bed-linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

bed-linnenshop.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden258 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 nov 2021
bed-linnenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Misschien willen we nog extra slopen kopen, dat heb ik wel zien staan als mogelijkheid, maar nu nergens meer te vinden op jullie site. De dekbedhoezen kwamen snel en leuk ook in een zakje van dezelfde stof.

2 jun 2023
Ja want ik heb het nog niet binnen als het binnen is dan geef ik een oordeel

Beoordelingen voor bed-linnenshop.nl

Tevreden

Snelle bezorging. Goede kwaliteit
20 jan 2024
Alles naar wens
14 mei 2023

Persoonlijk advies gecombineerd met een efficiente webwinkel

Bij vragen krijgen ik altijd goed advies en ook nog snel ook, door de eigenares zelf. Verder wordt dit gecombineerd met efficiënte en vlotte levering via de webshop. Best of both worlds.
15 mei 2023
Dank je wel voor de mooie review.
3 sep 2023
Kreeg het sprei heel vlot geleverd maar toen zag ik het tóch goedkoper op een andere site. Gemeld en kreeg direct het verschil teruggestort. Topservice noem ik dat 👌
21 aug 2023
Eerste keer dekbedden bij jullie besteld. Ik ben zeer tevreden. Prijs is redelijk goed vergelijken met andere websit. Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen.
KV
K v.
Amsterdam
31 aug 2023

Erg prettig

Duidelijk beschreven leverings voorwaarden.volgens afspraak geleverd.geen overbodige grote kartonnen verpakking. Mooi verzorgd ingepakt. Kortom erg prettig
26 aug 2023

Keurig ingepakt en snel in huis. Mooi product.

Keurig ingepakt. Het pakket was voor het gemak bij de Hoogvliet afgegeven. Ik kreeg een mail dat ik om 8.05 niet thuis was, terwijl ik hele morgen er was.
AH
Angela H.
Puttershoek
29 jun 2023

Fijn beddengoed

Ruime keus aan bedlinnen in alle beschikbare maten en kleuren en een snelle levering , alleen positieve berichtgeving want ik zie geen verbeterpunten .
29 jun 2023
Dank je wel voor deze mooie woorden :)
5 sep 2023

Snelle service

Op zoek naar een specifieke dekbedhoes, kwam ik deze al snel tegen op de website van bed-linnenshop.nl. Snelle verzending, mooi product !
31 okt 2023
Zeer correcte verzending. Telefonisch ook goed bereikbaar. Handelen eventuele klacht zeer correct en snel af. Alle lof voor deze firma.
1 nov 2023
Beste Alice Graag gedaan :)
12 aug 2023

Happy me!

Badjas is exact zoals gehoopt, zeer blij mee, prachtig kleur en lekker warm. De verzending was perfect en zeer snel. Een aanrader.
17 jun 2023
De service is heel goed. Een gehavende handdoek is probleemloos op kosten van de winkel vervangen. Heel plezierig.
24 dec 2023
Snelle levering, net voor de kerst. Mooi product en netjes verpakt, kortom zo wil je vaker iets bestellen.
8 jun 2023
Kwaliteit is erg goed. Vlotte bezorging. Al diverse keren bij hun besteld en het bevalt uitstekend.
13 jun 2023
Fijn te horen. We doen ons best om de kwaliteit hoog te houden.
2 nov 2023
Heel goed materiaal voor een redelijke prijs. Problemen worden snel en adequaat opgelost.
21 okt 2023
Heerlijk slapen onder wollen dekbed. Speciaal uit Australië. Mooie wol, bacteriën vrij.