blitzhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

blitzhandel24.nl

496 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.896 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2020
blitzhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 dec 2023
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar uiteindelijk is het per ongeluk goed gekomen. Ik had een verkeerde versie besteld, die niet met macOS Sonoma compatible was. De versie die ik daarna kreeg wilde zich niet installeren. Online hulp met TimeViewer lukte niet, vermoedelijk door mijn onbekendheid met het programma, toen ik het nog eens probeerde de installeren, lukte het ineens wel, en bleek ik zelfs een versie te hebben met veel meer Office programma's dan in Office 2021 Home en Student geleverd zouden worden! Niet dat ik daar wat aan heb, want feitelijk gebruik ik alleen maar Microsoft Word. Ik wacht nog op restitutie van de verkeerd aangeschafte versie, maar dat zal ongetwijfeld binnen enkele dagen het geval zijn.

16 apr 2023
Weten niet waar ze het over hebben. Je komt met een 100% uitleg en ze begrijpen het nog niet. Wil mijn geld terug hebben omdat de software die ik heb besteld niet kan installeren. Zal bij jullie nooit meer iets bestellen en zal dit ook op FB vermelden om niets zo maar bij jullie iets te bestellen. Volgens ons gaat het alleen om geld te verdienen en niet om goede service te geven.

Beoordelingen voor blitzhandel24.nl

Meest recente eerst
Mijn eerste aankoop bij dit bedrijf kostte even wat moeite, maar m.b.v. wat mailverkeer is het goed gekomen.
software direct per mail ontvangen
Fijne service; onmiddellijke levering
FB
Frank B.
Enschede
Direct per e-mail geleverde beveiligingscode, werkt prima.
Vlotte en correcte levering
Goede en Adecuate afhandeling. Door een mail te sturen, kon ik zonder moeite de bestelling annuleren.
Mooie prijs voor goed product. Snel geleverd dus ik ben blij.
makkelijk en vlot
Snel geleverd, gunstige prijs.
vlot geregeld voor een scherpe prijs
snelle levering
TV
Toon v.
Veldhoven
Directe levering en scherpe prijs
Snelle download en licentie. Pinnacle werkt direct na installatie. Goedkoper dan bij Pinnacle zelf.
Gewoon goed
RK
Romain K.
Oostende

Zeer Trustwaardig internetzaak.

Correcte en snelle afhandeling der zaken. Aangekochte producten voldoen 100% aan de beschrijving.