blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
10 feb 2024
9 feb 2024
8 feb 2024
7 feb 2024
Snelle en adequate afhandeling van mijn vraag mbt downkoad programma
6 feb 2024
Ze verkopen een besturingssysteem Windows 7 met een code die men niet kan activeren. Met andere woorden, na een tijd onbruikbaar. Win7 kan men zo downloaden, en een code kost 2,99 euro. Zij vragen 11,13 euro. Ik heb 2x win 7 bij hun gekocht, en te laat bemerkt, dat het onbruikbaar is.
3 feb 2024
proces betaling en downloaden programma verliep snel en goed
3 feb 2024
2 feb 2024
Uitstekende supersnelle service! Zelfs als het even niet goed gaat door mijn eigen fout, lost Blizhandel24 dat in sneltreinvaart zeer soepel en klantvriendeijk op. Alle lof!
2 feb 2024
De gekochte en geïnstalleerde producten zie ik wel terug in account van Blitzhandel, maar vind ik niet terug, in mijn avg account. Dit is niet ideaal. Uitgezonderd op bovenstaand, ben ik eigenlijk verder te vreden
MV
Marc V.
Mechelen
1 feb 2024
zoals steeds snel geleverd!
1 feb 2024

Onduidelijke voorwaarden voor terugbetaling

Als je software via de mail koopt heb je geen recht op geldteruggave. ook als de (illagale) software niet geinstalleerd kan worden. Dit bij het bestellen duidelijker bekend gemaakt worden. Niet op een mij onduidelijk formulier.
31 jan 2024
Heb ik al gedeeld.
31 jan 2024
Goed,snel en goedkoop
RA
Snel en goed betaalbaar
Snelle en correcte levering
30 jan 2024
Het snelle boeken en daarna digitaal afhandelen.