matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.225 beoordelingen in totaal

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Meest recente eerst
30 jun 2023
4 jul 2023
Beste W, Hartelijk dank voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! Je hebt bij ons gekozen voor de Bodyrol Grande. Deze grote lichaamskussen heeft een vulling van traagschuim vlokken. Daardoor is de Bodyroll Grande een ware verlichting voor zijslapers en zeer comfortabel. We wensen je nog veel plezier met de nieuwe Bodyroll Grande. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 jun 2023
19 jun 2023
Beste familie Kloet, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! U had gekozen voor de zitkussen met een hoes. Dit is ons stevige zitkussen voor een relaxte wijze van ondersteuning in bed. Het zitkussen kunt u ook gebruiken om verhoogd te liggen. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 jun 2023
Duidelijke website en snelle levering, goede kwaliteit
19 jun 2023
Beste familie Nijhof, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 jun 2023

Handvaten zijn jkant

Misschien aan de zijkant van de matras handvaten hangen handiger om matras om te draaien
19 jun 2023
Beste familie Maris, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U had gekozen voor de matras type American Special. Ons extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Bedankt voor de goede tip om aan de zijkanten handvaten te hebben. We zullen dit meenemen voor in de toekomst. Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun 2023
19 jun 2023
Beste familie Baars, Hartelijk bedankt voor de 4 sterren beoordeling. Gelukkig staan mijn collega's telefonisch altijd klaar voor alle klantvragen. Fijn dat het goed is gegaan. U had gekozen voor de matras type Joy. Een zeer comfortabel matras met Bonell binnenvering en koudschuim. In vele maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis! Hartelijk bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun 2023
Goede ervaring
19 jun 2023
Beste familie Visser-Vd Meij, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. U had gekozen voor de matras onderlegger vilt. Deze onderlegger heeft als functie een buffer te vormen tussen uw en de onderzijde van het bed. Als extra heeft deze onderlegger hoekbandjes die om het matras worden gedaan. Bestemd voor lattenbodem, boxspring, spiraalvering of harde bodem. In verschillende maten op voorraad en voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl