blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
14 nov 2023

Werkt niet op iphone

Programma alleen op pc desk te gebruiken Op iPhone lukt niet Gereclameerd via e-mail echter geen antwoord
14 aug 2023
Paperport 14.5 aangekocht, maar slecht te downloaden en nadat eindelijk het programma werkt , blijkt de scannerdriver naar een oude database te linken, die niet meer werkt. Nu moet ik maar naar de leverancier zoeken. Dat is niet goed!!!
9 jul 2023

Dubbele bestelling. Geen waarschuwing. Gewoon betalen

Ik heb in Feb AVG Ultimate besteld. Om een of andere reden is de licence key niet geaccepteerd. In Juni kreeg ik de melding Antitrack licentie gaat verlopen, wat onder deel is van AVG Ultimate. Dus die heb ik ook bij jullie besteld, maar ook van deze kreeg ik de licence key niet geupdate. Toen wilde ik deze bestelling cancellen, maar dat gaat niet. Waarom hebben jullie geen controle op dubbele bestellingen en waarom is jullie teruggave beleid zo rigide ??
22 jun 2023
Wordt beoordeeld
Gezien ik enkel de update van een reeds gekocht programma jaren al gebruik maak, moest ik perse de officieel licentie van de voormalige versie tonen alvorens ik de nieuwe serial code voor de update heb ontvangen. Logischer wijze schaft mijn niet enkel een update variant aan als men niet voorheen de originele versie volledig had aangeschaft.
17 apr 2023

bulgard antivirus wel betaald,maar niet ontvangen

Bulgaurd antivirus,betaald,maar niet ontvangen
6 apr 2023
ik kocht een ccleaner proffessional plus. De link die ik ontving werkte niet. Dan maar een andere weg gezocht. Ik activeer met de gekregen code de proffessional plus maar de recuva kan ik niet gebruiken. Mails leveren nietys op.
4 apr 2023

Het geleverde product AutoSave werkt niet

Het geleverde product AutoSave Essentials werkt niet en de support kan het niet telefonisch oplossen
3 apr 2023
Wordt beoordeeld
Levering duurt lang een week geleden besteld en is nog niet binnen
2 apr 2023
Wordt beoordeeld
Nog geen product mogen ontvangen