matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

117 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zeer klantgericht en vriendelijk. Reageren snel. Goede informatie en advies in de showroom gekregen. Alle tijd gekregen om de matrassen te testen. Desondanks heb ik toch de verkeerde hardheid gekozen. Dat was in 1 dag opgelost. Ze hadden de andere hardheid toevallig op voorraad en zijn hem persoonlijk komen omruilen. Geen gedoe, geen discussie, gewoon zeer goede service. Ik beveel Matrasaanhuis iedereen aan.

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Zeer goede persoonlijke service. Prima telefonisch bereikbaar voor vragen en dergelijke. Snelle levering. Beter doen: niets.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste meneer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en de positieve reactie! We zijn blij dat alles goed is geregeld, zowel de geleverde Favourite Plus als de ophaal van het foutieve matras. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
super service en snelle en attente reactie, Hulde!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Janssens, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is uw keuze geworden. Een koudschuim topper die uw bed zachter én comfortabeler maakt. We wensen u nog veel plezier met de toppers en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Super Kussen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Heres, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de I-Cool Aero Hoofdkussen. Omdat een traagschuim kussen wat warmer is dan een normaal kussen, is dit kussen voorzien van een coolgel toplaag. Gewoon fantastisch! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Rozegarde, Nogmaals bedankt voor je bestelling én de 5 sterren review! De JOY Orthopedic binnenvering matras is jouw keuze geworden uit ons assortiment. Een afwerking van koudschuim en een holle vering zorgen voor de juiste ventilatie. Ook de niet-gangbare afmetingen houden we op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste meneer Driessen, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de Favourite Plus 140x200cm. Een luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marja, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de 'I-Cool Aero Hoofdkussen' en een bamboe hoes voor de 'Bodyroll' van Matrasaanhuis.nl. Dit kussen past zich aan en vormt zich naar uw nek en hoofd. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Laurent, Bedankt voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden uit ons assortiment. Een medium/stevige pocketvering met een laag koudschuim. Er ging iets niet helemaal goed met de zending van DHL. Gelukkig hebben we op tijd kunnen ingrijpen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Stommel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren! We zijn erg blij dat we alles hebben kunnen regelen, ondanks de verkeerde stevigheid zijn we erg flexibel. We wensen u heel veel plezier met de 'American Special 90x200'. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goed geadviseerd over dit wollen onderdeken en het is van prima kwaliteit. Het werkt drukverlagend voor mijn onderrug. Werd snel geleverd. Wel even een weekje late luchten voor gebruik ivm de wol geur.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van der Heijden, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'Merino Wol' onderdeken goed is bevallen! De structuur van de Merino wol is in tegenstelling tot bijvoorbeeld Texels wol, vele malen fijner van structuur. Daarom is het ook mogelijk om direct met de blote huid op de Merino wollen onderdeken te liggen, zonder dat dit gaat kriebelen! Het wol is namelijk zo zacht, dat het lijkt alsof u op wolkjes slaapt. We wensen u nog heel veel plezier met de Merino, Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
van Boy M.
Had me vergist. Verkeerde maat besteld, zonder problemen werd deze toch geruild voor de juiste maat.... Super snel geregeld en alles volgens afspraak.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Monfrance, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ondanks dat er een verkeerde maat werd besteld, hebben we samen nog alles goed kunnen regelen. We wensen u nog heel veel plezier met de matras type 'Joy 120x190'. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Fijne matras Snelle levering van de matras. Netjes en goed verpakt. De matras is voor onze caravan in Oostenrijk. Goede kwaliteit en ligt erg goed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Coopman, Heel erg bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de 'Favourite Plus 130x200cm'. Deze luxe matras heeft pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag! In verschillende maten op voorraad. Hopelijk tot snel en veel slaap plezier in de caravan. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snel te bestellen, website werkt dus prima, snelle levering, duidelijke info over lever tijd, prima produkt!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Veninga, Ten eerste, we zijn heel blij dat u zo tevreden bent, en heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Goed dat de topdekmatras 'Oslo 140x190cm' goed bevalt. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. De gewatteerde tijk is afritsbaar én uitwasbaar. Heel veel plezier met het product! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Matras bevalt prima. Het enige was dat bij de bezorging ineens werd gemeld dat die een dag later zou zijn
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Schouten, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Dat de transporteur 1 dag later is gekomen, hebben we helaas niet in de hand. Onze excuses daarvoor. We zijn uiteraard blij dat de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm goed bevalt. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Alles volgens afspraak geleverd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Gaillard, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! We zijn heel blij dat u tevreden bent met de 'Topdekmatras Nasa Duo 90x190cm'. Deze heerlijk oplegmatras heeft 2 verschillende zijdes. De zijde met koudschuim zorgt voor extra ventilatie. De zijde met traagschuim geeft het gevoel van het wegzakken in deze topper. Vandaag besteld vóór 13:00 = morgen geleverd! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van de Werf, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat de topdekmatras Oslo 90x190cm goed is bevallen. Deze topdekmatras is voor 13:00 besteld, morgen in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Hein, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO met traagschuim én koudschuim. Een ideale samenstelling voor méér comfort in bed. Ook deze toppers houden we op voorraad in ons magazijn. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel genoegen met de topdekmatras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Een hele fijne webshop. Vind de site overzichtelijk en duidelijk. We hadden een mail gestuurd met wat vragen en werd gebeld om even rustig te overleggen. Word zeer vriendelijk en hoed geholpen. Doen niet moeilijk en zijn zeer begaan met klanten. Echt super. Kan iedereen aanraden om hier te bestellen!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Hoogeboom, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en je positieve beoordeling! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen. U had de 'Holland Special 90 x 200cm' besteld. Dit matras is een luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 2-3 weken geleverd worden. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Het matras is precies zoals ik had verwacht. Ik had al eens eerder een matras van matrasaanhuis, waar ik heel tevreden over was, en dat is nu weer het geval. De verzending en de informering daarover verliep ook helemaal naar wens.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bremmer, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de 'Holland Special 180x220cm' naar wens is. Onze Holland Special matras wordt standaard gemaakt van een 7 zone pocketvering met koudschuim als afwerking. Geschikt voor elk ondergrond! Deze kan binnen 2-3 weken worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede service aan de telefoon. Supergoed matras besteld door goed advies van medewerker.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Blommaert, Bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'American Special 120 x 190 cm' goed bevalt! De American Special is een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 3 weken worden geleverd. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede klantenservice en leveren conform de afspraak!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van den Hoonaard, Bedankt voor de 5 sterren! U heeft voor de pocketvering Favourite 80 x 190 cm gekozen. Deze hebben we nog op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. We zijn blij dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl