matrasaanhuis.nlBeoordelingen

matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl - Levering voordelige matrassen uit voorraad!

Matrasaanhuis.nl heeft een grote collectie matrassen die wij op voorraad houden, in vele maten. Omdat wij rechtstreeks bij fabrieken in Bulgarije én Nederland inkopen, kunnen wij goede matrassen bieden voor een lage prijs. Om onze kwaliteit te onderbouwen, bieden wij op ál onze producten een periode van 2 maanden, niet goed = geld terug. Oók voor onze maatwerk matrassen. Wij zijn al vanaf 2009 actief. De vele duizenden reviews geven u een goed beeld van onze werkwijze. Graag helpen wij u met de keuze voor een nieuw matras; wij zijn bereikbaar op telefoon 073 656 45 82.
Dream-it B.V.
Zuid Willemsvaart 576
5211NW 's-Hertogenbosch
Ger Schoenmakers

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

4.75/5.00

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Erg tevreden, door een fout van de bezorger was mijn matras bij een verkeerd adres bezorgd. Toen ik contact opnam met de verkopers gaven zij aan direct een nieuwe matras te versturen en het zelf op te lossen met de bezorger. Heel behulpzaam en vriendelijk aan te telefoon. Over de matras zelf ook tevreden ik wilde een niet veel voorkomende maat namelijk 120 bij 200. Fijn dat deze beschikbaar is bij
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nooshin, Tja.... het bezorgen van pakketten, d�t wil ons nog wel eens hoofdpijn geven. Uw matras, de Idol, was via DHL verstuurd, maar blijkbaar had de chauffeur een bezorgdfout gemaakt. We konden het snel oplossen door een nieuw exemplaar te versturen en de verkeerde terug te laten komen. In ieder geval: eind goed - al goed. Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Matras is,zonder mij te berichten,elders in de buurt afgegeven. Doordat het matras voor mij niet hanteerbaar was,heb ik hulp van buitenaf moeten regelen,om het te verplaatsen naar mijn woning. Zomerkant matras heeft geen zachte bovenlaag,wordt wel vermeld. Na enige dagen zomerkant uitgeprobeerd te hebben,hulp ingeschakeld om het matras om te draaien naar de winterkant,deze heeft wel een zachte bov
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over matrasaanhuis.nl

Filter  Sorteren Relevantie
In eerste instantie een Holland Special-matras besteld, na overleg met een medewerker over het beoogde gebruik, op snelle en correcte manier aan ons geleverd. Na een maand ook nog 2 Het Adry Cool kussens besteld die, zo werd medegedeeld, wat later geleverd zouden worden. Inmiddels zijn de geleverde matras en kussens door ons in gebruik genomen en voldoen geheel aan onze verwachting.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Bernard, Nou... alles is eigenlijk al gezegd. Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij hebben er echt niets aan toe te voegen. Geniet van uw mooie matras en de traagschuim kussens! Groeten van Matrasaanhuis
Ik heb hier voor de 1ste keer besteld: netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en levering. Matras was goed verpakt en rolt gelijk in de goede vorm. Fijn dat je zelf ook een leverdatum kan uitkiezen. De matras was binnen 1 dag geleverd. (DHL heeft de matras keurig via de trap (ik woon op de 1ste etage zonder lift naar boven gebracht)
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Zaat, Je hebt bij ons gekozen voor de Favourite Orthopedic pocketveer matras met koudschuim. Doordat deze matrassen in een vacuüm rol verpakt worden, is transport naar de 1e of 2e verdieping géén probleem meer. Het is wel (in deze tijd) uitzonderlijk dat de chauffeur van DHL uw pakket naar boven heeft gebracht. Nogmaals bedankt voor je bestelling en een applaus voor de chauffeur van DHL! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Fijne service. Bij vragen kreeg ik super snel antwoord via de mail! Levering duurde iets langer dan verwacht maar ze konden me precies vertellen waar het matras zich bevond. Netjes afgeleverd door de bezorger. Matras zelf is erg prettig, goede uitleg erbij gekregen. Ik ben erg tevreden!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marjolijn, Het klopt dat de levering ietsjes langer duurde dan verwacht, maar dit had te maken met de jaarsluiting van de fabrikant. Gelukkig is het matras alsnog geleverd en slaap je nu ongeveer één maand op de Monaco Special. We wensen je nog veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Heel fijn matras. Wat begon met een matras voor het logeerbed eindigt met ook nog eens nieuwe matrassen voor het normale bed. Niet dat die matrassen versleten waren maar het logeerbed lag lekkerder als het normale bed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Bonnie, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat klopt, het begon als een matras voor een logeerbed en uiteindelijk ook voor het normale bed. De Favourite Plus is gewoon een goed en prettig matras! We hopen je in de toekomst weer te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
De bestelling werd snel en netjes geleverd, na levering bleek een kussenhoes niet goed te zijn en meteen werd er een nieuwe goede kussenhoes geleverd. Echt super service, hele fijne webshop, aanrader!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nelleke, De Bodyroll én een Bamboe hoesje hebben wij bezorgd. Het hoesje bleek een gaatje te hebben. Maar dat was snel opgelost door een nieuwe te sturen. En nu heb je weer een complete set om heerlijk te slapen. Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Matras was door PostNL niet aangemeld. Gebeld en de volgende dag geleverd door DHL. Het matras via PostNL kon ik eenvoudig weigeren. Ik hoefde niet 2x te bestellen. Prima service!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Lis, Gelukkig hebben we de vertraging van je order kunnen oplossen door alvast een nieuwe toe te sturen. Met name de laatste paar weken is het enorm druk bij de koeriersdiensten en daar gaat wel eens wat mis, helaas.. We hopen dat je nu inmiddels al een maand naar tevredenheid slaapt op de topdekmatras OSLO. Groetjes, Team Matrasaanhuis
Alleen bamboe hoeslakens besteld waar wel een verwarrende label(viscose)aan zat over het materiaal waarvan het hoeslaken gemaakt was. Na een prettig gesprek opgehelderd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marieke, Dat klopt inderdaad. We zijn blij dat het gesprek wat meer duidelijkheid heeft gegeven. We hopen dat je inmiddels geniet van je nieuwe bamboe hoeslaken! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Prima dekmatras. Jammer dat er niet bij staat welke kant de zomer of winterkant is. Wel dat het er is maar niet. Welke kant.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marijke, Nogmaals bedankt dat je hebt gekozen voor de topdekmatras NASA DUO. Dit type dekmatras heeft een kern van twee lagen, koudschuim én traagschuim. Beiden zijdes mag u zowel in de zomer als in de winter gebruiken, maar omdat traagschuim warmte vasthoud, adviseren wij deze zijde in de winter te gebruiken. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Top service en goed advies. Kwaliteit / Prijsverhouding is top! Handvatten aan de matrassen zou een pre zijn
Goede service en kwaliteit, en goed op de hoogte gehouden tot aan de aflevering.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Patrick, De IDOL binnenvering matras is zéér geschikt als logeermatras of als kindermatras. Ook in verschillende afmetingen direct uit voorraad leverbaar. We hopen je de volgende keer weer te mogen begroeten in onze webwinkel! Met vriendelijke groet, Team Matras aan Huis
Goede service en afspraken zijn nagekomen. Advies: een locatie in de Randstad.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Harold, Je hebt bij ons gekozen voor de American Special matras. Één van de meest luxe matrassen met een zéér goede ventilatie! Het matras heb je nu ongeveer 3 weken in gebruik, we hopen dat alles naar wens is. We wensen je nog veel plezier met de American Special en zien u graag terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
We zijn erg blij met ons matras! We hebben type favoriete! Hij ligt heerlijk!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Lianne, Kijk, dat is een mooie review én een tevreden klant! Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. De Favourite is jullie keuze geworden. Een heerlijke pocketveer matras mat een soepe laag koudschuim als afwerking. Ook in de "niet-gangbare" maten hebben we deze op voorraad liggen. We wensen je veel plezier met het nieuwe matras! Team MAH
Alles was goed geregeld, de levering ging heel snel, uitstekend product
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Annick, De Favourite pocketvering matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. We hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Volgende dag geleverd en een uitstekend matras. Site geeft goed info
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Tanja, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en dat je hebt gekozen voor Matrasaanhuis.nl! Alle voorraad matrassen houden we ook écht op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. We wensen je nog veel plezier met de Favourite Orthopedic! Een geweldige pocketveer matras met een koudschuim afwerking. Tot de volgende keer! Team Matrasaanhuis
Prima bedrijf! Mooie prijskwaliteit verhouding. Goede servidlce.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Babette, De IDOL is een simpele binnenveer matras geschikt als kindermatras of als logeerbed voor een volwassen persoon. Door de holle kern en de koudschuim afwerking, een prima matras met een goede ventilatie. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Heerlijk topmatras. Snel geleverd. Alles uitstekend!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Nicole, De topper Favourite hebben wij jou geleverd. Het is een iets dunnere topper, maar zorgt wel voor extra zachtheid van het bestaande matras. En niet warm; want koudschuim vulling. Voor deze prijs is het een heel mooi afgewerkte topper. Veel plezier ermee! Groetjs van Matrasaanhuis
Prima product ik slaap niet meer op mijn buik
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Miriam, De Bodyroll is inderdaad een erg prettige lichaamskussen. Het draagt niet alleen bij aan een goede slaaphouding, maar zorgt ook voor een betere nachtrust. Ook voor deze Bodyroll hebben we extra hoezen verkrijgbaar in katoen of van bamboe. Altijd makkelijk om er eentje extra te hebben! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
levering was zonder melding uitgesteld
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Noordink, U had bij ons besteld: de Matraswig, of Liefdesbrug. Een schuimen overbrugging tussen twee matrassen. Door de speciale vorm blijft deze goed op zijn plek. De lichte bolling zorgt ervoor dat de naad bijna niet te voelen is. Bij bestelling gaven wij aan, op de website én op de bestelling, dat deze nu niet voorradig was, maar binnen 2 weken geleverd zou worden. Wij hebben de wig ook binnen 2 weken geleverd. U ontving een track en trace code van de levering. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis.nl
Prima en snelle levering. Goed product
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Roberto, Nogmaals bedankt voor het bestellen van de Favourite Orthopedic pocketveer matras mét koudschuim. Één van de best ventilerende matrassen uit ons assortiment. Je slaapt inmiddels iets meer dan een maand op het matras. We hopen dat alles naar tevredenheid is. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis. Groetjes
Prima matras Prima telefonisch contact
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Vos, Na overleg met ons heeft u gekozen voor de Favourite; ons matras met pokctvering en koudschuim. Medium stevigheid, dus voor bijna iedereen een prettig matras. Het matras was de volgende dag bij u thuis, dus waarom u de levering een mindere score geeft, is ons niet duidelijk. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis