irisartwork.nl- Logo - Beoordelingen

irisartwork.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor irisartwork.nl

4 okt 2024
3 okt 2024
12 sep 2024

Iris foto’s

Hele fijne ervaring gehad bij Iris artwork. Er werd ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Ik en mijn partner wilden graag Iris foto’s laten maken om dit samen te tatoeëren. We zijn hierdoor nog een klein beetje gematst met een formaat groter dan we eigenlijk besteld hadden. De iris foto’s zijn ontzettend mooi geworden, je merkt aan alles dat Erkan al zijn tijd, passie en liefde in dit werk stopt. We kregen na het maken van de foto’s eerst een proef afruk om te horen vanuit ons of dit de gewenste richting was voor de uitkomst van de foto’s, waardoor we nog feedback konden geven en het eind resultaat precies zo is geworden als wij voor ogen hadden. Wij raden Iris artwork aan als je een mooie professionele foto van je iris wilt laten maken!
24 mrt 2024

Top service

Leuke informele sfeer. Ze nemen je goed mee in de mogelijkheden en het resultaat is verbluffend. Enorm blij en tevreden met het resultaat!