blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
Mijn eerste aankoop bij dit bedrijf kostte even wat moeite, maar m.b.v. wat mailverkeer is het goed gekomen.
vlot geregeld voor een scherpe prijs
TV
Toon v.
Veldhoven
Eenvoudiger zoeken op uw site naar AVG. Ik heb de volledige versie, alleen op 1 pc komt tune UP en vpn. Maar op de andere niet en ook niet te vinden. Het is voor 10 pc's dus het zou erop die zouden er ook op moeten staan. w.b.visser@hetnet.
Makkelijke site. Snel bericht per email
16 feb 2024
14 feb 2024
13 feb 2024
7 feb 2024
Snelle en adequate afhandeling van mijn vraag mbt downkoad programma
3 feb 2024
proces betaling en downloaden programma verliep snel en goed
3 feb 2024
2 feb 2024
De gekochte en geïnstalleerde producten zie ik wel terug in account van Blitzhandel, maar vind ik niet terug, in mijn avg account. Dit is niet ideaal. Uitgezonderd op bovenstaand, ben ik eigenlijk verder te vreden
30 jan 2024
Het snelle boeken en daarna digitaal afhandelen.
26 jan 2024
Goede prijs, vlotte levering via email. Beetje knoeien met de installatie, de code die geleverd werd ging niet rechtstreeks, moest eerst nog “omgevormd” worden. (Photoshop elements)
23 jan 2024
Communicatie met avg account onduidelijk, vind de software niet terug in avg account
ED
Edje D.
Ruurlo
23 jan 2024
Prima firma met messcherpe prijzen welke ze nakomen. Echter dat je afstand moet tekenen van het herroepingsrecht. Nou begrijp ik veel, maar dit gaat net iets te ver.. ondanks het feit dat ze snel licenties verkopen welke niet inwisselbaar zijn.