Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.446 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Altijd alles in orde, alleen levertijden worden niet nageleefd.

Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Jammer om te zien dat er 2 van de 8 geplaatste bestellingen vertraging heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak! We doen steeds ons uiterste best om alle bestelling tijdig buiten te krijgen maar door feestdagen, onverwachtse drukte of afwezigen in ons team kunnen we helaas niet altijd voldoen aan onze belofte. De vertraging die we nu hebben gehad is door de feestdag in België van woensdag 1 mei. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
Nog steeds niets ontvangen; normaal perfecte levering. Nu nog niets ontvangen Terwijl PostNL aangeeft geleverd te hebben. Echter niet bij mij.
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen is de levering met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft vrijdag je pakket opnieuw verzonden. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat pakket nog niet door PostNL is afgeleverd.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Je kan je pakket sinds vandaag afhalen in het door jou gekozen afhaalpunt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
24 feb 2024
het pakketje arriveerde wel snel maar bleek niet compleet. Ik moest foto's sturen maar heb daarna geen reactie meer gehad
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Onze excuses voor het wachten! De ontbrekende producten zijn vandaag nagestuurd. Track en trace hiervan is verzonden naar je mailadres. Met vriendelijke groeten, Jessica
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen en geen reden gekregen hoe dat komt
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, We hebben jouw pakketje terug retour ontvangen, deze werd door PostNL naar ons teruggestuurd wegens 'onjuiste adresgegevens'. Echter heb je gekozen voor een afhaallocatie, het adres zou dus wel correct moeten zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is opnieuw verzonden. Met vriendelijke groeten, Jessica
AZ
Anita Z.
Weiteveen (NL)
sneller versturen. betere aanbiedingen doen.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Door een onverwachtse drukte hadden we helaas wat vertraging met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Bij vragen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica

Heb ik reeds eerder aan jullie geneld

Heb ik reeds eerder aan jullie gemeld
PR

Te lang moeten wachten op bestelling

Niet volgende verstuurd
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten we helaas wat achter op onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
13 jun 2023

Eens en nooit weer

Niet geloven in de belofte van Pazzox.nl "vandaag verzonden". Bestelling geplaatst op 6 juni. 12 juni nog geen verzendmelding. Nergens een telefoonnummer te vinden. Nadat ik een mail had gestuurd krijg ik het bericht dat het pakket verzonden is. 13 juni heeft PostNL nog niets ontvangen. Ik weet een week later nog niet wanneer mijn pakket geleverd wordt. Producten zijn goedkoop maar je moet geen haast hebben. Eerste en laatste ervaring met Pazzox!
13 jun 2023

Eens en nooit weer

2 aug 2023

Een vaste klant minder.

Jammer. Ik was een vaste klant bij pazzox. Had een product gekocht en helaas was ik daar niet tevreden over. Na 1x gebruiken bleek het beschadigd te zijn. Ik heb netjes contact opgenomen met pazzox, toegelicht wat er was gebeurd en had gehoopt dat ze mee wilden denken met een oplossing. Na kort over en weer mailen kreeg ik een korte mail terug met dat ze niks voor me doen. Prima. Een klant minder. Ik bestel hier niet meer.
4 jun 2023

Zeker geen aanrader!

Door een fout in de website is het verkeerde product geleverd. Willen dit niet toegeven. Product retour gestuurd, maar krijg niet het volledige bedrag teruggestort. Ze houden € 5,- voor de retourzending. Op mail wordt niet meer geantwoord. Zeker geen aanrader! Reactie: Dit is absoluut niet verkeerd besteld, maar komt door een fout in de website! Er kwam een ander product in de winkelwagen dan die ik aangeklikt had.
6 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Als ik een product dat in voorraad is en de dag erna verzonden gaat worden dan ga ik daar van uit. Als jullie daar niet aan kunnen voldoen dan moeten jullie dat niet op de website beloven of mij als koper berichten waarom het niet lukt. Op 1 juni besteld en op 6 juni nog niet bekend wanneer ik het ontvang. En dan heb ik het bij uw firma besteld vanwege de snelle levering. Wat een domper.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Te korte houdbaarheid maar goede service

Bij ontvangst bleek de bestelde medicatie nog maar 4 maanden houdbaar.. (Bij apotheek of ander bedrijf anderhalf jaar) Nav een negatieve review op dit forum, kreeg ik bericht dat ik de artikelen kosteloos mocht retourneren en geld terug kreeg. Dat vind ik goeie service!!! Maar het feit blijft dat je niet veel hebt aan medicatie met een te korte houdbaarheid.
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het zou prettig zijn als Pazzox mij even een berichtje had gestuurd dat de formule van het produkt veranderd is . Dan had ik een keuze gehad om hem niet of wel te accepteren Ik had de nachtcreme via de site besteld en dan verwacht ik ook dat die nachtcreme naar mij gestuurd wordt. Ik zit erg in twijfel of ik via jullie site nog ga bestellen.
2 jun 2023

Niet nagekomen leveringstijd

Order op zaterdag 27 mei voor 15uur geplaatst. Ivm feestdag maandag zou levering op woensdag plaats moeten hebben gevonden. Het is nu vrijdag 2 juni en nog steeds niets ontvangen. Zelfs bezorgtijd bij PostNL is onbekend. Ik lees meerdere klachten hierover. Misschien toch het overwegen waard om met een andere koeriersdienst in zee te gaan.
2 jun 2023

Verzending duurt te lang

De prijzen en het assortiment zijn in orde, maar de verzending verloopt echt véél te traag. Op zondag bestelling geplaatst, op woensdag mail ‘uw bestelling komt eraan’ en op vrijdagavond geeft PostNL aan het pakket nog niet ontvangen te hebben… Ben benieuwd wanneer ik mijn pakket eens krijg.
12 aug 2023

Ervaring met Pazzox.nl

Goed toegankelijke website, geselecteerde producten makkelijk kunnen bestellen. Bestelling probleemloos verwerkt en afgeleverd. Ik vind alleen dat ik veel te vaak promo-emails ontvang en dat kan ik helaas niet aanpassen via mijn Pazzox profielpagina
15 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Order tot op heden nog niet ontvangen, deze op 10 juli besteld. Het direct verzenden voor 15:00 uur besteld is helaas niet waar. Erg teleurstellend, zelf heb ik erachteraan moeten gaan wat de status is. We zijn nu al bijna een week verder.