Darts Warehouse- Logo - Beoordelingen

Darts Warehouse

720 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.475 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 aug 2023
Darts Warehouse voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nadat ik een bestelling geplaatst had op Dartswarehouse.nl en het pakket ( die stevig verpakt was ) geleverd werd controleerde ik de inhoud en zag dat er iets te ontbrak , telefonisch contact opgenomen met voornoemde werd dit netjes en op een vriendelijke manier opgelost zonder enkel probleem , 2 dagen later had ik de rest van mijn bestelling ontvangen met een gratis extra pakketje van 5 paar flights ! Dit is pas Topservice , daar ga ik nog met volle vertrouwen online shoppen 🤩

Nieuwe pijlen besteld en kreeg ze binnen kon je zien dat ze gebruikt waren. Contact gehad wel heel netjes hoor! Kon ze uiteraard terug sturen maar goed je wil er zo snel mogelijk mee gooien dus besloten ze te houden. Maar is niet de bedoeling natuurlijk.. Verder goede service goede levering en ik blijf een redelijk tevreden klant.

Beoordelingen voor Darts Warehouse

Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Veel plezier met uw spullen!
11 feb 2024
Toen ik zag dat bpost de levering overnam van dhl wist ik meteen dat het niet voor het weekend zou geleverd worden. Had ik dat meteen geweten had ik niet besteld.
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen! Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring hebt met Bpost. Alsnog veel plezier met uw spullen!
Bezorgingsproces is goed, duidelijke track en trace. Keuze vör produkten nuet altijd even duidelijk: wat voor lengtes zitten er in een shafts assorti?
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven! We zullen uw feedback intern bespreken. Veel plezier met uw spullen!
Snel geleverd bij voorraad, ja en je weet niet hoelang het kan duren met een pre order maar logisch lijkt mij
Antwoord van Darts Warehouse
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven! Veel plezier met uw spullen!
Goed bord leuk dat er flights bij zaten ook snelle levering
Zeer snel verzorg . Als van zeer goed kwaliteit top
RF
Riccardo F.
Maastricht

De shirts pas als gegoten. Mooi design
11 feb 2024
Snelle levering en de juiste producten
Antwoord van Darts Warehouse
de juiste bestelling er in steken
Prima service, top!
28 jan 2024
Antwoord van Darts Warehouse

Altijd goed...bestel best wel redelijk…

Altijd goed...bestel best wel redelijk veel. Indien iets niet voorradig wat sporadisch gebeurd..word dat gecompenseerd met een leuk presentje. En echt leuke presentjes waar ik blij van word. Het is geen Bol.com die de volgende dag levert maar ik ben zeer tevreden.
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
de mooie acties op black friday, flink wat interessante items zoals de warrior shots board voor 42 eu als je die kan kopen elders of in een winkel hier is 50 al een goeie prijs ik heb 60 betaald een half jaar geleden schat ik
Antwoord van Darts Warehouse
Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat ons assortiment u aanspreekt! :D
ES
Erik S.
Aalten(NL)
17 nov 2023
Vlotte afhandeling. Maar uw Bull’s krijt is taps, de dikkere uitteinden passen NIET in de Bull’s krijthouder, die ik speciaal daarvoor kocht. Probeer het zelf maar eens.
17 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling! We zullen naar uw klacht kijken, bedankt voor uw feedback!