depvcspecialist.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden97 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2021
depvcspecialist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Goed assortiment makkelijk bestellen en goede prijzen, door webshop een snelle levering (alleen post nl verzaakt weer 4dagen te laat) De PVC specialist heeft na mijn melding zeer adequaat gehandeld Zeer tevreden
RV
Rinus v.
Helmond

28 jun 2023
Na in eerste instantie prima te zijn geholpen met advies. Is er na de bestelling niet geleverd. met levertijd indicatie op de web site en van 1 of 2 dagen zijn we nu 8 dagen verder en er is nog niets verzonden. De veraag voor deze beoordeling komt dus voordat de bestelde producten zijn geleverd.

Beoordelingen voor depvcspecialist.nl

Spullen niet geleverd, geen contact mee te krijgen

Telefoon opnemen, e-mail beantwoorden spullen opsturen. Na een week nog steeds niets ontvangen en krijg ook geen contact met het bedrijf.
28 jun 2023

Er wordt niet geleverd

JV
Jaap V.
Roosendaal
18 jun 2023

De bestelde onderdelen (nog steeds) niet geleverd.

De bestelde onderdelen zijn nog steeds niet ontvangen. Misschien omdat PostNL het druk heeft, daarom misschien een andere vervoerder gebruiken.
19 aug 2023
Flexibele slang is weinig flexibel