Pazzox.nl- Logo - Beoordelingen

Pazzox.nl

878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.491 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 sep 2023
Pazzox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jan 2024
Correcte behandeling en snelle levering! Voor klanten misschien wat leuke acties af en toe zou wel leuk zijn.
AV
Adriana V.
Heerenberg

De producten worden altijd netjes verpakt en de klantenservice is makkelijk te bereiken. Alleen heb ik nu helaas meerdere keren achter elkaar een bestelling geplaatst met enkel artikelen daarin die direct leverbaar waren en heb ik toch nog tussen de 6 en 7 dagen moeten wachten op levering. Dit is jammer, omdat ik ook beide keren producten uit mijn mandje heb gehaald die een langere levertijd hadden, zodat ik mijn bestelling op tijd geleverd zo krijgen. De laatste bestelling, waarvoor ik dit verzoek voor review kreeg, heb ik ook nog niet ontvangen. Ik ga er wel vanuit dat alles, zoals altijd, keurig in orde is verder. Daarom zal ik zeker blijven bestellen bij Pazzox, maar niet meer voor producten die ik snel nodig heb. Want dat erbij staat ‘direct leverbaar’ of ‘voor 13.00u besteld, vandaag verzonden’ wil niet zo veel zeggen.

Beoordelingen voor Pazzox.nl

Heerenberg
1 jan 2024
15 jul 2023

Het geïriteerde oog.

De tube was er de 2e dag na de bestelling. Er had van mij een iets uitgebreidere beschrijving in moeten zitten. Zo ontdekte ik dat de zalf behoorlijk brandt in je oog, is dit een goed teken of niet? Het branderige gevoel neemt af bij volgende toedieningen. Stoppen als infectie weg is?! Hoe weet ik dit dan? Graag dus een betere gebruiksaanwijzing.
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Het bestellen ging makkelijk. Had vooraf de slechte reviews gelezen en de meeste sloegen op een storing die buiten jullie macht lag: dus toch besteld. Vlot bezorgd, ik hoef het niet de volgende dag te hebben: binnen een week is prima. Klein verbeter punt is: beter communiceren wanneer het pakket aankomt/af te halen is.
MS

Artikelen met flinke korting, vlotte levering

Bestellen van gezichtscrème op de website was oké, al moest ik wel wat pagina’s doorzoeken voor ik het juiste artikel had gevonden. Had iets duidelijker gekund in de zoekopties. Prijs was prima, korting is altijd prettig. Verder werd de betaling vlot verwerkt en het artikel snel geleverd. Vier sterren.
Beste m graag was ik via een mail op de vertraging gewezen ( ik heb nl begrip voor vertraging in deze feestmaand) verder ben ik heel tevreden, over de prijs ( echt de goedkoopste) over de logistieke uitvoering! DANK! Een sfeervolle en succesvolle feestmaand toegewenst.
3 dec 2023
Ik heb al een paar keer besteld bij Pazzox, altijd netjes verpakt en op tijd. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en je wordt op de hoogte gehouden van aanbiedingen en korting codes. Ik hou ervan 😊
10 nov 2023
Bevestigingsmail. Ik ontving wel een berichtje na het bestellen, maar geen inschatting wanneer ik pakketje kon verwachten. Omdat dit eerste keer was maakte ik mij zorgen of het wel een bonafide webshop was.
26 mei 2023

Oerking

Het pakket kwam op tijd , einige opmerking is, dat na mijn bestelling, heb ik geen directe e- mail bevestiging gekregen. Twee dagen dus, had ik geen idee of ik mijn bestelling zou kregen
22 sep 2023
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet altijd overal verkrijgbaar maar hier tot nu toe wel. 1 vd goedkoopste webshops voor deze bruistabletten.
5 jun 2023

Goed product, scherpe prijs

Goed product voor een scherpe prijs. Normaal snel geleverd, nu helaas iets later door Pinkster-weekend en topdrukte bij PostNL. Toch zeer aan te bevelen!!
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Ik heb niks ontvangen dus hoe kan ik…

Excuses, de postbode heeft een foutje gemaakt en elders neergelegd op een ander tijdstip. Het is wel ontvangen. Tevreden trouwens over het product.
27 jul 2023

Correcte levering.

Goed op de hoogte gehouden over het verloop van het proces per mail. Product binnen de vooraf aangegeven levertermijn ontvangen, via Postnl
16 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit van het product. Levertijd iets langer dan op de website staat beschreven. Maar niet storend
In feite vind ik het aanbod en de prijzen goed. Ik vind echter dat ik bij jullie langer dan bij anderen moet wachten op de levering.