Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl
Beoordelingen:

1.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.642 beoordelingen in totaal  

4,76
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

Meest relevante negatieve beoordeling

7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(4)
(13)
Resetten
30 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niks ontvangen. Kan dus ook niets beoordelen
Beoordeling melden
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heb ik reeds eerder aan jullie geneld

Heb ik reeds eerder aan jullie gemeld
Beoordeling melden
17 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Lange levertijd zonder uitleg waarom
Beoordeling melden
MG
Maria G.
Zevenaar
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurde deze keer langer dan anders
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
23 okt 2023
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten wij helaas wat achter met onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Bij vragen mag je ons altijd contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Belachelijk hoge verzendkosten
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
9 okt 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! Voor Nederland is de verzendkost gratis vanaf €59. Via onderstaande link kan hierover meer info terugvinden. https://www.pazzox.nl/nl/klantenservice/levering/ Met vriendelijke groeten, Jessica
PR
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te lang moeten wachten op bestelling

Niet volgende verstuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
16 jan 2024
Beste, Door een onverwachtse drukte zaten we helaas wat achter op onze bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je verder nog vragen hebben, mag je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorgtijd was te lang.
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
20 dec 2023
Beste, Door een onverwachtse drukte hadden we helaas een kleine vertraging opgelopen. Je bestelling is maandag 18 december vertrokken in plaats van vrijdag 15 december. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
26 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
verpakking is gescheurd
Beoordeling melden
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Niets ontvangen tot nu
Beoordeling melden
19 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De snelle levering.
Beoordeling melden
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niks ontvangen nog
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
7 nov 2023
Beste, Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hiervoor gecontacteerd via mail. Met vriendelijke groeten, Jessica
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Sneller versturen
Beoordeling melden
Antwoord van Pazzox.nl
20 dec 2023
Beste, Het bestelde product was snel leverbaar in plaats van direct leverbaar. Dit wil zeggen dat je bestelling binnen de 1à2 werkdagen verzonden zal worden. Je bestelling van 14 december is door ons klaargezet op 15 december en opgehaald door PostNL. Bij PostNL is je pakket pas ingelezen op maandag 18 december. Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL. Mocht je verder nog vragen hebben, kan je ons steeds contacteren naar info@pazzox.nl. Met vriendelijke groeten, Jessica
20 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pakje was te laat
Beoordeling melden