Mooielampen.com- Logo - Beoordelingen

Mooielampen.com
Beoordelingen:

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden655 beoordelingen in totaal  

4,88
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 nov 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Mooielampen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
GEWELDIGE SERVICE!!!!!!!. Door mijn eigen stomme fout was de lamp verkeerd bezorgd. Op zaterdag werd er na een mail van mij aan Mooielampen.com heel snel gereageerd. En dat gewoon op zaterdag. Op zondag werd ik telefonisch ingelicht met de oplossing. Ze stuurden een andere lamp nogmaals op. En dat ondanks dat er nog niet bekend was wat mijn fout was. Uiteraard heb ik ze ingelicht dat het geheel mijn fout was en ook daar kwamen ze met een keurige oplossing voor de verdere afhandeling. Ik zeg Zo Hoort Het, maar zie je het helaas niet vaak meer!!!

de meest kritische beoordeling

4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Mooielampen.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(1)
(1)
Resetten
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere vervoerder gebruiken. Meestal reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van Mooielampen.com
5 mrt 2024
Goedemiddag heer/mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het jammer dat uw oordeel betrekking heeft op de serviceverlening van een koeriersdienst, terwijl wij daar helaas geen invloed op hebben, maar begrijpen uw frustratie. Mochten we toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan vernemen we het graag.
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De lamp bleek niet op voorraad en ook niet meer na te bestellen bij de fabrikant. Vervolgens kwam er een mail met de vraag om te overleggen, geen duidelijk voorstel/opties. Op mijn verzoek werd het geld wel vlot teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Mooielampen.com
4 aug 2023
Goedemiddag Margreet, Wij begrijpen de teleurstelling maar vinden wel dat een deel van je recensie niet overeenkomst met de daadwerkelijk opvolging vanuit onze zijde. Vanuit ons perspectief hebben we je zeer snel op de hoogte gebracht van het feit dat dit product niet voorradig is bij de leverancier én uit het assortiment is gegaan (binnen 24 uur). Uiteraard had het product niet op voorraad mogen staan op onze website en dat is absoluut een punt van kritiek, waarmee we het 100% eens zijn. Echter hebben we je vervolgens netjes gevraagd, of wij wellicht op zoek dienden te gaan naar een geschikt alternatief, of dat je liever wenste het betaalde bedrag terug te ontvangen. Je hebt hierbij aangegeven zeer specifiek alleen dit type lamp te willen ontvangen, dus liever je geld terug te willen. Het betaalde bedrag is binnen één werkdag na onze communicatie weer teruggestort. Zou ik je daarom mogen vragen waarom jij vindt dat we niet duidelijk genoeg zijn geweest qua voorstel, opties óf communicatie? We vernemen het graag. Met vriendelijke groet, Les de Ruijter - Klantenservice Mooielampen.com
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schade aan mijn producten toen ik het thuis ontvangen had.
Beoordeling melden
Antwoord van Mooielampen.com
10 jun 2023
Goedemiddag William, We hadden graag gezien dat je eerst even contact had gezocht met de klantenservice :). Daarmee geef je namelijk ons als organisatie een eerlijke kans om ontstaande problemen op te lossen. En zeker in gevallen van schade waarbij niet direct duidelijk is hoe de schade is ontstaan, vinden we het prettig om te onderzoeken of ons hier enige blaam treft, of dat het wellicht de vervoerder is geweest. Op basis van je bijgevoegde foto's heb ik namelijk het idee dat dit laatste het geval is en daarom willen we het graag (kosteloos) voor je oplossen. Afijn, wanneer je even contact opneemt met klantenservice@mooielampen.com, dan gaan we kijken of we dit naar behoren kunnen oplossen zodat je uiteindelijk naar tevredenheid geholpen kan worden. Met vriendelijke groet, Les de Ruijter - Klantenservice Mooielampen.com