cavallaronapoli.com

1.840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.848 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

Geen juiste info over pasvorm overhemd dus verkeerde besteld op basis van deze info
Heb nog niets gehad ! Wel betaald zou volgende dag geleverd worden…
26 apr 2024
Beste , Dank voor uw review. Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Echter hebben wij helaas geen mail ontvangen van u zodat wij dit konden oplossen voor u. Ik ga er van uit dat u uw order ondertussen binnen heeft. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.
Heb twee keer een vraag gesteld en krijg geen antwoord
26 apr 2024
Beste, Dank voor uw review. Wij zien dat uw laatste mailcontact in 2022 is geweest met ons. Verder hebben wij niks ontvangen. Met vriendelijke groet, cavallaro Napoli.
Zat niks in mijn pakket bij de bezorging
26 apr 2024
Beste, Dank voor uw review. Hierover hebben wij mail contact gehad en zijn wij met u tot een oplossing gekomen. Met Vriendelijke Groet, Cavallaro Napoli.
Gratis kunnen retourneren in de winkel
26 apr 2024
Beste , Dank voor uw review. Zodra er iets is aangekocht via de website, kan dit niet retour in de winkel. Dit omdat de website en de winkels los staan van elkaar. Met vriendelijke groet, Cavallaro Napoli.

retourzending te complex

geen nauwkeurige beschrijving
25 mei 2023

Komen zending voorwaarden niet na

Op 17/5 online cadeaubon gekocht om 11u42 met bezorg methode DHL: bestel voor 20:30, dezelfde dag verzonden. Ik heb 4.95€ betaald voor deze zending. Op 22/5 nog steeds geen pakje ontvangen. Klantendienst heeft noch de telefoon, noch mijn mail beantwoord. Op 23/5 toch iemand op de klantendienst kunnen vast krijgen die bevestigd heeft dat mijn cadeaubon gisteren, dus op 22/5 en niet op 17/5 zoals afgesproken, met normale post, dus een postzegel van 2€ is vertrokken terwijl ik voor een DHL zending heb betaald. 25/5: cadeaubon nog steeds niet toegekomen! Bedankt voor deze uitstekende service!
7 jul 2023

Slechte werking mobiele website en 0 respons vanuit de klantenservice

De mobiele website is zeer onhandig in het gebruik. Daarbij ging het bij bestellen tot wel 4 keer mis, waarbij de bestellingen allemaal genoteerd staan in het overzicht bij mijn bestellingen en daardoor dus aantoont dat ze wel goed zijn doorgevoerd door mij. Pas bij een vijfde poging was de website in staat om de order werkelijk af te kunnen ronden! Vervolgens zat bij de levering een polo met daarop een vlek. Ik heb dat direct laten weten per mail met daarbij ook foto's. Nu een week later en nog steeds geen enkele reactie vanuit Cavallaro...
2 nov 2023
1. Heel irritant zijn de véle berichtjes die je direct na een bestelling (in dit geval 2 blouses) krijgt. En als je iets terugstuurt (1 verkeerde blouse omdat er geen juist kaartje aan zat) krijg je nauwelijks een reactie en moest ik mailen en bellen en 2 weken wachten voordat ik de bedoelde blouse kreeg! 2. Heel kwalijk zijn de Engelstalige berichten. De artikelen worden toch vanuit Nederland verstuurd? Wat is er mis met onze eigen taal? Ik reageer dus ook niet op Engelse berichten.
13 jul 2023
Online bestelling. In de winkel waren de artikelen niet fysiek aanwezig. Vervolgens besteld via de Website, kosteloze verzending als trouwe klant na inloggen. Achteraf blijkt dat je moet betalen retouren. Misschien toch beter om de Cavallaro artikelen niet meer via haar eigen website te bestellen aar te kiezen voor franchisenemers of überhaupt voor een ander merk artikelen te kiezen. Arjan van Leeuwen 65ajvl@gmail.com
30 jun 2023

Super merk, stuk mindere service

Ik koop al jaar en dag kleding van Cavallaro. De kwaliteit is echt superb! De prijs is er de laatste jaren ook naar geworden, maar dat is niet erg. Probleem: contact krijgen met dit bedrijf is echt heel moeilijk de laatste weken. Alle KPI’s die ze zelf stellen op de website worden bij lange na niet gehaald. Ben al zeker een week aan het wachten op een reactie en telefonisch helaas ook geen gehoor..
2 sep 2023
Komen afspraken niet na over Zelfde dag verzonden. Speciaal extra betaald voor dezelfde dag verzonden, maar items werden pas 4 dagen later verzonden dan de bestelling was geplaatst. ik had de dag na het plaatsen van de order een mail verstuurd met de vraag hoe dit kan, helaas na 7 dagen nog steeds geen antwoord op de mail. De producten zijn inmiddels wel, helaas na 6 dagen, binnengekomen.
6 okt 2023
Ongelooflijk dat er voor een cadeaukaart pakketkosten worden gerekend ipv een postzegel. Het was een cadeau voor iemand die deze cadeaukaart wilde, ik zou het persoonlijk om deze reden niet kopen of uit mezelf geven hoewel ik jullie kledinglijn waardeer. Daarnaast komt de zending bijna een week later als op de webshop wordt aangegeven en dus te laat voor de verjaardag.
3 dec 2023

De pasmaat is niet meer hoe deze geweest is

Cavallaro is al ruim jaar een van mijn favoriete merken. Werkelijk alles dat ik bestelde in mijn maat zat direct goed. Hoewel mijn fysiek vrijwel hetzelfde is gebleven merk ik dat het is verandert. Ik stuur helaas steeds vaker producten terug. De ene XXL is de andere niet, de ene valt krap en de ander juist te groot. Dit vind ik jammer.
4 aug 2023
Ik heb een vest besteld die niet goedkoop was. De rits was stuk en zat los. Dit wil ik terugsturen en een nieuwe bestellen. Zelf moet je de verzendkosten van het terugsturen betalen en ook de verzendkosten van de nieuwe bestelling. Niet echt netjes. Wel heel tevreden over de kleding van cavallaro, is mooi en heeft een prima pasvorm.
JR

Retourneren is NOOIT gratis/ oude collectie…nieuwe prijs betalen!

Retourneren is NOOIT gratis, terwijl dat wordt aangegeven en je wordt met acties om de tuin geleid helaas! De oude collectie wordt aangeboden voor nieuwprijs en als je belt zeggen ze dat het nieuwe collectie is! Deze worden vervolgens alleen maar online aangeboden ipv in de winkel…dus…oplichting! Jammer van een mooi merk als dit!
22 jun 2023
Bestel hier geen giftcards als jij deze op korte termijn nodig hebt. Ik heb de giftcard op 18-06-2023 besteld en deze zou 20-06-2023 bezorgd worden. het is nu momenteel 22-06-2023, op de site staat de bezorgstatus als voltooid. en heb nog niks ontvangen, je krijgt geen track en trace of iets van bevestigingsmail.
26 aug 2023
Slecht contact gehad met de klantenservice.. laatste keer dat ik uberhaupt iets bestel. Bot, niet willen meedenken. Verschrikkelijk. Voor 20.30 de volgende dag in huis. Reken er maar niet op; absoluut niet waar en bullshit! Slechte service, slechte website, goede kleding.. dat dan weer wel! Wel een klant kwijt!