parfuma.com- Logo - Beoordelingen

parfuma.com

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden316 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 nov 2021
parfuma.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
Ben een enorme parfum liefhebber en geniet van lekkere geuren. Deze webshop is bijna de enige waar je nog sample mag ontvangen vanaf een bepaald aankoopbedrag. Ik vind dit enorm fijn want op deze manier kom je open te staan voor nieuwe geuren en parfummerken. Opmerkelijk bij deze webshop vind ik persoonlijk dat je sample ontvangt van dure exclusieve parfum. Verrukkelijk!! Op deze manier voor mij een uitdaging om voor een bepaalde geur te gaan (door sparen/aktie of verjaardagscadeau) en niet te blijven hangen in dezelfde geuren of merken.
RG
Ria G.
venray

Beste, Mijn pakje is tijdig geleverd door de postbode en ik heb ondertekend.Doch zit er alleen een zwart zijdepapier en een staaltje Juliette in. Het pakje moet geopend geweest zijn omdat ik 2 resten van wat afgescheurd papier zie waar het gelijmd was . Verder is niets aan de verpakking geschonden. Het moet ook vrij simpel geweest zijn om te openen want het was alleen onderaan dichtgevouwen zonder plakband. Bij ontvangst vond ik wel dat het pakje niet zwaar woog , maar ik had ook alleen maar een flesje van 10 ml. besteld...Wat staat me verder te doen om dit in orde te brengen? Met vriendelijke groet en hopend op een antwoord. Hilde Van der Meulen

Beoordelingen voor parfuma.com

Ik heb 2 staaltjes gekregen ipv 3 zoals gezegd.
22 apr 2024
Beste Wat jammer te lezen, je mag altijd even binnenspringen of mailen naar onze Customer Service (webshop@parfuma.com) dan zorgen wij voor een gepaste oplossing. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service

makkelijk te bestellen, maar slechte testers

makkelijk te bestellen, handige website, goed verpakt tegen schade. Maar op de website staat er dat je vanaf 20 euro 3 testers krijgt die je zelf mag kiezen, ik heb specifiek op de website gekeken naar parfums die ze hadden om zeker te zijn dat er zeker 1 van mijn gekozen testers tussen zouden zitten, maar er zaten er geen in die ik had gekozen, het leek alsof het gewoon voorverpakte pakjes waren, ook een mannenparfum waar ik dus niks aan heb. ik had zelfs 6 opties gegeven in het geval ze er een paar niet zouden hebben. maak geen beloftes die je toch niet nakomt, dat leid alleen maar tot teleurstelling bij klanten,
Antwoord van parfuma.com
Beste Kuna Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bieden van waardevolle feedback. We zijn verheugd te horen dat je de bestelervaring als makkelijk hebt ervaren, en dat onze website handig en onze verpakking zorgvuldig was. Echter, het spijt ons oprecht te horen dat de samples die je had verwacht niet bij je bestelling zaten. We begrijpen volledig hoe teleurstellend dit moet zijn geweest. Het is absoluut niet onze bedoeling om beloftes te maken die we niet nakomen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen intern bekijken wat er mis is gegaan met de samenstelling van je bestelling. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en zullen dit incident gebruiken als leermoment om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor de teleurstelling en bedankt voor je begrip. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en hopen dat we de kans krijgen om je vertrouwen terug te winnen. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
Pakje nog altijd niet toegekomen ! 13 dagen al en nog geen nieuws Kan moeilijk noteren dat het goed is.
Antwoord van parfuma.com
Dag Elisabeth Het spijt ons ten zeerste te horen dat je pakketje nog steeds niet is aangekomen, zelfs na 13 dagen. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze gewaardeerde klanten, en we begrijpen volledig je frustratie. We willen je verzekeren dat we deze kwestie serieus nemen en onmiddellijk actie zullen ondernemen om te achterhalen wat er is misgegaan met je levering. We begrijpen dat dit zeer ongemakkelijk voor je is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om dit probleem snel op te lossen, zal onze klantendienst onmiddellijk alle nodige stappen ondernemen om de status van je pakketje te achterhalen en ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je aankomt. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs terwijl we dit voor je oplossen. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
Nakijken wat er verstuurd wordt
22 apr 2024
Dag Renee Bedankt voor je feedback. We kijken altijd na wat er verstuurd wordt en doen ons uiterste best om ervoor zorgen dat alles correct is. Helaas gebeuren er al eens menselijke vergissingen. Is er ondertussen nog iets dat we voor jou kunnen betekenen? Met fabulous groeten. ^Nathalie

Beste, Vrijwel leeg pakje ontvangen...

Antwoord van parfuma.com
Dag Hilde Eerst en vooral onze excuses dat je Parfuma order op deze manier is toegekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Mijn collega's van de klantenservice + webshopverwerkingsdienst hebben reeds contact met jou gehad om samen naar een oplossing te zoeken. Er is dan ook een dossier opgestart bij bpost om dit te onderzoeken, alsook is er een nieuw pakket naar jou onderweg (of al aangekomen). Onze oprechte excuses dat het misliep bij de verzending. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service

Mijn online bestelling zijn ze vergeten verwerken!

Op 27/11/2023 online bestelling geplaatst, bevestiging + factuur ontvangen. Op 08/12/2023 telefonisch contact opgenomen want nog steeds niets ontvangen. In de drukte zijn ze mijn bestelling vergeten verwerken en vandaag is 1 van de producten niet meer beschikbaar, dus ik moet op zoek naar een ander cadeau en enkel een verontschuldiging per mail ontvangen. Zeer teleurgesteld want in de winkel
Antwoord van parfuma.com
Dag Britta Eerst en vooral onze excuses dat je bestelling bij Parfuma niet correct is verlopen. Mijn collega's van de klantenservice + webshopverwerkingsdienst hebben reeds contact met jou gehad om samen naar een oplossing te zoeken. Helaas was het product wegens vergissing uitverkocht en zorgden wij voor een terugbetaling + cadeautje. Onze oprechte excuses dat het misliep bij de afhandeling. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
14 jan 2024

Gift niet voorzien , geen cellofaan rond verzorgingsproduct

Gift die voorzien was online bij aankoop Sisley producten zat niet bij de levering bij. Telefonisch contact opgenomen en dit werd achteraf wel nagestuurd. Het verzorgingsproduct was niet verpakt in cellofaan wat ik raar vind. Online staat er immers vermeld dat producten enkel kunnen teruggestuurd worden met cellofaan verpakking rond!
Antwoord van parfuma.com
Dag Sonja Dank je wel voor het delen van je ervaring en het bieden van de kans om onze service te verbeteren. Onze oprechte excuses voor het ontbreken van de voorziene gift bij je initiële levering. We zijn blij dat we dit naderhand konden rechtzetten door het alsnog na te sturen. Wat betreft de verpakking van het verzorgingsproduct, we begrijpen je opmerking en zullen dit intern bespreken. Aangezien sommige producten wel en anderen niet met cellofaan verpakt zijn. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en nemen je feedback ter harte. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je begrip en kijken ernaar uit om je in de toekomst beter van dienst te zijn. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
GO
Gifty O.
Almere
Heb op 23 december een parfum besteld en nooit ontvangen. Hij zou bezorgd worden door dhl maar dhl beweerd het bezorgt te hebben en de buren hebben het ook niet heb het aangegeven zij zouden onderzoek doen tot nu toe hebben zij niet meer gereageerd op mijn email's jammer ga hier nooit meer wat bestellen.
Antwoord van parfuma.com
Beste, We zijn oprecht bedroefd te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze gewaardeerde klanten. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging die je hebt ervaren. Om dit probleem snel en efficiënt op te lossen, willen we je vragen om contact met ons op te nemen via webshop@parfuma.com. Ons team zal direct actie ondernemen om de status van je bestelling te achterhalen en ervoor te zorgen dat deze zo spoedig mogelijk bij je aankomt. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We stellen je geduld en begrip zeer op prijs en zullen er alles aan doen om dit recht te zetten. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
16 dec 2023
Product uitverkocht en geen nieuws gekregen hierover tot ik er zelfs om vroeg waarom ik een week heb moeten wachten en waar mijn bestelling bleef.
Antwoord van parfuma.com
Dag Kawtar Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraging en gebrek aan communicatie over de voorraadstatus van het product. We streven ernaar om onze klanten op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen in de bestellingen en het spijt me dat we hierin tekort zijn geschoten. Helaas hadden we onverwachte uitdagingen met de voorraad van het product dat je had besteld, wat resulteerde in de vertraging. Ik begrijp volkomen dat het frustrerend is om onnodig te moeten wachten zonder duidelijke updates. Dit is niet het serviceniveau dat we nastreven. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We stellen je feedback enorm op prijs en we hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service
Tot nu ik heb niks ontvangen
Antwoord van parfuma.com
Beste Hafid Het spijt ons ten zeerste te horen dat je nog niets hebt ontvangen. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit moet zijn en bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak. We zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan met je bestelling en ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Om dit probleem snel op te lossen, verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen via webshop@parfuma.com. We zullen er alles aan doen om de situatie recht te zetten en ervoor te zorgen dat je je bestelling zo spoedig mogelijk ontvangt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip en geduld terwijl we dit voor je oplossen. Met fabulous groeten. Parfuma's Customer Service