blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
Eenvoudiger zoeken op uw site naar AVG. Ik heb de volledige versie, alleen op 1 pc komt tune UP en vpn. Maar op de andere niet en ook niet te vinden. Het is voor 10 pc's dus het zou erop die zouden er ook op moeten staan. w.b.visser@hetnet.
Makkelijke site. Snel bericht per email
HL
Top! 👍🏻
Perfect

website en uitvoering bestelling

probleemloos
Uitstekende service, bestelling snel geleverd en heb er veel plezier van
17 feb 2024

Virusscanner

Gemak van het bestellen. Makkelijk te installeren.
16 feb 2024
goede en snelle levering en bij problemen telefonisch bereikbaar
16 feb 2024
15 feb 2024
Makkelijke en goede uitleg over downloaden van programma's.
DS
Dorus S.
Nijmegen
15 feb 2024

Eine EINWANDFREIE Organisation !! Super gut !!

Vanaf het intoetsen van .. www.blitzhandel24.nl .. tot aan betalen .. gaat allemaal super makkelijk !! Met de persoonlijke inlogcode kan ik zeer snel een product bestellen. T. Smolders Nimwegen Holland

Zeer tevreden

Snelle levering zonder problemen van de bestelling en snel antwoord op een vraag om info.
14 feb 2024

Avg antivirus voor een prima prijs

Prima geholpen en geadviseerd door blitzhandel klantenservice. Installatie was in 1x klaar.
13 feb 2024
Eerlijke online zaken.
13 feb 2024
AC
Ann C.
oostrozebeke
12 feb 2024
heel tevreden over service! product dat we nodig hadden is supersnel toegekomen en prima verlopen . ook na service heel snel geholpen. prijs en kwaliteit perfect. zelfs op zaterdag! gaan zeker nog producten aanschaffen bij Blitzhandel 24. ook factuur correct en snel ontvangen.