blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.016 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

Blitzhandel verkoopt software die niet werkt en die aleen Spam is. Na installatie krijg je een scherm te zien, klik je op start (foto 1) dan komt er een aanbod in $ (foto 2), wil je dat scherm sluiten en klik je hiervoor rechtsboven op het kruisje, dan komt er weer een aanbod (foto 3). Het scherm is verder niet te verwijderen behalve door de computer af te sluiten. Een refund krijg je niet, met het smoesje dat je de software al geactiveerd hebt. Terwijl ik alleen een account heb gemaakt om de software te gebruiken. Dit is puur oplichterij, en de software doet dus niet wat er beloofd wordt: alle WhatsApp chats overzetten van iPhone naar Samsung gsm.
NL
Nico L.
Valkenburg-lb

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Makkelijk en niet duur. Alles gewoon te vinden online wat ik zocht. Werkt prima.
27 jul 2023
Goede service en klantvriendelijk
snel en het werkt en mooie prijs
16 jul 2023
Voordelig een nieuwe licentie gekocht van Avast Software. Omdat mijn licentie nog niet verlopen was, maar nog drie maanden geldig, zat ik wel met één ding: Binnen welke termijn moet de licentie geactiveerd worden omdat deze anders verlopen is? Dat is nog wel een dingetje. Maar van een ander merk heb ik een keer een licentie gekocht die je na een jaar nog kon installeren en activeren. Maar een gebruiksgeldigheid zou voor het gemak wel handig zijn.
9 jul 2023
Software voor een betaalbare prijs. En snelle levering.
4 jul 2023
geen problemen met installeren van Norton.
WV
Wout V.
Waddinxveen
29 jun 2023

Windows 10 Home, installeren ging niet vanzelf. pfff…

Ik heb bij Blitzhandel 24 een Windows 10 Home gekocht. Het installeren lukte wel, maar Microsoft wilde de Windows niet activeren. Na een dag bezig te zijn geweest waren we terug bij af. Geen activatie mogelijk. Contact opgenomen met de klantenservice. Die hebben mij de volgende dag op afstand geholpen. De productsleutel bleek niet te kloppen. Het hele probleem was binnen 5 minuten verholpen. Dus voor het product een 2 en voor de klantenservice 5 sterren.
JJ
27 jun 2023
25 jun 2023
8 jun 2023
Snel geleverd.
6 jun 2023
3 jun 2023
3 jun 2023
De snelheid en de service waarmee het probleem via teamviewer werd opgelost. Hartelijk dank
JR
J.P. R.
Landgraaf
21 mei 2023
Webshop met aantrekkelijke aanbiedingen. De aantrekkelijke aanbieding deed mij besluiten om het gewenste MAGIX-programma bij BLITZHANDEL24.nl te kopen. Omdat de site-naam eindigde op "NL" dacht ik in geval van nood me gemakkelijk te kunnen redden met behulp van hun hotline. Dit liep echter niet gesmeerd omdat ik een slecht Engels sprekende dame aan de lijn kreeg. Op verzoek werd ik doorgeschakeld naar de Duitse hotline in Hildesheim alwaar ik keurig, in het Duits, geholpen werd.
9 mei 2023
alles prima - verzending duurde wel lang
7 mei 2023

Aanrader!

Snel, correct en goede producten. Zal zeker terugkomen...