heatingworld.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2023
heatingworld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor heatingworld.nl

10 mrt 2024
Antwoord van heatingworld.nl
Beste Kevin, Graag zouden we te weten komen wat er bij uw bestelling fout is gegaan waardoor we deze review ontvangen. Wij vonden namelijk ook geen mailcontact terug betreffende uw bestelling. Wij doen onze uiterste best om de klanttevredenheid hoog te houden, graag zouden we dan ook van u horen waar het bij uw bestelling is fout gegaan.
Nog steeds niets ontvangen hoe kan ik oordelen?????
Antwoord van heatingworld.nl
Helaas hebben wij ten alle tijden een betaling nodig voordat wij een order versturen. U heeft de bestelling geplaatst maar het geld nooit overgeboekt waardoor wij deze nog niet in behandeling hadden genomen