matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
We hadden al twee basismatrassen van Matrasaanhuis, voor 2 logeerbedden. Die bevielen ons (onze gasten :-) ) al heel goed. Nu hebben we voor ons eigen tweepersoonsbed de American special en de Monaco special besteld. De een stevig de ander medium. We hebben nu bijna 2 weken op deze matrassen geslapen en ze bevallen heel goed. Zeer goed ademend, en de bamboe-tijk is natuurlijk ook heel fijn om vocht af te voeren. De matrassen bieden aan elk van ons met verschillende gewicht prima steun en ze zijn erg comfortabel. De prijzen vinden wij zeer concurrerend, en de communicatie is snel en klantvriendelijk. We zouden hier zonder twijfelen weer aan matras kopen.

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

een top bedrijf

net als voorheen, snelle levering, behulpzaam en houd je goed op de hoogte
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer de Groot, Fijn dat u ook deze keer weer kiest voor ons. Uw keuze, de Holland Special, is één van onze maatwerk matrassen, met pocketvering en koudschuim afwerking. Te bestellen in iedere maat en iedere stevigheid. Productie in Nederland en levering binnen 3 weken. Daar kan geen andere matrassenbedrijf tegen op! Wij wensen u vele jaren plezier van uw matras. Team Matrasaanhuis
18 feb 2024
De snelheid van levering en de duidelijkheid
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw W, U had het matras Adry Cool besteld. Omdat wij ook deze serie op voorraad houden, was levering binnen 1 werkdag geen enkel probleem. De Adry Cool is een pocketveringmatras met een stevige pocket. Maar de schuimlagen erboven en eronder, zijn juist extra zacht. Daarmee is dit een matras voor diegene die een harder matras wensen zonder dat deze als een plank voelt. Het zachte (traag)schuim voor altijd voor een heerlijk comfort. Dus eigenlijk tussen MEDIUM en STEVIG in. Geniet er maar vele jaren van. Groeten van Matrasaanhuis
Snelle en correcte levering + prima product
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jacques, Nog relatief nieuw in ons assortiment en nu al een bestseller: de Adry Cool pocketvering matras. Een bijzonder matras want voorzien van een extra stevige pocketvering, maar.... door een laag traagschuim en een andere laag koudschuim, heeft dit matras twee gezichten. Wat zachter en wat steviger. Maar je zou ook kunnen denken: een zomer- en winterzijde. Maakt niet uit; bij dit matras kan het allemaal. Wij wensen je vele fijne jaren toe op dit matras Team Matrasaanhuis
Matras volgens afspraak op tijd geleverd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie N, Jullie hebben gekozen voor maximaal comfort; de Monaco Special. Ons extra hoge matras met koudschuim en een zijde met traagschuim. Deze matrassen houden wij niet op voorraad en kunnen wij maken én leveren binnen 3 weken. Zo ook bij u. Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen. Graag tot ziens! Matrasaanhuis

Alles naar wens

Snel, prima product, alles naar wens
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Priscilla, Jij hebt gekozen voor onze comfort-toppertje. Ik zeg toppertje, omdat een wollen deken is van 2-3 cm, die bovenop het matras komt te liggen. Het wol is van de Merino schaap en heeft dus één van de zachtste wolsoorten. Zó zacht dat je deze op de blote huid kunt verdragen. De Merino onderdeken zorgt voor extra zachtheid, dat heerlijke wollige gevoel en verbetert de bloedcirculatie van de huid. Allemaal natuurlijke eigenschappen van wol. Matrassen komen en matrassen gaan, maar deze onderdeken blijf je gebruiken...... Groetjes van Matrasaanhuis
snelle levering. Geheel naar wens.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jaap, Dank je voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad....wij zijn snel, want de meeste matrassen en toppers liggen gewoon op voorraad. En dus kunnen we iedere dag leveren. Voor jou was het de Favourite PLUS. Ons pocketveringmatras met een stevigheid tussen medium en hard in. Voor iedereen die wat steviger wilt liggen maar nog steeds voldoende comfort wilt hebben. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
JB
j B.
Maastricht
Geen poespas na een dag geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw Brands, U heeft gekozen voor de JOY. Onze binnenverings matras. Een wat zachter matras met het heerlijke gevoel van een lichte deining door de toepassen van Bonell-vering. Door de constructie is dit een ontzettend degelijk matras, dus de komende jaren zit u goed! Graag tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis
Heerlijk matras en snel geleverd!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Leonie, Dank je voor de 5 sterren review! Ons beste verkopende type matras: de Favourite Orthopedic, slaat dus ook bij jou goed aan! En terecht, want dit is een medium pocketveer matras, geschikt voor iedereen die van medium sterk matras houdt. Lekkere ondersteuning maar zachte materialen. Hier lig je goed op de komende jaren! Tot een volgende keer. Groeten van Matrasaanhuis
Goede service en prima product
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Erika, Jij hebt van ons het zitkussen ontvangen. Dit drie-hoekige kussen zorgt ervoor dat u heerlijk (stevig) kunt zitten in bed. Het zitkussen zorgt voor de juiste hoek, jouw eigen kussen zorgt voor de zachtheid. Samen altijd een heerlijke combinatie. Veel plezier ermee! Groeten van Matrasaanhuis
Alles perfect geregeld
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Dirk, Dank voor jouw maximale score! Dat is natuurlijk het gevolg van 2 zaken: 1. we hebben het op voorraad en dus snel bezorgd 2. het is een heel fijne topper. We hebnben het hier over de topper Nasa Duo. Een zachte topper met traagschuim en koudschuim. Door het toepassen van 2 lagen, kun je deze topper ook aan twee kanten gebruiken. Je mag zelf kiezen op welke laag je wilt liggen. Dat maakt deze topper ook écht een TOPPER! Graag tot ziens. Matrasaanhuis
Alles ging soepel
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marloes, Inderdaad, alles is soepel geregeld. Het matras, de American Special, was binnen 2 weken gemaakt en de week erna afleverd bij jullie. Wij hopen ( en denken wel zeker te weten) dat jullie tevreden zijn over dit matras. De combinatie pocketvering met koudschuim afwerklagen, zorgt voor een heerlijk matras. Omdat wij deze op iedere stevigheid kunnen maken, zal deze altijd passen bij jullie wensen. Jammer dat jullie pas weer over vele jaren weer een nieuw matras nodig hebben.... :-) Groetjes van Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Z, Dank je voor de 5 sterren review. Blijkbaar is de BODYROLL goed ontvangen én goed bevallen. En terecht hoor. De Bodyroll is door ons bekend gemaakt in Nederland. Vroeger waren er alleen zwangerschapskussens. Die waren véél te groot. Maar met deze Bodyroll is er een hanteerbaar lichaamskussen van 110 cm lengte. Lekker zacht en goed hanteerbaar in bed als slaapmaatje. En..... tegenwoordig hebben ook een mini Bodyroll van 70 cm lengte. Graag tot ziens. Matrasaanhuis

No brainer!

Geweldig advies, snelle levering en topkwaliteit matras. En hele fatsoenlijke prijzen. Wat wil je nog meer. Super tevreden met mijn nieuwe matras en beddengoed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van O, U heeft inderdaad compleet uitgepakt bij ons: een heerlijk stevig matras, de American Special, bamboe molton en onze jersey hoeslakens. Tesamen een geweldige combi. De American Special wilde u stevig uitgevoerd. En dat is natuurlijk mogelijk omdat wij dit matras op maat voor u maken... binnen 3 weken. De bamboe moltons zijn uniek; het zijn de zachtste en best regulerende moltons in Nederland. Gemaakt van bamboe, dus zeer goed vocht opnemend en temperatuur regulerend. Iets duurder dan katoen, maar ook véél lekkerder. Wij wensen u nog vele fijne jaren toe met deze opstelling. Met vriendelijke groeten van Matrasaanhuis

Buitengewone service

Wij hadden per ongeluk een foute afmeting gekozen, maar de betreffende matras werd meteen weer retour genomen en de volgende dag vervangen door een matras met de juiste afmetingen. Alles zonder gedoe, vriendelijk en zorgzaam. De matras bevalt ondertussen uitstekend. Als wij nieuwe matrassen nodig hebben in de toekomst, gaan we zeker naar deze zaak terug.
27 jan 2024
Matras was zeer goed top kwaliteit ik ben zeer tevreden. Misschien zou je kunnen overwegen niet meer te werken met DHL ik meer dan een week op mijn matras moeten wachten inplaats van een dag.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw J, Inderdaad, de bezorging naar Belgie duurde langer dan wij zouden inschatten. Misschien lag het aan DHL, misschien lag het aan de datum; de eerste week van januari is altijd topdrukte bij alle bezorgdiensten. Maar belangrijk is dat het matras, de Favourite, zo naar uw wens is. Wij wensen u dan ook vele jaren fijne nachten toe met dit matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Nette matras. Goed verpakt. Wat ik minder vind is dat ik het oude matras zelf moet opruimen. Dacht dat de matrassen leverancier dat moest doen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rob, Je hebt bij ons de Favourite pocketvering matras besteld. Fijn te horen dat hier tevreden over bent. Het innemen van oude matrassen is nog niet landelijk geregeld. Net als bij andere grote huishoudelijke artikelen. Het is de logistiek die het ons onmogelijk maakt: levering van de (gerolde) matrassen kunnen wij uitbesteden aan DHL, PostNL of andere bezorger. Dat houdt de kosten laag voor ons. Dit soort bedrijven kunnen helaas geen oude matrassen terugnemen en verwerken. Zouden wij wél deze service opnemen, dan moeten wij ongeveer 100-125 euro per matras aan kosten maken. (Dat is vervoer en verwerking). En die zouden wij dus ook bij ieder matras moeten rekenen.... Wij betalen wél mee aan een landelijke regeling voor het verwerken van oude matrassen. Daarvoor betalen wij per gemaakt matras een kleine bijdrage. Hiermee worden de kosten van verwerking gefinancierd zodat ú als consument minder kosten heeft bij het afvoeren van oude matrassen. Maar wellicht wordt in de toekomst een beter systeem bedacht..... Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Goede service. We waren even verkeerd geïnformeerd, maar ze hebben daarna een uitstekende oplossing geboden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Rianne, Je had eerst de JOY matrassen besteld. Door onze (administratieve) fout bleken ze niet op voorraad te zijn. Daarop hebben we besloten jou de luxere matrassen Favourite aan te bieden als alternatief. Zonder bij-betaling heb je nu heerlijke pocketvering matrassen in huis. Ik meende te weten dat deze matrassen voor de gasten bedoeld waren. Die hebben nu geluk! Groetjes van Matrasaanhuis
LN
Linda N.
Enschede
28 jan 2024
Goed is goed, snel netjes en super tevreden over de aankoop!’
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw N, U heeft bij ons het dekbed Brinkhaus Bausch LUX gekocht. Dit duitse dekbed is heel mooi én heel prettig. De hoes is gemaakt van Mako-katoen met zijde; de vulling van Thermofill holle vezels. Dat zijn veel woorden voor een heerlijk soepel dekbed , dat extra luchtig is/blijft door de holle vezels. Een geweldig dekbed voor diegene die een niet-te-warm dekbed wensen. Deze heeft dan ook warmteklasse 3 ( van de 5). Bedankt voor uw aankoop en uw mooie review. Team Matrasaanhuis
Product zoals verwacht en snel geleverd Scherpe prijs
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hartelijk dank Gerda voor jouw mooie review. Jij koos voor de Topper Nasa Duo. Zoals de naam al zegt, is dit een topper met twee soorten schuim: 4 cm traagschuim en 2 cm koudschuim. Hierdoor kun je de topper op 2 manieren gebruiken. Je zou kunnen zeggen dat de zijde met koudschuim voor de zomer is en de traagschuimzijde voor de winter. Maar kies vooral de zijde die het fijnst ligt. Dit is dé topper als je extra zachtheid wenst op je matras. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
Snelle en zorgvuldige levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste J, Wij hebben je de Bodyroll geleverd in de lengtemaat 110 cm. Zoals je hebt gemerkt is dit een heerlijk zachte rol die gemakkelijk "hanteerbaar" is in bed. En geeft je een betere slaaphouding en drukpunten in bed. Dank je voor het maken van een review! Groeten van Team Matrasaanhuis