macparts.shop- Logo - Beoordelingen

macparts.shop

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 okt 2022
macparts.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hallo, het door jullie keurig verzonden pakketje werd door postnl half uitgestoken in de brievenbus achtergelaten en had dus fout kunnen aflopen. maar dit is een bezorgers kwestie. ik heb bij jullie een toetsenbord voor macbook air A1466 en keyboard backlight gekocht waarvan laatst genoemde helaas niet werkte terwijl er wel spanning aangevoerd werd. jammer maar niet onmisbaar. heb het macbook in ieder geval kunnen repareren.

sneller reageren. had een macbook air accu die snel leeg liep terug gestuurd. Duurde erg lang voor dat ik een nieuwe had. Eerlijk gezegt heb ik het vermoeden dat zij mijn oorspronkelijke accu weer terugstuurd hebben. Het blijft en vermoeden... Ik hoop dat deze accu het wel beter doet dan de eerste..???

Beoordelingen voor macparts.shop

MJ
Prima levering en deskundige support via telefoon.
JH
Jacob H.
SURHUIZUM

keyboard backlight

Een tevreden klant

De oude accu van mijn macbook was bijna op ontploffen. Het had niet veel gescheeld, of er was een ontploffing! Macparts had direct de juiste accu (A1706) voor mij en die supersnel geleverd. Chappeau, dat had mij weer duizenden euro’s gescheeld en kan mijn macbook weer jaren mee.
Goed spul en snel geleverd!! Aanrader!

Goede levering .👍

Goede levering .. top onderdeel ..

Retourneren is ellende

Artikelen worden snel verzonden ,alleen retourneren is een ramp. Beloftes om de teruggestuurde retouren te verwerken worden niet nagekomen. Bestel er nooit weer.
Antwoord van macparts.shop
Beste klant, Dat is vervelend om te horen. We halen vandaag pas je retour uit de brievenbus, dus we kunnen niks retour storten als we nog geen artikel terug hebben gekregen.
26 jun 2023

Sneller en goedkoper dan apple service…

Maandag nieuw scherm voor mijn macbook besteld, dinsdag verzonden woensdag ontvangen en ingebouwd. Site toonde helder instructies waardoor de scherm wissel eenvoudig ging. Sneller dan bij apple service
19 aug 2023
Correcte afhandeling van de bestelling en daarbij zijn goede instructievideos beschikbaar op de website waarin duidelijk wordt gedemonstreerd hoe de onderdelen vervangen dienen te worden
19 aug 2023

verzending duurt erg lang

Gekochte materialen waren goed, echter verzending is een drama, duurt erg lang voor dat bestelde artikelen in huis waren. Hier kan nog wel wat aandacht aan besteed worden.
31 aug 2023

snel verzonden en overzichtelijke webshop

Op de webshop kun je snel vinden welk onderdeel bij je Mac, MacBook enz.. past. De onderdelen waren bijzonder snel verstuurd.
22 mei 2023

Juiste samenstelling

De samenstelling van het pakketje komt overeen met specificatie. Alleen jammer dat één onderdeeltje gebroken is

Puike ervaring

Goed product assortiment, duidelijke beschrijvingen en een snelle service. Al met al een puike ervaring
8 jul 2023
Prima levering, zeer goed ingepakt. Zeer tevreden met het nieuwe beeldscherm.
3 aug 2023
Ruim aanbod, goede prijzen, en goed verpakt!
RV
Roel v.
Rijswijk
29 jun 2023
Werkt prima, snel verzonden, goede prijs