matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 30 nov. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Beste Edward, van Matrasaanhuis Nogmaals dankjewel voor de super service. Jullie zaak is echt een aanrader voor iedereen. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, snelle sevrice, zeer vriendelijk en meedenkend te woord gestaan en geholpen. Thanks, Michael van Noort,
8 nov. 2022
Uitmuntende klantenservice. De levering duurt wel een aantal weken.
3 nov. 2022
Snel en goedkoop
7 nov. 2022
28 okt. 2022
1 nov. 2022
Beste Miranda, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag al in huis! Wist u dat we ook moltons én hoeslakens hebben voor dit geweldige matras? U vindt ze op onze website onder het kopje "beddengoed". Ook voor deze producten geldt: vandaag besteld = morgen in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
6 okt. 2022
10 okt. 2022
Beste familie van Angeren, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons de Matras Bonell binnenvering met koudschuim, type JOY gekozen. Deze type hebben we op voorraad en vandaag voor 13:00 besteld, is morgen in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede service, heerlijke matras
10 okt. 2022
Beste familie Andriese, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat alles goed is bevallen, heel veel plezier met uw product! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 okt. 2022
Matras in orde bezorging ok
1 nov. 2022
Beste Agretha, Bedankt voor het delen van uw beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de binnenvering matras type JOY Orthopedic in de afmeting 140x200 cm. Ook dit matras houden we op voorraad en kunnen we binnen 1 werkdag bij u aan huis leveren. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
28 okt. 2022
1 nov. 2022
Beste Quincy, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! U heeft bij ons gekozen voor de pocketvering matras type American Special. De American Special is verkrijgbaar in 3 hardheden: zacht, medium en stevig. De kern van het matras bestaat uit een pocketvering pakket met daarboven- en onder een laag koudschuim als afwerking. We wensen je nog veel genoegen met het matras American Special. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 sep. 2022
Na zorgvuldig onderzoek te hebben gedaan tussen verschillende aanbieders was de keuze uiteindelijk gevallen op Matrasaanhuis voor topmatras Oslo. Het topmatras is dik, zacht en ligt heerlijk. De kwaliteit oversteeg onze verwachtingen. Vooral de video's op de website hielpen erg in het maken van onze keuze. Een volgende keer zouden we zeker weer kiezen voor Matrasaanhuis.
15 sep. 2022
Beste heer van Dalen, Ten eerste, hartelijk bedankt voor je beoordeling en de 5 sterren! We zijn blij dat jullie de keuze hebben gemaakt voor de topdekmatras Oslo 180x210cm. Ideaal voor personen die net een “tikkeltje” zachter willen liggen. Door de koudschuim kern van HR40, behoudt deze topper grotendeels de stevigheid van het onderliggende matras. Heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 sep. 2022
kwaliteit goed, prijs uitstekend, snelle levering.
13 sep. 2022
Beste familie Bulterman, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5-sterren! We zijn blij dat de 2 toppers type Oslo goed is bevallen. Ideaal voor personen die net een “tikkeltje” zachter willen liggen. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 sep. 2022
In begin wat te hard maar nu bevalt hij goed.
15 sep. 2022
Beste familie Ramaekers, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! U had gekozen voor de Favourite Plus 80x200, en we zijn blij dat het goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
7 sep. 2022
Prima matras, netjes op tijd geleverd
13 sep. 2022
Beste familie Surewaard, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat de IDOL 120x190cm goed is bevallen. De kern van de IDOL matras bestaat uit een binnenvering systeem met koudschuim als afwerklaag. Al met al de perfecte combinatie voor een goed ventilerend matras met een zachte lig. We wensen u nog veel slaapplezier met het matras, en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
22 sep. 2022
De snelheid!!
23 sep. 2022
Beste heer de Koning, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een medium/zachte pocketvering en een geweldige koudschuim afwerking. Ook de tijk van dit matras is afritsbaar én uitwasbaar. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 sep. 2022
23 sep. 2022
Beste heer Venema, Hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling! We hopen dat de topdekmatras type Nasa Duo goed is bevallen. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 sep. 2022
Beste familie Arends, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! U had gekozen voor de Favourite Orthopedic 140x190cm. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
26 aug. 2022
Groot aanbod, de matras die we zochten had geen courante maat. Correcte en snelle levering, matras was degelijk verpakt. Product stemt overeen met de geafficheerde omschrijving.
13 sep. 2022
Beste heer Bekker, Ten eerste, hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We zijn blij dat de Joy 120x190cm goed is bevallen. We wensen u heel veel plezier met het product en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
10 aug. 2022
Zeer goede persoonlijke service. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen en dergelijke. Snelle levering. Beter doen: niets.
12 aug. 2022
Beste meneer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve reactie! We zijn blij dat alles goed is geregeld, zowel de geleverde Favourite Plus als de ophaal van het foutieve matras. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 aug. 2022
Super Kussen
12 aug. 2022
Beste heer Heres, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de I-Cool Aero Hoofdkussen. Omdat een traagschuim kussen wat warmer is dan een normaal kussen, is dit kussen voorzien van een coolgel toplaag. Gewoon fantastisch! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl