blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

501 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.993 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

13 nov 2023
Op 05/11/2023 kocht ik de WinX DVD Ripper langs internet. Om te activeren werd er mij gevraag het E-mailadres en de licentiecode in te vullen. Voor het e-mailadres heb ik mijn e-mailadres ingevuld en in het volgend vakje mijn bijgeleverde code AANPG-A6NIG-R6O5O-ZPZBU. Dan op Activeren gedrukt er gebeurde niets. Enkel melding verkeerde code. Nog enkele keren mijn e-mailadres ingevuld: melding bleef zich herhalen. Wat heb ik mis gedaan? Krijg de cd-ripper niet opgestart. Hebben jullie een oplossing voor dir probleeem? Hoogachtend etienne.geerts3@telenet.be

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
8 jun 2023
Nu voor het tweede jaar een goedkoop abonnement op een virusscanner. Het eerste jaar ging prima, nu voor een tweede jaar
Snel geleverd.
Wordt beoordeeld
Het werkt nog niet heb al een medewerker aan de telefoon gehad en weer een mail gestuurd wacht no steeds
8 jun 2023
Snelle service, eenvoudige installatie procedures.
6 jun 2023
Zeer accurate en snelle afhandeling van de bestelling.
CC
Chris C.
Rijmenam

Zeker aan te bevelen.

Voornamelijk de prijs en de snelle afhandeling, ook in het verleden.
5 jun 2023
4 jun 2023
snelle overzichtelijke afhandeling. code van de software en licentiesleutel snel en correct doorgezonden
4 jun 2023
3 jun 2023
3 jun 2023
De snelheid en de service waarmee het probleem via teamviewer werd opgelost. Hartelijk dank
2 jun 2023
Goedkoop...........
1 jun 2023
30 mei 2023
Prima bedrijf, eenvoudig bestellen en direct leveren
30 mei 2023
Zoals gepubliceerd zo is geleverd :-)
29 mei 2023
Betrouwbare en prijstechnisch uitstekend. besteld en seconden later is de licentie geregeled
29 mei 2023
28 mei 2023