Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl
Beoordelingen:

917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.530 beoordelingen in totaal  

4,75
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

de meest kritische beoordeling

7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(4)
(12)
Resetten
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Altijd alles in orde, alleen levertijden worden niet nageleefd.

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
8 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat er 2 van de 8 geplaatste bestellingen vertraging heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak! We doen steeds ons uiterste best om alle bestelling tijdig buiten te krijgen maar door feestdagen, onverwachtse drukte of afwezigen in ons team kunnen we helaas niet altijd voldoen aan onze belofte. De vertraging die we nu hebben gehad is door de feestdag in België van woensdag 1 mei. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen bij de levering van je pakket. Alvast onze excuses voor het ongemak! Volgens PostNL is de bezorging niet gelukt om 17u54 en is je pakket daarna naar een afhaalpunt gegaan. De bezorgers nemen altijd een afhaalpunt die nog op hun baan ligt in een straal van 5km. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
LV
Lia v.
Haarlem
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket 8 mei besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Na app overleg, stelt Pazzox voor nog n dag af te wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
14 mei 2024
Beste, Door de feestdag van donderdag 9 mei is je bestelling vrijdag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. De Track en trace die je hebt ontvangen via mail wordt actief van zodra deze is ingelezen in het PostNL-verdeeldepot. Ik zie dat je pakket gisteren (maandag) pas is ingelezen in het verdeeldepot. Levering ging dan normaal vandaag (dinsdag) zijn maar ik zie dat je de bezorging gewijzigd hebt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

bestelling van 21 mei niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling van 21 mei nog steeds niet ontvangen! Word ook niet op de hoogte gehouden van verzending
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 dagen geleden
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling werd vandaag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Track en trace is verzonden naar je mail adres. Met vriendelijke groeten, Jessica
GL
gerrit l.
Winschoten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
21/05/2024 een bestelling geplaatst. tot heden geen verzendbewijs, was voorheen top
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 dagen geleden
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten we helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is vandaag klaargezet. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
2 dagen geleden
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Als we je ergens mee kunnen helpen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen; normaal perfecte levering. Nu nog niets ontvangen Terwijl PostNL aangeeft geleverd te hebben. Echter niet bij mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen is de levering met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft vrijdag je pakket opnieuw verzonden. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat pakket nog niet door PostNL is afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 apr 2024
Beste, Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Je kan je pakket sinds vandaag afhalen in het door jou gekozen afhaalpunt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je niets beter hebt,stop dan met de productie
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
9 apr 2024
Beste, Mag ik vragen over welk product het gaat? Dit kunnen we namelijk niet zien. Slechte ervaringen met producten plaats je beter als een product beoordeling en niet als een service beoordeling. Met vriendelijke groeten, Jessica
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
het pakketje arriveerde wel snel maar bleek niet compleet. Ik moest foto's sturen maar heb daarna geen reactie meer gehad
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
26 feb 2024
Beste, Onze excuses voor het wachten! De ontbrekende producten zijn vandaag nagestuurd. Track en trace hiervan is verzonden naar je mailadres. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen en geen reden gekregen hoe dat komt
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
7 feb 2024
Beste, We hebben jouw pakketje terug retour ontvangen, deze werd door PostNL naar ons teruggestuurd wegens 'onjuiste adresgegevens'. Echter heb je gekozen voor een afhaallocatie, het adres zou dus wel correct moeten zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is opnieuw verzonden. Met vriendelijke groeten, Jessica
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Eens en nooit weer

Niet geloven in de belofte van Pazzox.nl "vandaag verzonden". Bestelling geplaatst op 6 juni. 12 juni nog geen verzendmelding. Nergens een telefoonnummer te vinden. Nadat ik een mail had gestuurd krijg ik het bericht dat het pakket verzonden is. 13 juni heeft PostNL nog niets ontvangen. Ik weet een week later nog niet wanneer mijn pakket geleverd wordt. Producten zijn goedkoop maar je moet geen haast hebben. Eerste en laatste ervaring met Pazzox!
Beoordeling melden
13 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Eens en nooit weer

Niet geloven in de belofte van Pazzox.nl "vandaag verzonden". Bestelling geplaatst op 6 juni. 12 juni nog geen verzendmelding. Nergens een telefoonnummer te vinden. Nadat ik een mail had gestuurd krijg ik het bericht dat het pakket verzonden is. 13 juni heeft PostNL nog niets ontvangen. Ik weet een week later nog niet wanneer mijn pakket geleverd wordt. Producten zijn goedkoop maar je moet geen haast hebben. Eerste en laatste ervaring met Pazzox!
Beoordeling melden
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Een vaste klant minder.

Jammer. Ik was een vaste klant bij pazzox. Had een product gekocht en helaas was ik daar niet tevreden over. Na 1x gebruiken bleek het beschadigd te zijn. Ik heb netjes contact opgenomen met pazzox, toegelicht wat er was gebeurd en had gehoopt dat ze mee wilden denken met een oplossing. Na kort over en weer mailen kreeg ik een korte mail terug met dat ze niks voor me doen. Prima. Een klant minder. Ik bestel hier niet meer.
Beoordeling melden
4 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Zeker geen aanrader!

Door een fout in de website is het verkeerde product geleverd. Willen dit niet toegeven. Product retour gestuurd, maar krijg niet het volledige bedrag teruggestort. Ze houden € 5,- voor de retourzending. Op mail wordt niet meer geantwoord. Zeker geen aanrader! Reactie: Dit is absoluut niet verkeerd besteld, maar komt door een fout in de website! Er kwam een ander product in de winkelwagen dan die ik aangeklikt had.
Beoordeling melden
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Als ik een product dat in voorraad is en de dag erna verzonden gaat worden dan ga ik daar van uit. Als jullie daar niet aan kunnen voldoen dan moeten jullie dat niet op de website beloven of mij als koper berichten waarom het niet lukt. Op 1 juni besteld en op 6 juni nog niet bekend wanneer ik het ontvang. En dan heb ik het bij uw firma besteld vanwege de snelle levering. Wat een domper.
Beoordeling melden
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Te korte houdbaarheid maar goede service

Bij ontvangst bleek de bestelde medicatie nog maar 4 maanden houdbaar.. (Bij apotheek of ander bedrijf anderhalf jaar) Nav een negatieve review op dit forum, kreeg ik bericht dat ik de artikelen kosteloos mocht retourneren en geld terug kreeg. Dat vind ik goeie service!!! Maar het feit blijft dat je niet veel hebt aan medicatie met een te korte houdbaarheid.
Beoordeling melden
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het zou prettig zijn als Pazzox mij even een berichtje had gestuurd dat de formule van het produkt veranderd is . Dan had ik een keuze gehad om hem niet of wel te accepteren Ik had de nachtcreme via de site besteld en dan verwacht ik ook dat die nachtcreme naar mij gestuurd wordt. Ik zit erg in twijfel of ik via jullie site nog ga bestellen.
Beoordeling melden
2 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Niet nagekomen leveringstijd

Order op zaterdag 27 mei voor 15uur geplaatst. Ivm feestdag maandag zou levering op woensdag plaats moeten hebben gevonden. Het is nu vrijdag 2 juni en nog steeds niets ontvangen. Zelfs bezorgtijd bij PostNL is onbekend. Ik lees meerdere klachten hierover. Misschien toch het overwegen waard om met een andere koeriersdienst in zee te gaan.
Beoordeling melden