Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.491 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

9 jul 2023

Afhaalpunt onnodig ver weg

Postnl afhaalpunt is 4 km van mijn huis terwijl er een paar honderdmeter van mijn huis ook een postnl afhaalpunt is. Ik had geen keuzemogelijkheid van afhaalpunt. Heb dus veel moeite, m.i. onnodig, moeten doen om mijn pakketje te krijgen.
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik had 3 Perblan besteld. Deze waren voorradig en ik kon de bestelling plaatsen. Ik kreeg later een email dat ze niet meer voorradig waren en dat mijn betaling weer teruggeboekt wordt op mijn rekening. Hier ben ik niet blij mee.
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Tussen de bestelling en de dag van aankomst zat een tijd tussen dat ik niets hoorde. Ineens was het pakje er. Geen aankondiging gehad dat het die dag zou komen. Dat zou beter kunnen Voorderest een goed product.
3 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Pakket nog steeds onderweg…

Pakket is woensdag verstuurd door verkoper. Nog niets bekend over bezorging. De volgende keer weer bestellen bij de concurrent. Zij leveren wel binnen 2-3 werkdagen. Kan handig zijn bij dit soort producten.
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een andere vervoerder kiezen. Zit al dagen op bestelling te wachten. Heb het nog steeds niet. Heb het produkt inmiddels ontvangen. Boveneen reactie van Pazzox gekregen, zeer positief.
11 nov 2023
Als de tandpasta vernieuwd is, vind ik dat je ook de nieuwe versie op de site moet zetten zodat de klant weet dat deze vernieuwd en hij dus niet meer dezelfde tandpasta krijgt.
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, Alvast onze excuses voor het ongemak! We hebben je zopas gecontacteerd via mail met een vraagje. Met vriendelijke groeten, Jessica
3 jun 2023

Bestelling niet ontvangen

Maandag bestelling verplawts, geen mail ontvangen van bevestiging, na het mailen werd gezegd dat het woe sdag bezorgd wordt, maar na 6 dagen heb ik nog steeds niks ontvangen.
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pakje is nooit aangekomen terwijl Post nl zegt 21-06 om 13.13 uur afgegeven bij Bouwmarkt Karwei. Daar is 2 dagen door 2 personen gezocht. Niets gevonden!
21 jul 2023

geen eerste korting

de € 5 euro korting bij een eerste bestelling was bij betalen plotseling verdwenen. ik heb toch nog besteld maar het is geen aangename eerste contact.
21 nov 2023

De bezorging via Post.nl slecht

De bezorging via Post.nl was zeer slecht….ook bij hernieuwde bestelling. Zij hebben het pakket onnodig naar u teruggestuurd…dat kost mij dan 2x 5€!,
21 nov 2023
Beste, Je eerste bestelling is naar ons teruggestuurd met een adresfout. Bij bestelling had je een verkeerd huisnummer ingevuld. Bij je tweede bestelling was je volgens PostNL niet thuis en is je pakket naar een afhaalpunt in de buurt gegaan waar je het 17/11 hebt afgehaald. Klopt dit? Als dit niet juist is of je hebt nog verdere vragen, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
25 nov 2023
Faktuuradres mag niet worden gebruikt als afleveradres. Goederen bij Post NL binnen 1 dag na melding terughalen voordat goederen opgehaald zijn
Antwoord van Pazzox.nl
Beste, In stap 2 van je winkelwagen kan je het adres wijzigen. Bij de bestelling is dit niet gebeurd. Aangezien het thuis adres in Aruba is, heeft PostNL je pakket retour verzonden naar ons. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Jessica
15 nov 2023
Coulance . Had vrijdag om 22.15u besteld en dat terwijl om 0.00u de gratis bezorging ingang. Gemaild meteen maar er werd niets meegedaan
16 nov 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Ik heb je hiervoor zopas gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
23 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik miste een deel van mijn bestelling en kan dit niet telefonisch afhandelen. Ih heb een mail gestuurd maar nog geen respons ontvangen.
Geïmporteerde beoordeling
U kunt dit niet helpen. De PostNL verplaatste de bezorging steeds. We hebben het nóg niet ontvangen. Volgende keer beter hopen wij.
5 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Door drukte was de levertijd een paar dagen later. Of dat kwam doordat ik mail stuurde waar de bestelling bleef, is onduidelijk.
25 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Jammer dat het niet verzonden in zoals het aangegeven is op de website. Product nog niet kunnen beoordelen omdat ik nog wacht
13 aug 2023

Te lange levertijd

Ik heb na een week nog steeds niets ontvangen... ondanks de belofte dat bestelling volgende dag zou worden bezorgd :-(
Geïmporteerde beoordeling
Ik ben boos te laat bezorgt Zelf gemeld en er is geen reactie ontvangen. u blijft verantwoordelijk De bestelling .
Geïmporteerde beoordeling
Na bestelling dagenlang geen bericht, geen levering, na contact formulier klacht/vraag ook dagenlang geen reactie
24 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb altijd bestellen bij jullie maar geen gratis testen bij ander winkel altijd gratis producten om te testen