matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.256 beoordelingen in totaal

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

5 jun 2024
Goed proffesioneel advies en snelle levering
5 jun 2024
Beste Ralph, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling van ons bedrijf en natuurlijk de Favourite Plus-matras. Dit matras heeft een extra stevige pocketvering met toch zachtere koudschuim lagen. Hierdoor is dit matras stevig en voelt toch comfortabel aan. Dat aan één zijde ook nog wat traagschuim verwerkt is in de hoes, maakt het matras nog lekkerder... Veel plezier met dit matras voor de komende jaren! Groeten van Matrasaanhuis
29 mei 2024
5 jun 2024
Beste Pim, Dank je voor jouw 5 sterren voor onze topper Nasa Duo. Ik hoop dat je je niet te vaak verslaapt hierdoor :-) Groeten van Matrasaanhuis
25 mei 2024
zeer goede matras zoals in de beschrijving. Snelle levering,
28 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een oerdegelijk matras gemaakt van pocketveringen én koudschuim. Dus een uitstekende ventilatie! Voor dit type matras geldt (in iedere afmeting) Vandaag besteld vóór 13:00 uur = morgen in huis. Veel plezier met je nieuwe matras! Matrasaanhuis.nl
24 mei 2024
top service, er werd nog even nagebeld om dmv vragenlijst nog te checken of het om de juiste matras gaat
28 mei 2024
Beste Daina, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Dat klopt inderdaad. In dit geval heb je gekozen voor een incourante maat. We checken voor de zekerheid dan altijd even of dit de juiste afmeting is. Je hebt bij ons gekozen voor het pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een medium/soft matras geschikt voor iedere bodem. We wensen je nog veel genoegen met je aankoop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
TK
Tirza K.
Hilversum
22 mei 2024

Super service!

De eerste bestelling die ik had geplaatst was niet helemaal correct. Ik ben toen gebeld en met hun hulp een nieuwe bestelling geplaatst. Service en kennis is top. En mijn matras ligt heerlijk!!
23 mei 2024
Beste familie Klein, Bedankt voor deze mooie review! U heeft bij ons gekozen voor de American Special matras. Dit geweldige matras is extra hoog (25 cm) en voorzien van een geweldige Bamboe tijk. Ook onze maatwerk matrassen leveren wij binnen 2-3 weken aan huis. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 mei 2024
23 mei 2024
Beste Henk, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! De Joy Orthopedic is uw keuze geworden. Dit is onze binnenvering Bonell matras met een afwerking van koudschuim. Ook in de niet gangbare afmetingen houden wij deze matrassen op voorraad. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis. Graag tot de volgende keer! Matrasaanhuis.nl
18 mei 2024
Goed materiaal, daar lijkt het in ieder geval op. Ben er nu erg blij mee.
23 mei 2024
Beste Marja, Bedankt voor het plaatsen van een review! Je hebt bij ons gekozen voor de American Special maatwerk matrassen. Dit is één van onze beste matrassen in het assortiment. Vanwege de holle pocketvering, koudschuim lagen en een afritsbare hoes van bamboe, ventileert en ondersteund dit matras als één van de beste matrassen. We wensen u nog veel genoegen met de American Special matrassen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
18 mei 2024
Produkt beviel niet, na returzenden, direct geld terug
23 mei 2024
Beste Nelly, Bedankt voor uw beoordeling! Dat klopt. U had bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen. Dit zijn stevige drie-hoekskussen om nog éven een boekje te lezen of tv te kijken in bed. Jammer dat dit kussen niet naar wens is. We hopen dat u alsnog elders het juiste zitkussen heeft gevonden. Jammer dat dit product niet naar wens was, maar we hopen dat we als bedrijf een goede impressie hebben achtergelaten. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 mei 2024
23 mei 2024
Beste Marijke, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras type Favourite Orthopedic. Een medium/zachte pocketveer matras met koudschuim als afwerking. Wist je dat we ook hoeslaken en moltons voor matrassen in ons assortiment hebben? Je vindt deze onder het kopje beddengoed. We wensen je nog veel slaapplezier op de Favourite Orthopedic matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
14 mei 2024

Perfecte service

Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld even gebeld geen probleem retour code gekregen en de juiste maat was al onderweg
23 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Niet alleen onze producten, maar ook onze service willen we graag hoog houden. We doen dagelijks ons best om iedere klant te helpen. Een foutje is menselijk en kan gebeuren. Hier hebben wij als bedrijf altijd enrom veel begrip voor. We hopen dat de juist Bodyroll naar wens is en u weer geweldig slaapt. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
13 mei 2024
Het duurde erg lang voor het matras kwam maar de kwaliteit is wel uitstekend
23 mei 2024
Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van je review! Dat klopt. Jouw zending heeft was wat langer onderweg omdat we géén voorraad meer hadden. Hier moesten we even op wachten. Nogmaals onze excuses hiervoor! Je hebt gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Een topper met een kern van twee verschillende schuimsoorten, koudschuim én traagschuim. Onze topdekmatras maakt je bestaande bed/matras zachter. We hopen dat de topdekmatras Nasa Duo naar wens ligt. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
13 mei 2024
23 mei 2024
Beste Jan, Bedankt voor de 5 sterren! Je hebt bij ons gekozen voor de JOY orthopedic matras. Een medium/zachte bonell binnenvering met koudschuim als afwerklaag. De JOY matrassen houden we standaard op voorraad in verschillende afmetingen. Voor dit type matras geldt: op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel plezier met de JOY Orthopedic matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
11 mei 2024
23 mei 2024
Beste familie Woltering, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo. Deze topper is voorzien van een kern van koudschuim en heeft een zéér goede ventilatie. Ook in de niet gangbare maten, houden wij deze topper op voorraad. We hopen u graag weer te zien in onze webhop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
BB
Bert B.
Opheusden
10 mei 2024
Prima service, vlotte levering
23 mei 2024
Beste Bert, Je hebt bij ons gekozen voor de Merino wollen onderdeken. Deze onderdekens ofwel covers, houden we standaard op voorraad in ons assortiment. Merino wol staat bekend vanwege haar zéér goede ventilatie eigenschappen en comfort. Nogmaals dank voor het plaatsen van uw beoordeling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
3 mei 2024
23 mei 2024
Beste Ger, Bedankt voor je bestelling en voor het plaatsen van de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze geweldige topper heeft een kern van twee verschillende schuimsoorten. Koudschuim en traagschuim. Traagschuim voor een weldadig zacht gevoel van comfort én koudschuim voor extra ventilatie. We wensen je nog veel genoegen met je aankoop en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 apr 2024
26 apr 2024
vlotte levering en goed verpakt
23 apr 2024
24 apr 2024
Beste Frank, Bedankt voor je beoordeling van Matrasaanhuis.nl! Je hebt bij ons gekozen voor het zit- en leeskussen voor in bed. Onze zitkussens zijn voorzien van een stevige schuimvulling voor een prettige lig. Voor deze zitkussens hebben wij ook bamboe hoezen verkrijgbaar. Deze vindt je op de website. We wensen je nog veel plezier met het zitkussen! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
JK
j k.
kudelstaart
21 apr 2024
Na een maand er op gelegen te hebben, is het wel even wennen. Maar bevalt nu goed, zeker voor de prijs.
22 apr 2024
Beste J, Voor bijna alle nieuw te leveren matrassen geldt: het is anders dan je oude matras en dus moet je altijd even wennen aan het nieuwe matras. Daarom hebben wij ook een periode van 2 maanden om te beslissen. Jij hebt gekozen voor de Adry Cool matras met traagschuim. En traagschuim geeft ook een heel specifiek gevoel. Misschien moest daar even aan wennen? Maar de combinatie van een stevige pocketvering en het zachte gevoel van traagschuim wordt alom gewaardeerd. Ik ben blij dat je "even hebt doorgezet" en daardoor dit nu als fijn matras ervaart. Groetjes van Matrasaanhuis