slijpexpert.nl- Logo - Beoordelingen

slijpexpert.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden143 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 jun 2023
slijpexpert.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Snelle levering. Er werd bij mijn bestelling een fout gemaakt maar dit werd zeer snel en heel netjes opgelost. Ga hier zeker meer bestellen.

14 okt 2023
Graag duidelijker informeren over backorders. Van alle bestelde delen kwamen de meest benodigde een week later.

Beoordelingen voor slijpexpert.nl

Antwoord van slijpexpert.nl
Goedemiddag, wat moeten wij verbeteren voor een 5 sterren waardering?
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
De communicatie naar de klant kan beter. Ik wacht meer dan 14 dagen op mijn bestelling en moest zelf informeren waar mijn bestelling bleef.
14 okt 2023
Antwoord van slijpexpert.nl
17 okt 2023
Hartelijk dank voor de feedback, het is ons streven om alles uit voorraad te leveren. De communicatie en informatie kan duidelijk beter.