Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl
Beoordelingen:

1.213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.826 beoordelingen in totaal  

4,76
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

Meest relevante negatieve beoordeling

7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(13)
(5)
(15)
Resetten
MM
Maria M.
Helvoirt
10 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vlgs mijn had ik de dagcrème van eucerin besteld met 50 beschermingsfactor. Kreeg met 30 beschermingsfactor. Moest hem meteen hebben dus heb het hierbij gelaten, maar dit is wel de tweede keer dat ik verkeerde eucerin krijg. Vorige keer kreeg ik dagcrème met n tintje wat ik niet besteld had. Ook dat heb ik toen maar niet terug gestuurd, maar ik vind dit soort fouten wel vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
11 jul 2024
Beste, Ik heb dit voor je nagekeken en je hebt de factor 30 besteld. We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Zodat we dit konden aantonen met een factuur van je bestelling. Bij twijfel als er juiste producten zijn verstuurd mag je ons altijd contacteren via mail. Eventueel een foto mee sturen van het product dat je denkt verkeerd ontvangen te hebben dan kijken we dit voor je na. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten gekregen krijg er een Allergische reatie jeuk en branderig gevoel Heb het gemeld maar ik mag de producten niet ruilen of terug sturen Bestel daar nooit meer mevr litjens
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
I never got my package and now Pazzox is not responding to my email. I contacted PostNL who said to contact Pazzox because they are client of PostNL but now they don’t reply.
Beoordeling melden
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering niet compleet

De bestelling, er zaten 2 potten dure creme te weinig in de levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
11 dagen geleden
Beste, Nogmaals onze excuses voor het ongemak! De ontbrekende producten werden nagestuurd. Met vriendelijke groeten, Jessica
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
4 jun 2024
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Alvast onze excuses voor het ongemak! Als we je ergens mee kunnen helpen mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
28 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat je niet tevreden bent over Pazzox. Als we je ergens mee kunnen helpen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Altijd alles in orde, alleen levertijden worden niet nageleefd.

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
8 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat er 2 van de 8 geplaatste bestellingen vertraging heeft gehad. Alvast onze excuses voor het ongemak! We doen steeds ons uiterste best om alle bestelling tijdig buiten te krijgen maar door feestdagen, onverwachtse drukte of afwezigen in ons team kunnen we helaas niet altijd voldoen aan onze belofte. De vertraging die we nu hebben gehad is door de feestdag in België van woensdag 1 mei. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helaas een zeer slechte ervaring Alles is fout gelopen Maar ik mocht het allemaal zelf oplossen door het pakje (door iemand anders) op te laten halen aan het andere einde van de stad. Voorlopig geen nieuwe bestellingen misschien wel nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 mei 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen bij de levering van je pakket. Alvast onze excuses voor het ongemak! Volgens PostNL is de bezorging niet gelukt om 17u54 en is je pakket daarna naar een afhaalpunt gegaan. De bezorgers nemen altijd een afhaalpunt die nog op hun baan ligt in een straal van 5km. Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
LV
Lia v.
Haarlem
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket 8 mei besteld en betaald, nog steeds niets ontvangen. Na app overleg, stelt Pazzox voor nog n dag af te wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
14 mei 2024
Beste, Door de feestdag van donderdag 9 mei is je bestelling vrijdag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. De Track en trace die je hebt ontvangen via mail wordt actief van zodra deze is ingelezen in het PostNL-verdeeldepot. Ik zie dat je pakket gisteren (maandag) pas is ingelezen in het verdeeldepot. Levering ging dan normaal vandaag (dinsdag) zijn maar ik zie dat je de bezorging gewijzigd hebt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

bestelling van 21 mei niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling van 21 mei nog steeds niet ontvangen! Word ook niet op de hoogte gehouden van verzending
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
27 mei 2024
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten wij jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling werd vandaag door ons klaargezet en opgehaald door PostNL. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Track en trace is verzonden naar je mail adres. Met vriendelijke groeten, Jessica
GL
gerrit l.
Winschoten
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
21/05/2024 een bestelling geplaatst. tot heden geen verzendbewijs, was voorheen top
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
27 mei 2024
Beste, Door de vele feestdagen in mei en een onverwachtse drukte zitten we helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is vandaag klaargezet. Als alles goed gaat bij PostNL is de levering normaal morgen. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
15 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen; normaal perfecte levering. Nu nog niets ontvangen Terwijl PostNL aangeeft geleverd te hebben. Echter niet bij mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
17 apr 2024
Beste, Jammer om te zien dat het fout gelopen is de levering met PostNL. Alvast onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft vrijdag je pakket opnieuw verzonden. Mocht je verder nog vragen hebben kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan nog geen beoordeling geven omdat pakket nog niet door PostNL is afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
3 apr 2024
Beste, Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Je kan je pakket sinds vandaag afhalen in het door jou gekozen afhaalpunt. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je niets beter hebt,stop dan met de productie
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
9 apr 2024
Beste, Mag ik vragen over welk product het gaat? Dit kunnen we namelijk niet zien. Slechte ervaringen met producten plaats je beter als een product beoordeling en niet als een service beoordeling. Met vriendelijke groeten, Jessica
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Een vaste klant minder.

Jammer. Ik was een vaste klant bij pazzox. Had een product gekocht en helaas was ik daar niet tevreden over. Na 1x gebruiken bleek het beschadigd te zijn. Ik heb netjes contact opgenomen met pazzox, toegelicht wat er was gebeurd en had gehoopt dat ze mee wilden denken met een oplossing. Na kort over en weer mailen kreeg ik een korte mail terug met dat ze niks voor me doen. Prima. Een klant minder. Ik bestel hier niet meer.
Beoordeling melden
4 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het zou prettig zijn als Pazzox mij even een berichtje had gestuurd dat de formule van het produkt veranderd is . Dan had ik een keuze gehad om hem niet of wel te accepteren Ik had de nachtcreme via de site besteld en dan verwacht ik ook dat die nachtcreme naar mij gestuurd wordt. Ik zit erg in twijfel of ik via jullie site nog ga bestellen.
Beoordeling melden
12 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ervaring met Pazzox.nl

Goed toegankelijke website, geselecteerde producten makkelijk kunnen bestellen. Bestelling probleemloos verwerkt en afgeleverd. Ik vind alleen dat ik veel te vaak promo-emails ontvang en dat kan ik helaas niet aanpassen via mijn Pazzox profielpagina
Beoordeling melden
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had 3 Perblan besteld. Deze waren voorradig en ik kon de bestelling plaatsen. Ik kreeg later een email dat ze niet meer voorradig waren en dat mijn betaling weer teruggeboekt wordt op mijn rekening. Hier ben ik niet blij mee.
Beoordeling melden
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 nov 2023
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je zopas gecontacteerd via mail met een vraagje. Met vriendelijke groeten, Jessica