irisartwork.nl- Logo - Beoordelingen

irisartwork.nl

4 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2022
irisartwork.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor irisartwork.nl

24 mrt 2024

Top service

Leuke informele sfeer. Ze nemen je goed mee in de mogelijkheden en het resultaat is verbluffend. Enorm blij en tevreden met het resultaat!
28 apr 2023

Heel tevreden over het eindresultaat!

Op de afgesproken tijd werden we verwacht. Vriendelijk geholpen en snel,maar nauwkeurig de foto's gemaakt. Tussendoor de foto ter beoordeling gekregen en na een aantal weken de foto mogen ontvangen. Erg tevreden over het eindresultaat Verbeterpunten: het prijsoverzicht. Wat krijg je precies voor welke prijs en de communicatie over de termij waarop we het eind product kunnen ontvangen. Dat duurde wat langer dan eerst was gecommuniceerd. Maar bij vragen altijd snel een verhelderend antwoord gekregen.
24 sep 2023
Heel mooi artwork gekregen super blij mee!