Grootinvloeren.nl- Logo - Beoordelingen

Grootinvloeren.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden91 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2022
Grootinvloeren.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 okt 2023
Contact opnemen is makkelijk. Bestellen ging soepel en vlug. Wat beter kan, bij aflevering, als de klant niet thuis is, een smsje/Appje sturen, zodat de klant weet dat het afgeleverd is. Ik vind een smsje handiger als een mailtje.

21 nov 2023
Binnen 1 of 2 dagen levering Zijn al een week verder , nog niks. Niet even een seintje van het kan wel wat langer duren vwb de levering

Beoordelingen voor Grootinvloeren.nl

De site is niet echt duidelijk met leveren op locatie. Er wordt geen duidelijke ophaal of lever keuze aangeboden
Zeer goed en correct in hun contact, alle benodigde informatie werd verstrekt. Keuring de samples op gestuurd, zodat we de juiste bestelling konden doen. Bestellen is keurig en snel geleverd.
18 jan 2024
27 okt 2023

Top

15 mei 2023

Uitstekende service, kwaliteit en goede prijzen

Het plaatsen van mijn bestelling via de website ging zeer eenvoudig. Vooraf nog even contact gehad via e-mail omdat ik twijfelde over levering op een bepaalde datum. Helaas ging dat fout door problemen bij externe vervoerder, maar dat werd super goed opgelost door Groot in Vloeren. Levering door externe vervoerder was trouwens uitstekend. Nu alleen nog zelf de mooie laminaatvloer leggen …
15 jun 2023

Niks dan lof!

Ontzettend tevreden over Groot in Vloeren. Ze hebben last minute tijd voor me gemaakt om de verschillende laminaatsoorten uitgebreid te laten zien en uitleg te geven. Daarnaast kon de bezorging 2 dagen later al plaats vinden en ben ik ontzettend goed geholpen om het laminaat op de juiste plek in de woning te krijgen. Niks dan lof en een absolute aanrader!
5 aug 2023
Snelle levering. Maar worden niet op de hoogte gehouden met een link wanneer de levering plaats vind. Koerier stond ineens voor de deur. Gelukkig waren wij thuis. Verder tevreden . Prijs een stuk lager dan elders
30 sep 2023

Nette prijzen en snel verzonden!

Voor de 2e keer in korte tijd een vloerkleed besteld. Heel snel verzonden en als je ze belt met een vraag wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan.
4 jul 2023

Prachtige vloer voor een mooie prijs

Zeer tevreden met de vloer die makkelijk te leggen was. Bezorging liet iets langer op zich wachten, maar uiteindelijk toch wel snel binnen gekregen.
10 nov 2023

Fantastisch

Vloer besteld, bij levering afwijkende kleur geconstateerd. Meteen de volgende dag juiste vloer geleverd. Top service!
25 mei 2023
Mooie laminaat vloer. Kleur wordt beschreven als beige is in werkelijkheid meer grijs. Desondanks staat het goed.
12 mei 2023

Helemaal goed!

Levering zoals gezegd. Dag en tijdstip nauwkeurig. En gebracht tot in de hal beneden. Vriendelijk en behulpzaam.
22 okt 2023
Bij de bestelling snel een mail retour. Tevens binnen 3 dagen bezorgd
19 okt 2023

Gewoon goed!

Niet te duur, makkelijk bestellen via de site en goede snelle levering.
27 sep 2023
Aardige mensen en het laminaat netjes op de 1e verdieping geleverd top
27 jul 2023

Super service!

Super service en vloeren tegen een goede prijs- kwaliteitverhouding.
Wauw, wat een service! En top prijs voor een mooi vloerkleed