima, alleen de credit en debit factuur klopte niet helemaal. net iets te veel betaald jammer. Tankstation Sijs Heerhugowaard
24 jul 2023

Top bedrijf. Levert goed, snel en een prima service!

Duidelijke site met overzichtelijke informatie. Service is ook prima. Er ontbrak bij mijn Dell laptop een muis knopje in het toetsenbord. Even over gebeld en 2 dagen later kreeg ik een enveloppe met daarin het ontbrekende knopje. Echt zeer tevreden!
21 aug 2023
Snelle levering. In gebruik genomen en werkt goed. Omschrijving van de pc klopt echter niet, ik kan maar 10 usb aansluitingen vinden en er staan er 13 aangegeven in de omschrijving. Eerdere ervaring met ABAS was goed.
FD
Freek d.
Benthuizen
30 aug 2023
De bestelde laptop voldeed aan de verwachting en was iets duurder dan vergelijkbare laptops die helaas al niet meer beschikbaar waren. Duurder ook na onverwachte korting en een gratis laptoptas.
23 nov 2023

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering. Goede prijs voor een degelijke laptop. Wel iets meer plekjes en dingetjes dan ik verwachtte van een rank 4. Verder werkt alles naar behoren en tot nu toe erg tevreden.

Snelle en goede levering...we hadden…

Snelle en goede levering...we hadden een probleempje met de oplader,geen enkel probleem konden het kostenloos terugsturen en hadden de volgende dag een nieuwe oplader.
WB
Wilco B.
Purmerend
24 jun 2023
Voor de 3e keer laptop gehaald. Ziet weer netjes uit en werkt zoals hoort. Verder nog geen nieuws is net 2 weken in huis.
19 aug 2023
Zeer schone laptop. Geen krasje te bespeuren. Aanzetten en direct klaar voor gebruik met up-to-date software.
De laptop die besteld was voldeed aan al mijn verwachtingen,prima op tijd bezorgd en zag er prima uit.
30 aug 2023
De laptop zag er uit zoals ook aangegeven, bijna als nieuw. Alles werkt naar behoren. Snelle levering.
12 okt 2023
Directe service en contact omdat het geleverde niet helemaal correct was ..maar meteen goed geholpen
1 jul 2023
Snelle verzending en snelle retourzending. Daarbij vriendelijke klantenservice.
2 jun 2023
Schappelijke prijzen en het oplossingsgericht werken in geval van problemen.
17 apr 2024
Communicatie was zeer netjes. Mijn bestelling was vertraagd dat was jammer.
4 jul 2023

Netjes en op tijd aangeleverd!

Netjes stootvast ingepakt en de op tijd zoals aangegeven afgeleverd. Prima!
7 nov 2023

Zgan laptop voor zeer scherpe prijs

Laptop was zgan en vergeleken met andere sites was de prijs zeer scherp