cavallaronapoli.com

1.859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.885 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

JR

Retourneren is NOOIT gratis/ oude collectie…nieuwe prijs betalen!

Retourneren is NOOIT gratis, terwijl dat wordt aangegeven en je wordt met acties om de tuin geleid helaas! De oude collectie wordt aangeboden voor nieuwprijs en als je belt zeggen ze dat het nieuwe collectie is! Deze worden vervolgens alleen maar online aangeboden ipv in de winkel…dus…oplichting! Jammer van een mooi merk als dit!
Bezorging niet conform met wat er op de website vermeld staat.
De retour kosten zijn hoog en er is geen mogelijkheid om te retourneren in een winkel. Verder vind ik het jammer dat er geen hanger meer zit bij het colbert.
25 nov 2023
Ik wilde de maat ruilen ben daarvoor naar de winkel in Utrecht gegaan maar dat kon niet. Vervolgens een nieuwe gekocht en deze teruggestuurd en moet nu op mijn geld wachten. Tevens om het terug te sturen moest ik met de auto naar Nieuwegein aangezien in IJsselstein geen DPD inleverpunt is.
24 nov 2023
Verkeerde maat in doos. Op doos stond wel de goede maat (witte t shirts). Bezorging duurde ook lang
24 nov 2023
Ik moest betalen voor een retour 👎
In de winkel in den haag werden we niet geholpen was op een zondag. Die verkoper wilde alleen maar vouwen. En de belofte voor 21 uur besteld volgende dag in huis ging niet op 3 dgn later pas zichtbaar bij dhl. Wellicht ligt daar het probleem
17 nov 2023
Praktijk anders dan foto
Pakketje niet ontvangen en trackingscode werkt niet.
2 nov 2023
1. Heel irritant zijn de véle berichtjes die je direct na een bestelling (in dit geval 2 blouses) krijgt. En als je iets terugstuurt (1 verkeerde blouse omdat er geen juist kaartje aan zat) krijg je nauwelijks een reactie en moest ik mailen en bellen en 2 weken wachten voordat ik de bedoelde blouse kreeg! 2. Heel kwalijk zijn de Engelstalige berichten. De artikelen worden toch vanuit Nederland verstuurd? Wat is er mis met onze eigen taal? Ik reageer dus ook niet op Engelse berichten.
WV
Wim V.
Alkmaar
Product perfect bestelling waardeloos
13 okt 2023
Producten zijn van goede kwaliteit. De zending werd later geleverd dan aangegeven. Dit is erg irritant.
13 okt 2023
6 okt 2023
Voor 21.00 besteld, de dag erna verstuurd. Nee, twee dagen later waardoor ik het een dag later dan de foto sessie waarvoor ik het besteld had, het pas binnen kreeg. Beloof het dan niet als je het niet kan waar maken!
Antwoord van cavallaronapoli.com
10 okt 2023
Beste, Bedankt voor uw feedback. Ik heb u zojuist gemaild.
6 okt 2023
Ongelooflijk dat er voor een cadeaukaart pakketkosten worden gerekend ipv een postzegel. Het was een cadeau voor iemand die deze cadeaukaart wilde, ik zou het persoonlijk om deze reden niet kopen of uit mezelf geven hoewel ik jullie kledinglijn waardeer. Daarnaast komt de zending bijna een week later als op de webshop wordt aangegeven en dus te laat voor de verjaardag.
6 okt 2023
Overhemd kwam gedeukt en gekreukt aan. Terwijl de doos helemaal geen deuk had, dus zo de doos ingegaan.
4 okt 2023
Bestelde spullen zijn niet op tijd afgeleverd. Daarnaast was ook de shipment code van DHL niet tijdig beschikbaar en waren de goederen tijdelijk "kwijt". Belofte om morgen te leveren dus niet nagekomen. Nu kan ik het pakje bij een servicepunt ophalen...
21 sep 2023
Zie email die ik gestuurd heb
CD
Can D.
Huizen
16 sep 2023

Teleurgestelde klant

Helaas heb ik een polo met ontvangen met een vlek erop. Ik heb het vermoeden dat het kaartje er helaas later na een retour op is gezet. Dit is de eerste dat ik iets heb gekocht bij Cavallaro en ik had toch op meer kwaliteit gehoopt.