cavallaronapoli.com

1.859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.885 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2021
cavallaronapoli.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 okt 2023
Korting van producten bij meer aankopen en gelijkstellen aan winkelkorting, bijv bij aankoop 3 30-25% korting. Eigenlijk wil ik dat ook met u kunnen afspreken. Dan koop ik fasegewijs groot deel van uw collectie/mijn garderobe kast bij Cavaralo. Vooral ook bij Klarna, uitgestelde betaling voor mensen met minder bestedingsruimte een cadeautje bij aankoop en 3 maanden traject is prachtig, maar dan niet direct bij eerste bestelling betalen maar aan eind volgende maand! Dat is een vette deal voor mensen! Bespreek dit met Klarna Ik ben ervaringsdeskundige want door ziekte in bijstand belanden als zelfstandig ondernemer na 2 jaren weer begonnen, auto moetenverkopen, valt niet mee als het tegenzit, snapt u. Heel veel mensen hebben last van inflatie, hoge energie kosten thuis en dure brandstof auto. Mensen moeten er netjes bijlopen om representatief te zijn. Dan kun je meedoen. Kleding is in die zin gekoppeld als vitale functie. Net als je gebit, de kapper of je koelkast, keuken. Mask een stunt! Spreek je sponsorpubliek (voetbal) aan. Niet alleen spelers of de board. Toon wat maatschappelijk bewust ondernemen is in een betekenis economie FASHION! Supersize omzet volume, zonder verlies imago, nee juist naamsbekendheid genereren en onderscheiden! Alle merken hebben actiekorting bij seizoen wisseling. Zorg voor de constante 3voor2 of bjj 3-25% actie. Hoop dat u dit advies waardeert. Na aanleiding van bezoek Groningen👍 koop ik nu via Klarna, in Groningen werd ik uitstekend geholpen met korting iom uw directie. Via Klarna lukt dat niet. Had dus in dd winkel gekocht als ik ook Klarna uitstel zou krijgen. Alexander dd Vrij 0611101110

14 jan 2024
Shirt gekregen met twee vlekken erop

Beoordelingen voor cavallaronapoli.com

15 sep 2023

Slechte klantenservice

Had een shirt dat blijkbaar niet op voorraad was besteld, en het crediteren duurt nu al wel érg lang…
9 sep 2023

DHL (jullie preferente bezorger…)

DHL die jullie pakketjes bezorgd kwam eerst niet opdagen en heeft vervolgens het pakket voor de deur gedeponeerd.
4 sep 2023

slechte communicatie

We hebben eerst telefonisch en daarna mail en chat dezelfde vraag gesteld. Ondanks toezegging er op terug te komen gebeurde dit niet. Dit vonden wij niet ok!
4 sep 2023
Zou dezelfde dag verzonden worden maar werd 2 dagen later, daar had ik graag bericht over gehad. Vond het bericht van trusted.com ook niet prettig dat als mijn pakje niet zou aankomen ik me moest bijverzekeren. Verder w el heel blij met de kleding. Erg mooi
3 sep 2023
Slechte uit leg bij bestellen terug sturen kost geld wordt nergens vermeld wordt door een ander vervoerde terug gestuurd
2 sep 2023
Slechte bezorging door DHL Leveren goederen liever af bij servicepunt dan op gewenste adres. Naast niet halen tijdslot niet eens meer aanbellen
2 sep 2023
Ik ben opgelicht en heb mijn betaalde en bestelde produkten niet ontvangen
Antwoord van cavallaronapoli.com
16 okt 2023
Beste, Ik zie dat u nooit contact met ons heeft opgenomen. Ik wil u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice. U kunt ons mailen naar: support@cavallaronapoli.com
2 sep 2023
Komen afspraken niet na over Zelfde dag verzonden. Speciaal extra betaald voor dezelfde dag verzonden, maar items werden pas 4 dagen later verzonden dan de bestelling was geplaatst. ik had de dag na het plaatsen van de order een mail verstuurd met de vraag hoe dit kan, helaas na 7 dagen nog steeds geen antwoord op de mail. De producten zijn inmiddels wel, helaas na 6 dagen, binnengekomen.

Producten goed, verzendkosten slecht

Ik vind de producten erg goed. Maar dat je verzendkosten moet betalen vind ik niet fijn. Ik kan me meer voorstellen dat je de prijzen van retourneren ophoogt.
31 aug 2023
Prijs kan beter
31 aug 2023
Klantenservice reageert niet op mail. Dus ik blijf zitten met klacht/vraag.
28 aug 2023

Klantenservice is zeer matig

Betaling met Creditcard werkte niet, tot drie keer toe. Klantenservice benaderd, reactie: het wordt morgen geleverd, niet dus. Daarop gereageerd en toen bleef het stil. Uiteindelijk zelf een andere betaalmethode geselecteerd en product werd netjes geleverd. Kleding is mooi, klantenservice laat te wensen over.
27 aug 2023
Filters, zo nauwkeurig mogelijk maken omgaan te vinken
26 aug 2023
Slecht contact gehad met de klantenservice.. laatste keer dat ik uberhaupt iets bestel. Bot, niet willen meedenken. Verschrikkelijk. Voor 20.30 de volgende dag in huis. Reken er maar niet op; absoluut niet waar en bullshit! Slechte service, slechte website, goede kleding.. dat dan weer wel! Wel een klant kwijt!
26 aug 2023
Ik had precies hetzelfde shirt gekocht bij de winkel Klein in Putten, omdat ik de kleur erg mooi vond online deze erbij gekocht. Bij levering zie ik hoe het eerst shirt na drie wasbeurten al behoorlijk verbleekt eruit ziet ten opzichte van het nieuwe shirt.
26 aug 2023
Niet dezelfde dag verzonden, en dan doet PostNL ook nog een duit in t zakje door zo snel weer weg te gaan dat je het pas een dag later op kan halen bij een afhaalpunt
25 aug 2023
24 levering niet waargemaakt
25 aug 2023
Zorgen dat het op tijd geleverd wordt. Ik ga op vakantie en na 1 week nog niets geleverd.