matrasaanhuis.nlBeoordelingen

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over matrasaanhuis.nl

Beoordeling
Dit is de derde keer dat wij een matras bestellen bij Matras aan huis. Ieder nieuw matras dat nodig is, kopen we nu hier! Alle matrassen zijn op voorraad en vandaag besteld, is morgen geleverd. Dat is ontzettend praktisch. De matrassen zelf (wij kochten Favourite en Favorite Plus) zijn erg comfortabel en van goede kwaliteit. Ook na enkele jaren liggen ze nog heerlijk. Ik kan Matras aan Huis aan i
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Elsemiek, Hartelijk dank voor jullie 3e bestelling bij Matrasaanhuis.nl! Jullie hebben dit keer inderdaad gekozen voor de wat steviger variant, de Favourite Plus pocketveer matras. Dit matras heeft een afwerking van koudschuim, waardoor het matras uitermate goed ventileert! Ook van dit matras gaan jullie jaren plezier hebben. Wederom bedankt voor de bestelling en tot de volgende keer! Met
Mijn dochter vindt het matras heerlijk slapen. De bezorging was snel, en wij zijn blij dat de afwijkende maat beschikbaar was. Heidi
Prima levering!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bontekoe, U heeft gekozen voor het type IDOL binnenvering matras. Wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen. Het type matras IDOL is wat zachter geveerd en daardoor geschikt als kindermatras of als logeermatras voor een volwassen persoon. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
2 matrassen besteld kort voor de grote vakantie. Na deze vakantie zijn deze netjes zoals afgesproken geleverd.Daarna ook nog een matras beschermer besteld voor op de spiraal bodem. TOP bedrijf, eerlijk en oprecht!!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Harry, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review! U slaapt in middels ongeveer 2 maanden op het matras. Wat fijn om te lezen dat de gekozen Holland Special naar wens is. Omdat onze Holland Specials in een vacu�m rol worden geleverd, is vervoeren naar de eerste of tweede verdieping zeer gemakkelijk! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
I bought a Monaco special mattress a month ago, I was encouraged by the positive reviews from earlier customers and the very reasonable prices. I'm very satisfied from it, I previously changed my mattress twice in less than 3 years, but this time I got it right, very satisfied.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hello Abdelmaijd, Thank you for the great review! You have chosen the Monaco Special mattress. This mattress has two different sides. One side with coldfoam (firm) and the other side with Memoryfoam (softer). Thanks again for this great review and we hope to see you again at our webshop. Best Regards, Matrasaanhuis.nl
Super goed matras
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Wilma, Kort maar krachtig! Super bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat fijn om te lezen dat de Favourite Orthopedic matras naar wens is. Dit type model is wat zachter geveerd dat de Favourite Plus, maar altijd met een goede ondersteuning. We hopen dat u de volgende keer weer aan ons denkt! Met vriendelijke groet, Team Matras aan Huis
Pp de site een duidelijk overzicht van het aanbod. Besteld en op de afgesproken datum en tijd is een prima matras bezorgd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Susanna, Wat fijn om te lezen dat je onze website als gebruiksvriendelijk en prettig hebt ervaren. We doen iedere dag ons best om de website te optimaliseren! De Favourite Plus matras houden we op voorraad en kan binnen een werkdag in huis zijn. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl.
Goede telefonische service, duidelijke afspraken en geen problemen met de bezorging
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw van der Werff, Bedankt voor deze mooie beoordeling. En uiteraard de 5 sterren! U heeft gekozen voor het maatwerk matras American Special. Dit type matras is extra hoog (25 cm) en is voorzien van een pocketveer systeem met aan beiden kanten koudschuim. Nogmaals onze dank voor uw bestelling en we wensen u veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhu
Matras werd snel geleverd en is van goede kwaliteit. Dochter ligt er erg lekker op
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Altena, Nogmaals onze dank dat u heeft gekozen voor Matrasaanhuis.nl. U heeft voor uw dochter gekozen voor de binnenveer matras JOY Orthopedic. Door het toepassen van binnenvering is dit type model zachter geveerd met een goede ondersteuning. We hopen u de volgende keer weer te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Levering keurig op tijd. De heren van de aflevering hebben de matrassen netjes naar boven gebracht, uitgepakt en op de bedden gelegd. Oude matrassen meegenomen en naar aftekenen en uitleg onderhoud weer vertrokken. Dit alles in recordtempo maar uiterst correct!
Prima levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Oldenziel, De Oslo topdekmatras is een topper met een kern van koudschuim. Deze topdekmatras behoudt de stevigheid van het onderliggende matras. Dus een tikkeltje zachter, maar niet veel. Ook is onze Oslo topper voorzien van een afritsbare- en uitwasbare tijk. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Product was qua prijs goed, levering snel. Na enige tijd gebruikt te hebben is de tijk iets gedraais op de topper. Omdat persoon helemaal op zijkant topper ligt met gezicht is dit storend omdat er een opgevuld randje in de tijk genaaid is.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Annelies, U heeft de topdekmatras nu bijna twee maanden in gebruik. Dat een tijk verschuift in zo een korte periode is inderdaad niet prettig. U mag uiteraard nog gebruik maken van onze 2 maanden niet goed geld terug garantie. Wellicht dat u ons een aantal foto's kunt toesturen van de bies afwerking, zodat we dit samen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Ben zeer tevreden met mijn matras licht lekker
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw van den Dungen-Mersman, Nogmaals onze dank voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl. U heeft gekozen voor het maatwerk matras de Holland Special. Dit matras heeft een productietijd van 2 weken en is verkrijgbaar in drie verschillende hardheden: zacht, medium of stevig. De pocketvering zorgen voor de juiste ondersteuning en de koudschuim afwerking voor het comfort. We wensen u nog v
Duidelijke website. prima matras, volgens afspraak bezorgd en keurig verpakt.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Alexander, De IDOL Orthopedic is jou keuze geworden op onze website. De Idol is een binneveer matras en daarmee zachter geveerd. Hierdoor is het matras geschikt als kindermatras of als logeerbed. Ook onze IDOL matrassen worden in een vacu�m rol geleverd. Door deze verpakkingsmethode hebben we de mogelijkheid om matrassen snel via koeriersdiensten bij onze klanten te bezorgen. Met vriendeli
goede beschrijving en snel geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste anoniempje, U heeft bij ons gekozen voor de Monaco Special matrassen. Dit zijn maatwerk matrassen die we kunnen bouwen aan de hand van uw wensen. Bij uw order ging het niet helemaal zoals gepland. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen en hopelijk geniet u nu van uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matras aan Huis
Super fijne service!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Karla, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De NASA 3D matras is voorzien van een pocketveer systeem in combinatie met een traagschuim afwerking. Het speciale aan dit model is dat ��n zijde is voorzien van genopt schuim. Hierdoor ademt dit matras beter dan een ander matras gemaakt van traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Matrasaanhuis
ligt kei lekker
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van Beek, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Uw keuze is gevallen op de topcover Favourite. Deze covers zijn ideaal om van 2 matrassen ��n geheel te maken. Het zijn in feite twee op elkaar gestickte tijken om een vervelende naad te overbruggen. Door de flexibele banden op de hoeken, verschuiven deze covers niet! Groetjes, Matrasaanhuis.nl
Matrasaanhuis.nl levert kwaliteit, en is daarnaast bovendien zeer servicegericht. Het matras dat ik had uitgekozen, bleek voor mij toch niet het juiste matras te zijn (hoewel het op zich heerlijk lag). Na een telefoontje was het geregeld dat het matras zou worden opgehaald en omgeruild voor een ander matras. De volgende dag was het 'oude' matras opgehaald en omgeruild voor een nieuw matras. Super
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Jong, Inderdaad, het eerste matras bleek niet helemaal bij u te passen. Gelukkig hanteren wij op iedere matras de 2 maanden niet goed - geld terug garantie. U heeft gekozen om het matras om te ruilen voor de Favourite Plus matras die een tikkeltje steviger aanvoelt. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhui
Super geen rugpijn meer
Geïmporteerd vanuit TrustPilot|
Snelle levering, alles netjes, duidelijke gebruikt aanwijzing, ingepakt matras voldoet prima.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marcel, Je hebt bij ons gekozen voor de IDOL Orthopedic binnenveer matras. Doordat we deze matrassen vacu�m kunnen verpakken, is transport naar de 1e of 2e verdieping geen probleem meer. Het matras van jou keuze is ideaal als kindermatras of als logeerbed voor een volwassen persoon. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl