blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

532 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.137 beoordelingen in totaal

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

30 apr 2024
Blitzhandel verkoopt software die niet werkt en die aleen Spam is. Na installatie krijg je een scherm te zien, klik je op start (foto 1) dan komt er een aanbod in $ (foto 2), wil je dat scherm sluiten en klik je hiervoor rechtsboven op het kruisje, dan komt er weer een aanbod (foto 3). Het scherm is verder niet te verwijderen behalve door de computer af te sluiten. Een refund krijg je niet, met het smoesje dat je de software al geactiveerd hebt. Terwijl ik alleen een account heb gemaakt om de software te gebruiken. Dit is puur oplichterij, en de software doet dus niet wat er beloofd wordt: alle WhatsApp chats overzetten van iPhone naar Samsung gsm.
NL

Gerard B.
Tilburg
6 jul 2024
6 jul 2024
Correcte afhandeling van bestelling, maar een statusindicatie over de bestelling zou wel handig zijn waardoor de klant een idee heeft wanneer hij/zij aan de beurt is.
4 jul 2024
Snelle levering, veel keuze (erg groot assortiment!), kwaliteitsproducten
snel,gemakkelijk en goedkoop
JS
Jan S.
De Bilt
29 jun 2024
Prima prijs en toen er iets mis ging bij de installatie uitstekend geholpen door de Nederlandse klantenservice. Aanrader
28 jun 2024
27 jun 2024
Snelle service Echte licenties Prima prijs
25 jun 2024
Software versie niet compatibel
25 jun 2024
Fast delivery, good service, excellent +++
24 jun 2024
23 jun 2024
prima en snelle levering van het bestelde product.
BW
CR
claudia r.
heinsberg
20 jun 2024
Goede duidelijke site met goede aanbiedingen. Verlenging Avast gekocht en direkt het produkt kunnen activeren. Het programma loopt nu al enkele weken zonder problemen.
20 jun 2024
19 jun 2024

prijs bijzonder interresant !

snelle levering, prijs bijzonder concurerend goed, product eenvoudig te installeren
17 jun 2024