blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
28 jan 2024
27 jan 2024

Aankoop van minder courante updates.

Vorig jaar vond ik hier nog een licentie voor CAD/DRAW12 en zojuist nog een licentie van Magix/Xara op de kop kunnen tikken. Licenties met eenmalig bedrag voor onbeperkte gebruiksduur worden schaarser meer hier vind je ze nog. Eerlijke prijs en snel afgehandeld.
26 jan 2024
Goede prijs, vlotte levering via email. Beetje knoeien met de installatie, de code die geleverd werd ging niet rechtstreeks, moest eerst nog “omgevormd” worden. (Photoshop elements)
KD
Klaas D.
Leeuwarden
26 jan 2024
Ik had zelf foutje gemaakt , mailtje binnen een uur alles opgelost klasse ! Dus bedankt voor de snelle service. gr. Klaas
25 jan 2024
24 jan 2024
Gewoon goed en degelijk
23 jan 2024
Communicatie met avg account onduidelijk, vind de software niet terug in avg account
ED
Edje D.
Ruurlo
23 jan 2024
Prima firma met messcherpe prijzen welke ze nakomen. Echter dat je afstand moet tekenen van het herroepingsrecht. Nou begrijp ik veel, maar dit gaat net iets te ver.. ondanks het feit dat ze snel licenties verkopen welke niet inwisselbaar zijn.
Prijs en snelle levering
22 jan 2024
22 jan 2024
Software Corel Draw gekocht, duiedlijke link naar de Corel site en de key per mail ontvangen. gewoon goed.
20 jan 2024
snel en bijzonder goedkoop voor software
20 jan 2024
Lekker snel, duidelijke aankoopprocedure. En zeer betaalbare prijzen.
Snel en betrouwbaar
HG
Harry G.
Monster
19 jan 2024

Top service

Tijdens de installatie ontstond een probleem met het invoeren van de licentie, na email contact werd het probleem snel en adequat opgelost