matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.302 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

5 okt 2024

Goede kwaliteit topdekmatras nasa duo

Omdat ik een oude maat [130x190] matras zocht kwam ik op hun site terecht. Opvallend veel keuze en duidelijke informatie cq. uitleg. Dit sprak mij wel aan. Gekozen voor een topper van 6cm om de huidige matras nog een jaar of 2 mee te laten gaan. We slapen allebei een stuk beter door het traagschuim. Zeker weten dat we over twee jaar naar de showroom gaan voor een nieuwe matras. De garantie is zeer coulant en dat geeft zekerheid. 10+ waard voor dit bedrijf.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van Welsen, Dank u voor uw uitgebreide review; dat wordt gewaardeerd. 10+ is beste veel. Jammer dat we geen 6 sterren hebben te verdelen. 😊 Uw topper was Nasa Duo topper. Deze heeft 4 cm zacht traagschuim en 2 cm koudschuim. Deze combinatie zorgt voor veel extra zachtheid op het bestaande matras. Naar wens kunt u kiezen welke zijde bovenop moet liggen. Indien u een nieuw matras wenst, staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis

Goede service.

Ik zou matras aan huis zeker adviseren, de service is erg goed. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar en hebben het vermogen om oplossingsgericht te denken en er naar te handelen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Visser, Fijn te vernemen dat u zo tevreden over ons bent. Het blijkt niet gebruikelijk, maar wij zijn zeker goede bereikbaar voor advies. Graag zelfs! Beter even overleggen dan "zomaar" een matras bestellen. Doordat wij dit reeds 15 jaar doen, kunnen we uitstekend op afstand adviseren. U wenste een fijne zachte topper en dat konden leveren in de vorm van de topper Nasa Duo. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
24 sep 2024

Zeer tevreden

Telefonisch advies i.v.m. rugklachten was prima, bestelde opdekmatras kwam op tijd en heeft tijdens vakantie gedaan waar ik hem voor gekocht heb, namelijkm rugpijn voorkomen.
26 sep 2024
Beste Ditte, Wat een leuke voornaam trouwens..... De topper Nasa Duo hebben wij jou geadviseerd om de harde kussen in de caravan te verzachten. Deze topper is onze zachtste topper met 2 cm koudschuim en 4 cm traagschuim. Deze combi maakt ieder matras flink zachter. Natuurlijk wisten wij niet of de rugpijn hiermee opgelost zou worden , maar het pakte dus blijkbaar goed uit. Fijn te vernemen en nu ga je waarschijnlijk nóg liever op vakantie? Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
2 okt 2024
Een heel goede matras,zeer tevreden ,een heel goede service en bestelling vlug af geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Janssens, Dank u dat u de moeite neemt om een beoordeling in te brengen. Een ook nog 5 sterren! Wij hebben u de Adry Cool matras geleverd. Het is een pocketveermatras met extra stevige pockets. Maar de schuimplagen zijn wat zachter en daarmee ontstaat een stevig matras zónder hard te zijn. En als kers op de taart: één laag schuim is van traagschuim. Dus nog meer comfort. Geniet er maar lang van. Groeten van Matrasaanhuis
PK
Piet K.
De Meern
27 sep 2024
Cut hotel Kwalitaria lakens evens royalr I stop stroll.
8 okt 2024
Hallo Jannie, Dank je voor de maximale score voor ons luxe dekbedovertrek. Ik moet eerlijk zijn dat ik de tekst niet helemaal begrijp, maar je bent enthousiast.... en dat telt! De dekbedovertrekken ( en hoofdkussens) zijn van extra dik katoen met een hoge draaddichtheid. Daardoor voelt dit zeer stevig en luxe aan. Topkwaliteit dus. Dank je en tot een volgende keer! Matrasaanhuis
26 sep 2024
Vlotte levering en een goed product.
8 okt 2024
Beste Jan, Dank je voor de 5 sterren voor onze Bodyroll Mini. Dit korte lichaamskussen is compact en daardoor gemakkelijk te "gebruiken" in bed. Deze kan dienen ter ondersteuning van je armen of benen. Tevens gemakkelijk "mee te nemen" bij het draaien in bed. Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Snel geleverd en is zoals verwacht.
30 sep 2024
Slaapt prima en is lekker schoon.
8 okt 2024
Beste Toon, Wij hebben jou de Holland Special geleverd in de stevige uitvoering. Goed te horen dat dit matras zo goed bevalt. En wij snappen dat wel: het heeft een stevige micro-pocketvering met afwerking van hoogwaardig zacht koudschuim. Te samen vormt dit een lekker stevig matras zonder dat deze plankhard wordt. Voor jou blijkbaar de juiste samenstelling. De Holland Specials kunnen wij op iedere maat en op iedere stevigheid maken. En... ondanks maatwerk.... binnen 3 weken in huis. Geniet er maar lang van. Groeten van Matrasaanhuis
Vlotte levering goede kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Tony, Je hebt ons 5 sterren gegeven voor de matras JOY. Dit is onze binnenveringsmatras, ook wel Bonell vering genoemd. Het is een zachter en wat wiegend matras ( door de binnenvering) wat een grote schare liefhebbers heeft. En terecht! Want het is een superdegelijke constructie met een zacht comfort. Nadeel voor ons: je hebt de eerste 8-10 jaar geen nieuw matras meer nodig 😥 Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
4 okt 2024
snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Gerard, Ja, snelle levering is iets waar wij bekend om staan. De meeste matrassen hebben wij op voorraad liggen en kunnen dus ook snel bij u zijn. Vaak al binnen 1 dag. In dit geval: de Favourite PLUS. Onze steviger pocketvering matras met koudschuim. Kwa stevigheid ligt deze tussen MEDIUM en HARD in. Voor iedereen die een iets steviger matras wensen. Bedankt en tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis
MV
M.J. v.
Warmond
Het product
27 sep 2024
15 sep 2024
De service en aftersales van dit bedrijf zijn uitstekend te noemen; klanten kunnen rekenen op een betrouwbare en efficiënte afhandeling van hun behoeften. Hoewel de website een update zou kunnen gebruiken om een modernere uitstraling te hebben, zijn de producten redelijk geprijsd. Dit zorgt voor een goede balans tussen kwaliteit en kosten, wat een positieve winkelervaring oplevert.
17 sep 2024
Super snelle bezorging, zelfs op de Waddeneilanden. Een verkeerde maat werd ook per omgaande hersteld! Ik ben heel tevreden over advisering en levering.
18 sep 2024
Beste Marike, Je hebt gekozen voor de topper OSLO. Onze koudschuimen topper dat je matras zachter maakt, maar niet teveel. En... hij blijkt lekker luchtig door hoogwaardig koudschuim. Dat deze 8 cm dik is, is natuurlijk ook fijn..... We hadden een orderpick-fout gemaakt. Dat kan gebeuren, maar we hebben het direct opgelost. Fijn dat je zo enthousiast bent. Dan zijn wij dat ook! Groeten van Matrasaanhuis
14 sep 2024

Top! Zowel levering als ligcomfort

Snelle levering....op de dag dat jezelf aangeeft. En ligt heerlijk. Topper voor in de caravan waarvan ik t matras te stevig vond.
18 sep 2024
Beste heer/mevrouw Koopman, Fijn dat u de moeite heeft genomen om deze topper Nasa Duo te reviewen. Deze topper is de zachtste topper in ons assortiment. En u heeft gelijk; deze maakt harde matrassen een stuk zachter. Ideaal voor thuis maar natuurlijk ook in de camper of caravan. En nu maar hopen dat u veel gebruik kunt maken van de topper ( en dus veel vakantiedagen heeft....) Groeten van Matrasaanhuis
14 sep 2024
Topper is zoals omschreven. En levering is ook volgens afspraak. Niks mis mee.
18 sep 2024
Hallo Arie, De topper Nasa DUO was jouw keuze. En...een heel goede keuze! De topper heeft 2 lagen schuim: 1 laag koudschuim en 1 laag traagschuim. Daardoor kun je het matras aan 2 zijdes beslapen. Soms wil je de koudschuimzijde boven hebben ( bijvoorbeeld in de zomer) en soms de traagschuimzijde.; extra zachtheid of warmte. Het is ons meest verkochte topper en u weet nu waarom. Bedankt en tot ziens. Matrasaanhuis

Altijd top

Al eerder hier matrassen aangeschaft altijd bereid om te adviseren
26 sep 2024
Dag Aat, Wij zijn altijd blij als klanten opnieuw bij ons komen voor matrassen. Dat is toch een soort bevestiging dat we het goed doen. Daarvoor onze dank. Deze keer is het de Holland Special. Ons pocketvering maatwerk matras dat wij op iedere afmeting en sterkte kunnen bouwen. Binnen 3 weken in huis. En dus.... graag weer tot een volgende keer! Groeten van Matrasaanhuis
3 sep 2024
Snelle levering en matras is precies wat we hadden verwacht.
18 sep 2024
Beste Saskia, Leuk dat je ons beoordeelt en zo tevreden bent met de Holland Special. Je hebt waarschijnlijk gemerkt dat het een heerlijk soepel matras is van de juiste materialen. Lekker luchtig door het hoogwaardige koudschuim. Speciaal op maat gemaakt maar toch binnen 3 weken bij jou in huis. Bedankt voor de aankoop en tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis
26 aug 2024
Op tijd geleverd en dd kwaliteit is goed
26 aug 2024
Beste Rob, Dank je voor jouw review. Jij hebt gekozen voor de Favourite PLUS. Dit is ons steviger pocketvering matras, met 2 verschillende zijdes. Eén zijde heeft een beetje traagschuim in de hoes; de andere zijde heeft koudschuim. Je zou het ook een beetje als zomer- en winterzijde kunnen zien. Maar beide zijdes zijn stevig en toch zacht genoeg door de gebruikte schuimen. De komende 10 jaar zit jij goed! Groeten van Matrasaanhuis
6 sep 2024
prima matras en goede snelle bezorging
18 sep 2024
Beste heer Wiebes, Dank u voor de 4 sterren beoordeling voor ons eenvoudigste matras; de IDOL. Het is een zacht maar oerdegelijk matras, gemaakt van binnenvering en afgewerkt met koudschuim. En ook eenvoudige matras kunnen dus uitstekend voldoen! Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis