Carmo-electronics.com

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2023
Carmo-electronics.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Carmo-electronics.com

12 okt 2023
Snel en duidelijk
12 okt 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.
Dank u wel voor de 4 sterren
Dank u wel voor de 4 sterren
5 jun 2023
15 aug 2023
Dank u wel dat u de moeite heeft gedaan voor de review!
28 mei 2023
Dank u wel voor de 5 sterren
15 jun 2023
de waarschijnlijk prima spanningregelaar voor mijn KTM 950 adv is door u gemaakt met veel te korte kabelboompjes, (2 van de 3 sowieso 9 cm te kort). Daardoor moest ik flink creatief zijn en bv de startrelais een halve slag verdraaid terugmonteren om zo toch nog net voldoende kabellengte te realiseren. Ergo, de kabelboompjes aan de originele spanningregelaar zijn veel langer. Via mail u daarop attent gemaakt, echter geen reactie van uw kant... groet Daan van Holten
15 aug 2023
Hoi Daan, Dank je wel voor de beoordeling. Dit is inderdaad erg vreemd, heeft u misschien de verkeerde besteld? We hebben KTM regelaars met extra lange kabels? Al is het 2 maanden geleden toch wil ik u graag de regelaar aanbieden die hoort op uw motorfiets. Als u de regelaar opstuurt met uw factuur dan ga ik dat voor u regelen. Groeten Kevin Carmo