wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

Snelle verzending via dhl. Kleding past prima, leuke acties. Goede service.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
16 apr 2024
kortebroek zit goed en de stof is ook goed van kwaliteit
17 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Wisselend aanbod, eenvoudig te bestellen.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
NV
Nell V.
Almelo
Snelle levering. Geen grote verpakking.
18 apr 2024
Snelle levering en schappelijke prijs.
19 apr 2024
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Voor mij niks te verbeteren prima zo
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Goede service en snelle levering
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier gewenst van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Makkelijk kunnen bestellen
PD
Petra D.
Harmelen
7 apr 2024

Duidelijke site. Snel artikel kunnen vinden.

Duidelijke site.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Vlot verzonden
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
De snelheid
Ok