blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
18 jan 2024
Ideaal. Bestel het ,betaal het ,en een paar minuten later kan ik het installeren. Top. Elke keer weer
18 jan 2024
Bestelling correct en snel afgehandeld.
TV

Correcte afwikkeling van bestelling
16 jan 2024
14 jan 2024
13 jan 2024
Vlotte levering met een altijd goed werkende sleutel
13 jan 2024
zorgen dat problemen echt worden opgelost

Prima verkoper

Duidelijke website, heldere uitleg na aankoop over hoe te installeren en schappelijke prijzen.
MM
Marcel M.
Nijmegen
12 jan 2024

supersnel en goed

na de bestelling en betaling een mail ontvangen met de nodige gegevens verschillende bestellingen al gedaan nooit problemen gehad
MV
Marc V.
Mechelen
11 jan 2024
zoals altijd prima in orde!
10 jan 2024
Ik heb dit keer niet uitstekend gegeven omdat mijn voucher van 25% korting niet werkte en ik dit aangegeven heb bij de bestelling maar niets gehoord

Snel en goed

Doen wat ze beloven