Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl
Beoordelingen:

1.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.642 beoordelingen in totaal  

4,76
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

Meest relevante negatieve beoordeling

7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(4)
(13)
Resetten
11 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
13 nov 2023
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je zopas gecontacteerd via mail met een vraagje. Met vriendelijke groeten, Jessica
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pakje is nooit aangekomen terwijl Post nl zegt 21-06 om 13.13 uur afgegeven bij Bouwmarkt Karwei. Daar is 2 dagen door 2 personen gezocht. Niets gevonden!
Beoordeling melden
21 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

geen eerste korting

de € 5 euro korting bij een eerste bestelling was bij betalen plotseling verdwenen. ik heb toch nog besteld maar het is geen aangename eerste contact.
Beoordeling melden
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

De bezorging via Post.nl slecht

De bezorging via Post.nl was zeer slecht….ook bij hernieuwde bestelling. Zij hebben het pakket onnodig naar u teruggestuurd…dat kost mij dan 2x 5€!,
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
21 nov 2023
Beste, Je eerste bestelling is naar ons teruggestuurd met een adresfout. Bij bestelling had je een verkeerd huisnummer ingevuld. Bij je tweede bestelling was je volgens PostNL niet thuis en is je pakket naar een afhaalpunt in de buurt gegaan waar je het 17/11 hebt afgehaald. Klopt dit? Als dit niet juist is of je hebt nog verdere vragen, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Faktuuradres mag niet worden gebruikt als afleveradres. Goederen bij Post NL binnen 1 dag na melding terughalen voordat goederen opgehaald zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
27 nov 2023
Beste, In stap 2 van je winkelwagen kan je het adres wijzigen. Bij de bestelling is dit niet gebeurd. Aangezien het thuis adres in Aruba is, heeft PostNL je pakket retour verzonden naar ons. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Coulance . Had vrijdag om 22.15u besteld en dat terwijl om 0.00u de gratis bezorging ingang. Gemaild meteen maar er werd niets meegedaan
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
16 nov 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Ik heb je hiervoor zopas gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
U kunt dit niet helpen. De PostNL verplaatste de bezorging steeds. We hebben het nóg niet ontvangen. Volgende keer beter hopen wij.
Beoordeling melden
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat het niet verzonden in zoals het aangegeven is op de website. Product nog niet kunnen beoordelen omdat ik nog wacht
Beoordeling melden
13 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Te lange levertijd

Ik heb na een week nog steeds niets ontvangen... ondanks de belofte dat bestelling volgende dag zou worden bezorgd :-(
Beoordeling melden
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb altijd bestellen bij jullie maar geen gratis testen bij ander winkel altijd gratis producten om te testen
Beoordeling melden
7 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Jammer €1, admin kosten

Jammer dat er bij het afrekenen €1,- admin kosten bij komt. Dat maakt dat ik uit principe niet meer terug kom.
Beoordeling melden
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Op zich goed, 2 doosjes besteld omdat het 2 jaar houdbaar is, wel jammer dat de doosjes al in 2024 verlopen
Beoordeling melden
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen en geen reden gekregen hoe dat komt
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
7 feb 2024
Beste, We hebben jouw pakketje terug retour ontvangen, deze werd door PostNL naar ons teruggestuurd wegens 'onjuiste adresgegevens'. Echter heb je gekozen voor een afhaallocatie, het adres zou dus wel correct moeten zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is opnieuw verzonden. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mijn bestelling is in Woerden bezorgd ipv Nieuwegein

Mijn bestelling is in Woerden bezorgd, terwijl ik in Nieuwegeun woon.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
12 dec 2023
Beste, Het spijt ons te horen dat er iets fout liep tijdens de aflevering van je bestelling, alvast onze excuses hiervoor. We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
LK
L.G. K.
Vlissingen
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede website. te laat geleverd, pas nadat ik een mail had gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
5 dec 2023
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten we vorige week jammer genoeg wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor dit ongemak. Je bestelling is daar gisteren (maandag) in plaats van vorige vrijdag klaargezet. Met vriendelijke groeten, Jessica
19 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Product zoals omschreven. Trage levering, geen sample bij bestelling.
Beoordeling melden
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

schande

het word gewoon voor de deur gezet als er niemand thuis is schandalig
Beoordeling melden
AP
adri P.
Beuningen
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gaven aan dat bezorgen volgende dag was. Duurde echter 1 dag langer
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
4 dec 2023
Beste, Het bestelde product was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
11 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd e-mail adres. Mail niet voor mij bestemd.
Beoordeling melden
AZ
Anita Z.
Weiteveen (NL)
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
sneller versturen. betere aanbiedingen doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
22 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte hadden we helaas wat vertraging met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Bij vragen kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica