cavallaronapoli.com

1.824 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.812 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

22 jun 2023
Bestel hier geen giftcards als jij deze op korte termijn nodig hebt. Ik heb de giftcard op 18-06-2023 besteld en deze zou 20-06-2023 bezorgd worden. het is nu momenteel 22-06-2023, op de site staat de bezorgstatus als voltooid. en heb nog niks ontvangen, je krijgt geen track en trace of iets van bevestigingsmail.
26 aug 2023
Slecht contact gehad met de klantenservice.. laatste keer dat ik uberhaupt iets bestel. Bot, niet willen meedenken. Verschrikkelijk. Voor 20.30 de volgende dag in huis. Reken er maar niet op; absoluut niet waar en bullshit! Slechte service, slechte website, goede kleding.. dat dan weer wel! Wel een klant kwijt!
26 aug 2023
Ik had precies hetzelfde shirt gekocht bij de winkel Klein in Putten, omdat ik de kleur erg mooi vond online deze erbij gekocht. Bij levering zie ik hoe het eerst shirt na drie wasbeurten al behoorlijk verbleekt eruit ziet ten opzichte van het nieuwe shirt.
11 aug 2023

Stiksels van een short los

Stiksels van een short (á 90,- euro) zijn losgelaten na 1x dragen. Ook pluist deze broek enorm. Deze short heb ik ook aangeschaft in een andere kleur, waar ik dit niet mee ervaar. 2 mailtjes en diverse telefoontjes blijven onbeantwoord.
CD
Can D.
Huizen
16 sep 2023

Teleurgestelde klant

Helaas heb ik een polo met ontvangen met een vlek erop. Ik heb het vermoeden dat het kaartje er helaas later na een retour op is gezet. Dit is de eerste dat ik iets heb gekocht bij Cavallaro en ik had toch op meer kwaliteit gehoopt.
6 okt 2023
Voor 21.00 besteld, de dag erna verstuurd. Nee, twee dagen later waardoor ik het een dag later dan de foto sessie waarvoor ik het besteld had, het pas binnen kreeg. Beloof het dan niet als je het niet kan waar maken!
Antwoord van cavallaronapoli.com
10 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw feedback. Ik heb u zojuist gemaild.
25 dec 2023
Dure trui van 125 euro waar ik in eerste instantie blij mee was, na 1 wasbeurt op 30 graden kortprogramma, toch volledig gekrompen... zonde want dit merk stond me wel aan op het eerste oog...
18 jul 2023

Pakket niet ontvangen. Klantenservice niet bereikbaar

Mijn bestelling die met extra kosten de volgende werkdag bezorgd zou worden is er na 5 dagen nog niet. Klantenservice neemt niet op en ook op mijn mail wordt niet gereageerd.

Bestelling nog steeds niet geleverd

Zit nog steeds te wachten op een bestelling die ik op 26 mei heb geplaatst. Nog steeds geen bericht ontvangen dat deze is verstuurd en het track and tracé nummer werkt niet.

Geen reactie

Verzending zou vrijdagavond zijn, werd pas dinsdag. Zonder communicatie. Omdat ik niet wist waar ik aan toe was, heb ik een mail gestuurd. Nooit reactie gekregen.
15 mei 2023
Heb een T-shirt gekocht, maar daar zit een weeffout in, kan natuurlijk gebeuren, maar dat ik dan 2,95 moet betalen om het terug te sturen vind ik niet correct.
4 sep 2023

slechte communicatie

We hebben eerst telefonisch en daarna mail en chat dezelfde vraag gesteld. Ondanks toezegging er op terug te komen gebeurde dit niet. Dit vonden wij niet ok!
als u belooft dat de bestelling de volgende bezorgd wordt, en na 4 dagen niet eens een mail over hoe het ervoor staat, dan vind ik dat slecht.
27 jun 2023
Bezorgmoment was gepland op 24 juni. Was een verjaardagscadeau. Het pakket werd pas 27 juni geleverd. Dan is dat toch een tegenvaller.
3 sep 2023
Slechte uit leg bij bestellen terug sturen kost geld wordt nergens vermeld wordt door een ander vervoerde terug gestuurd
23 jun 2023
Trui veel te klein geworden. Klanten service is 0 je kan niet in contact komen met ze na 2/3 maanden eindelijk opgelost
3 dec 2023
Waardeloos dat DHL, gooit het gewoon iedere keer voor de deur als je niet thuis bent. Gelukkig hebben we goede buren
9 sep 2023

DHL (jullie preferente bezorger…)

DHL die jullie pakketjes bezorgd kwam eerst niet opdagen en heeft vervolgens het pakket voor de deur gedeponeerd.
3 jun 2023
Bestelling nog niet ontvangen. En na contact opgenomen te hebben met cavallaronapoli geen reactie ontvangen
24 nov 2023
Verkeerde maat in doos. Op doos stond wel de goede maat (witte t shirts). Bezorging duurde ook lang