heatingworld.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2023
heatingworld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor heatingworld.nl

Duidelijke communicatie en geheel volgens afspraak geleverd
Antwoord van heatingworld.nl
Zo horen we het maar graag. Mocht u ruimte voor verbetering ziet vernemen wij dat uiteraard ook graag. Hartelijk dank voor de review!
Het zou fijn zijn dat bij siliconen ringen decafmetingen erbij staan, die ik bestelde waren te breed en iets te lang. Verkeerd gegokt.
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor het verbeterpunt, zo kunnen we deze problemen in de toekomst voorkomen. U kunt ons ook altijd even bellen alvorens u de bestelling plaatst zodat we het één en ander even voor u na kunnen meten.
9 mrt 2024
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor de review!
LW
lianne w.
baarland
snelle levering maar hoge verzendkosten
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor de review! Helaas vallen de verzendkosten niet te voorkomen. Wij hebben er dan ook voor gekozen om deze niet te verstoppen in de prijzen van de artikelen maar gewoon eerlijk te vermelden. Onder de verzendkosten vallen dan ook niet alleen de kosten van de pakketdienst maar ook het verpakkingsmateriaal en de handelingskosten vallen hier onder.
snelle levering, goede prijs
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor deze review! Wij streven echter altijd naar 5-sterren reviews. Kunt u ons nog laten weten waar onze verbeterpunten liggen om in het vervolg de volle 5 sterren te verdienen?
FD
filip d.
lokeren
18 jan 2024
snel geleverd.
Antwoord van heatingworld.nl
Fijn om te horen dat uw bestelling snel is afgeleverd! Hier doen wij altijd onze uiterste best voor. Wel missen we in uw review nog wel 1 van de 5 sterren, mocht u ruimte voor verbetering zien in onze horen we dit uiteraard graag zodat we in de toekomst wel 5 sterren zouden verdienen!
EE
erik e.
rijssen
28 sep 2023
Mischien een bezorgdatum erbij vermelden. Super snel geleverd....TOP
14 nov 2023
Alles is snel en netjes verzonden, precies wat er is beloofd
14 nov 2023
Zoals het hoort! Hartelijk dank voor de mooie review!
Handige webshop , bestelling en vlugge levering
Antwoord van heatingworld.nl
Fijn dat u tevreden bent met onze website en levertijden! Hartelijk dank voor uw review. Mocht u nog ruimte voor verbetering zien zouden we dat uiteraard graag van u vernemen!
5 nov 2023
wel 2 pakken ontvangen wat wel verwaring gaf
10 nov 2023
Helaas zijn onze artikelen niet de makkelijkste om te versturen, we begrijpen dat dit soms verwarrend kan zijn. Gelukkig zitten onze medewerkers altijd klaar om enige verwarring te verhelpen!
RV
Remco V.
Bemmel
Goede prijs kwaliteit en snelle levering.
Antwoord van heatingworld.nl
Zo horen we het maar graag! We doen altijd onze uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te leveren. Hartelijk dank voor het achterlaten van de review!
3 okt 2023
Duidelijke website, snelle levering
16 okt 2023
Vlotte levering en goed verpakt
31 okt 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! We horen het ook graag waar u ruimte voor verbetering ziet.
7 sep 2023
Snelle en correcte levering
14 sep 2023
Zoals het hoort! Hartelijk dank voor de review
22 okt 2023
Nee het was goed !
31 okt 2023
Hartelijk dank!
12 nov 2023
Alles ging goed.
14 nov 2023
Wat fijn om te horen! Mochten er nog verbeterpunten zijn horen wij dat uiteraard ook graag!
FD
filip d.
lokeren
13 jan 2024
niets
Antwoord van heatingworld.nl
Hartelijk dank voor de review!
RV
Rob V.