matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Details over matrasaanhuis.nl

matrasaanhuis.nl - Beschrijving

Matrasaanhuis.nl heeft een grote collectie matrassen die wij op voorraad houden, in vele maten. Omdat wij rechtstreeks bij fabrieken in Bulgarije én Nederland inkopen, kunnen wij goede matrassen bieden voor een lage prijs. Om onze kwaliteit te onderbouwen, bieden wij op ál onze producten een periode van 2 maanden, niet goed = geld terug. Oók voor onze maatwerk matrassen. Wij zijn al vanaf 2009 actief. De vele duizenden reviews geven u een goed beeld van onze werkwijze. Graag helpen wij u met de keuze voor een nieuw matras; wij zijn bereikbaar op telefoon 073 656 45 82.
Edsleep B.V.
Klaproosstraat 2
5241XM 's-Hertogenbosch
KVK 82523843
Edward Soekardjo

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

129 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Zeer vriendelijk contact en goede levering. De bestelde opmaat gemaakte matrassen werden snel geleverd en passen precies.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rob, Bedankt voor je bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl! Je hebt dit keer weer gekozen voor Matrasaanhuis, waarvoor onze dank! Je hebt gekozen voor het onderdeken de topcover Merino. We hopen dat alles naar wens is. We wensen nog veel genoegen met de Topcover Merino en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
De snelle service!! Het mail contact verliep soepel. En erg tevreden over het matras en de prijs/kwaliteit verhouding.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw de Gooijer, Bedankt voor uw beoordeling. U hebt gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm. Deze topper hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag geleverd worden. We wensen u nog veel plezier met de nieuwe topper, en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Perfecte webshop, goed bereik, goed advies en uitstekende spullen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Falkena, Hartelijk bedankt voor het bestellen van de 'Body Roll'. Al onze lichaamskussens worden standaard geleverd met een afritsbare hoes van 100% katoen. Deze Bodyroll houden wij op voorraad. Op werkdagen besteld voor 13:00 uur, is de volgende dag in huis. We hopen dat uw er heel veel plezier aan heeft. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Super.alles zoals afgesproken.top!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Straatmans, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor onze pocketveer matras type Favourite orthopedic. Een geweldig matras met een afwerking van koudschuim lagen voor een goede ventilatie. Ook dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ilja, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matras aan huis. De 'Favourite Plus' pocket vering matras is jou keuze geworden. Een geweldig matras met een mico vering voor extra stabiliteit. Dit matras heeft een zeer goede ventilatie door de holle vering en de koudschuim afwerking. We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Plus. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede informatie op de website, eenvoudig te bestellen en levering binnen redelijke tijd. Het enige is dat op de factuur (die ik na bestelling ontving) stond dat het matras 6 uur nodig had om zich zetten, terwijl op de sticker op het matras zelf 24 uur stond.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Johan, Je keuze is gevallen op de Holland Special Pocketveer matras. Een maatwerk matras met een kern van pocketvering (naar wens te kiezen) en een afwerking van koudschuim. Het klopt dat er op het matras een 24-uurs wachttijd staat vermeldt, dit kan wat verwarring veroorzaken met de 6 uur die wij aangeven. In basis mag u het matras ná 6 uur uitzetten al in gebruik nemen. De pocketveringen zijn in deze tijd al uitgezet en klaar voor gebruik. Ná 24 uur is het matras ook kreukvrij. Maar het matras hoeft niet kreukvrij te zijn om op te slapen:). We wensen u nog veel genoegen met de Holland Special! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
snelle levering, met vooraf een duidelijk advies. Matrassen voor onze caravan, dus nog niet goed uitgeprobeerd, maar zal zeker goed bevallen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gijs, Bedankt voor de mooie beoordeling! Je hebt gekozen voor twee topdekmatrassen type NASA DUO. Een geweldige topdekmatras die direct meer comfort geeft aan de bestaande kussens in de caravan! Deze toppers houden we altijd op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Netjes op tijd geleverd en verpakt erg te vreden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Willem, De IDOL binnenvering matras is één van onze voorraad matrassen in ons assortiment. Levering is bij Matrasaanhuis érg snel! Dit geldt ook voor de matrassen met een bijzondere afmeting. Ook voor hoeslakens, moltons en dekbedden kunt u bij Matrasaanhuis.nl terecht! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
slaapt goed en werd keurig gebracht.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Liduin, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een geweldige topper met een kern van koudschuim én traagschuim. De NASA DUO topdekmatras is bedoeld om alles wat zachter en comfortabeler te maken. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe topdekmatras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Berger, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier worden we erg vrolijk van! De topdekmatras type OSLO is uw keuze geworden. Een stevige topper met een massieve kern van Koudschuim. Een topdekmatras met een wat stevige lig én met de beste ventilatie én vochtopname. Tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Kwaliteit en snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Hommes, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! De IDOL binnenveer matras is uw keuze geworden op onze website. Een matras met een zachte binnenvering én een afwerking van koudschuim. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Niets
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jessica, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Plus. Een geweldig matras met een micropocketveer systeem 7 zones. Dit type matras ligt ook iets steviger dan onze standaard modellen. We wensen u nog veel genoegen met het matras en tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Lisa, Onze Bamboe hoeslaken gemaakt van 100% Bamboe heb je nu ongeveer meer dan één maand in bezit. Wat fijn dat je het hoeslaken een 5 sterren beoordeling geeft. Wist je dat we van BambooSleep ook nog moltons, dekbedden en hoofdkussens hebben? Je vindt deze op onze website. We wensen je nog veel plezier met het Bamboe hoeslaken van BambooSleep. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Koorneef, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type American Special. Een matras met een afwerking van koudschuim én bamboe. Een matras met geweldige ventilatie eigenschappen. Daarnaast heeft u ook gekozen voor de satijnen hoeslakens van Matrasaanhuis.nl. We wensen u veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Els, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor een combinatie van de JOY binnenvering matras én de topdekmatras type Favourite. Een geweldige combinatie met de beste ventilatie eigenschappen. Al onze matrassen én topper houden we op voorraad. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Vermeij, U heeft bij ons gekozen voor de American Special pocketveer matras met koudschuim. Een geweldig matras met een hoogte van 25 cm. De American Special heeft als voordeel dat deze extra goed ventileert vanwege de holle kern én koudschuim afwerking. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matrassen en tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Grielis, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. De Favourite Plus matras is uw keuze geworden. Dit geweldige pocketveer matras is voorzien van een stevige microvering met een afwerking van koudschuim. Het matras heeft dus gegarandeerd één van de beste ventilatie en vochtopname eigenschappen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras type Favourite Plus! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Meijer, U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatras heeft vanwege de koudschuim kern, zeer goede ventilerende eigenschappen. De topper behoud daarnaast ook de stevigheid van uw onderliggende matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snelle levering, goed product, duidelijke voorwaarden
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Richard, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras met koudschuim, type Favourite Plus. Dit is een pocketveer matras met een stevige microvering. Stevig, maar zeker niet hard! We willen je nogmaals bedanken voor je bestelling en wensen je veel genoegen toe met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Lans, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! U heeft bij ons gekozen voor de zitkussen. Een stevig kussen bedoeld om nog even een boekje te lezen in bed. Deze zitkussens houden we op voorraad in ons magazijn. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl