cavallaronapoli.com

2.115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.470 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

6 jul 2024

Bestel hier altijd mijn kleding

Bestel hier al mijn t-shirts, pantalons, shorts, pulls. De kwaliteit is altijd goed, de prijzen zijn goed en de levering altijd netjes verpakt, verstuurd en op tijd geleverd. De shop in Maastricht ziet er trouwens ook mooi uit. Leuk ok eens een kijkje te gaan nemen!
6 jul 2024
Hele goede ervaring snel en netjes geleverd. De kwaliteit van het product is zeer goed en met veel zorg ingepakt en geleverd. Heb wel een kleine tip, ik draag zelf heel graag slim fit misschien iets om in jullie collectie op te nemen.
28 jun 2024

Uitstekende pasvorm

Het Cavallaro merk heeft classic looks, sportieve looks en stylische looks. Voor het werk of een feestje ben je altijd super netjes en representatief. Cavallaro heeft een prachtige pasvorm. Mvrgr Martijntje
9 jul 2024
Beste, Dank voor uw review! Wat fijn dat u dit zo ervaart! Heel veel draagplezier. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.
7 jul 2024
Snelle levering, retour ook snel verwerkt en bedrag teruggestort. Eerste keer besteld, dus onbekend met maten, dus dubbele verzendkosten en retourkosten!! Minpuntje!! Verder tevreden met producten.
Mooie producten maar ik kreeg toevallig een polo met een heel klein vlekje. Afhandeling loopt nog maar eigenlijk zou dit niet mogen gebeuren. Desalniettemin blijft het een mooi product.
8 jul 2024

Bestellingen netjes bezorgd

Bestellingen worden netjes ingepakt bezorgd. Het komt heel af en toe voor dat een besteld item niet voorradig is. Daar krijg je achteraf een melding van via e-mail.

Topservice

Zoals ik al jaren ervaar worden de producten keurig op tijd bezorgd en de kwaliteit is altijd uitstekend. De service is zoals ik van Cavallaro gewend ben.
Prima artikel, maar verzending is minder goed. Artikel niet aan huis bezorgd, maar moet worden afgehaald. En dat terwijl ik steeds thuis was.
1 jul 2024
Modieus merk en goede kwaliteit, iets lagere prijs zou gewenst zijn. Assortiment (spijker)broeken vergroten voor heren slim fit ipv chino
5 jul 2024
Kleding is van hoge kwaliteit. Fijn en mooi merk. Het zit ook mooi om je lichaam, ook gezien de mooie stof, waarmee het gemaakt wordt.
1 jul 2024
Het team achter watts app was Zo bereid om te helpen met kortingcodes die in mijn ogen niet werkte Dus toch de korting gekregen
9 jul 2024
Beste, Dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat het probleem is opgelost. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.

Prima en klantvriendelijke klantendienst

De beleefde en bezorgde manier om mijn vraag correct te beantwoorden, ook achteraf nog eens gehoord of er nog een vraag was.

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering, gekreukt colbert

Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Maar het colbert was wel gekreukt. Daar had meer zorg aan besteed moeten worden
5 jul 2024

Prima webshop

Snelle bezorging, gebruiksvriendelijk shoppen, productinformatie is compleet. Goede suggesties om kleding te combineren.
Altijd mooie kleding met duidelijke pasvorm. Om 21:29 besteld en volgende ochtend al bezorgd. Handig voor de vakantie!
2 jul 2024

Aanpassing verpakking?

Ipv verzenddoos een knappe enveloppe waardoor een shirt direct door de brievenbus kan bij afwezigheid ontvanger.
9 jul 2024
Beste, Dank voor uw review! Wij zullen dit neerleggen bij ons distributiecentrum. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.
7 jul 2024
Zoals afgesproken en ook een 10 voor de DHL bezorger die lopend kwam bezorgen toen de straat was afgesloten
9 jul 2024
Beste, Dank voor uw review! Wat fijn om te horen dat u dit zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.
6 jul 2024
Maandagavond besteld, dinsdag morgenochtend stond de bestelling netjes ingepakt klaar, top, super blij mee
7 jul 2024
Prachtige kwaliteit en zit echt top! Wel duur, maar je merkt goed dat je er ook iets voor terug krijgt 👍

Probleemloze afhandeling en prima producten.

Probleemloos bestellen en vervolgens snel leveren. Naast de prima producten is dit evenzo belangrijk.