cavallaronapoli.comReviews

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
cavallaronapoli.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij cavallaronapoli.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 jul. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

2.376 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jul. 2022
Het zijn zeer comfortabele producten gemaakt van een fijne stof! De producten waren ook erg netjes verpakt. Dit is top! Ik had een aantal producten in verschillende kleuren besteld. Twee van deze producten stond mij niet in een bepaalde kleur. Deze twee in die kleuren wilde ik dan ook retourneren. Bij het aanmelden van de retour kon ik echter geen plaatjes zien bij de producten, waardoor ik niet weet of ik nu de juiste kleur heb aangeklikt van de betreffende producten om retour te zenden (deze hebben namelijk ook dezelfde productnamen en nummers als andere van hetzelfde type maar in een andere kleur). Dit is dan ook een verbeterpuntje. Voordat ik de producten wilde retourneren heb ik Cavallaro Napoli hiervoor ook een drietal keer proberen te bellen, maar in geen van de gevallen kreeg ik ze te pakken. Dit is dan ook een verbeterpuntje. Verder allemaal duidelijke service en goede kwaliteit!

11 okt. 2022
Cavallaro levert altijd snel de meest prachtige kleding, maar vaak blijft de pasvorm merkwaardig voor een modewerk van een halve Nederlander. Zo ook helaas de jas Navaggio. Als ik de maattabel bekeek zou het als gegoten moeten zitten. Echter: Maat XL zit voor mij (1,93 m en 96 kg) redelijk op de schouders, maar ontzettend wijd op de middel. En nog het meest idiote: de mouwen kwamen tot halverwege mijn onderarmen. Ik had het gevoel alsof de jas was ontworpen voor een tyrannosaurus rex met obesitas. Wie past dit in godsnaam? De stijl van de jas is fantastisch overigens. Vandaar ook deze teleurstelling.

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Ik heb in januari een prachtig 2xl vest gekocht wat toen veel te klein was. Het is mijn startpunt geweest om dit jaar 25kg af te vallen. Ik heb het elke maand geprobeerd toen eindelijk in Oktober paste het. Cavallaro is nu onlosmakelijk verbonden met deze prestatie. Ik ben van Hokkai en wij zijn bezig met het maken van een boek over de Japanse eetcultuur. Tijdens de opnames in Japan kon ik het vest nu dragen, met Mt Fuji op de achtergrond. Super trots op.
Super snelle levering en prachtige blouses. Ik ben heel erg fan van de dames blouses. Dus deze x meteen twee gekocht. Fantastisch. Ook als je een wat vollere boezem hebt, zijn deze blouses erg fijn. De knoopjes zitten nl wat dichter op elkaar waardoor de blouse niet open gaat staan. Ik ben er erg blij mee. :)
17 nov. 2022
Van A tot Z alles goed gegaan. Besteld, snel geleverd goede kwaliteit en goed verpakt zoals altijd... Tip zou zijn een bon meeleveren als je het produkt houd voor een korting bij de volgende bestelling..
Sneller versturen, op website staat voor 21:30 besteld de bestelling wordt dezelfde dag verstuurd. Mijn aankoop werd pas na 1 dag verstuurd.
Mooie collectie, goede kwaliteit. Bij online bestellen zou er sneller en beter kunnen worden gereageerd op klachten.
Nette services. Alleen bestel een pakket voor een bepaalde datum en word desondanks toch een andere datum aangeboden.
De kleding is van bijzonder goede kwaliteit. Daarnaast nooit problemen met de pasvorm. Cavallaro stelt nooit teleur.
11 nov. 2022
geweldige mooie trui. zeer snel geleverd. Cavalaro is gewoon geweldig. Ga zo door en niets veranderen. Een dikke 10.
20 nov. 2022
Zeer tevreden over het merk Cavallaro Napoli. Een mooi merk en altijd een snelle levering van je order
13 nov. 2022
Snelle en duidelijke levering. Jas voldoet aan de verwachting. Maat is goed volgens instructie. Top.
Prachtige blouse. Mooi model. Ik ben er erg blij mee. Prima op tijd bezorgd en keurig verpakt.
Snelle en goede levering! Daarnaast duidelijk website waar alles goed op gepresenteerd staat.
11 nov. 2022
Goede website en heb je vragen dan worden deze telefonisch prima en snel beantwoord
14 nov. 2022
Zelf contact opnemen dat duurt echt te lang verder netjes opgelost
13 nov. 2022
Altijd perfecte levering en service!! Nog nooit problemen gehad
Super snelle levering en een heel mooi pak voor mijn zoon!!!
Snelle en voortreffelijke service voor een prima product.
Bezorging was mooi op tijd en gewoon super fijne truien
Al jaren tevreden. Mooie kleding van goede kwaliteit.
Snel en goed op de hoogte gehouden over de voortgang