wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.176 beoordelingen in totaal

Prima broeken. De maattabel gaf in eerste instantie een te grote taillemaat aan. Een heupbroek gaat immers niet over de buik. Verder even problemen met betalen, maar met een andere browser bleek dat ook opgelost.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

4 jul 2024
Alles klopt! Maat, kleur,lengte! Ben er blij mee! Vakantie jurkje erbij!!
5 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je bestelling naar wens is. We wensen je heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
11 jul 2024
Kleren precies als verwacht. Zeer snelle levering
12 jul 2024
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Garcia

Fijn merk!

Ik winkel er graag, online of in de winkel 😃
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Garcia
5 jul 2024
Altijd netjes op tijd het bestelde leveren
6 jul 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de levering. Met vriendelijke groet, team Customer Happiness
3 jul 2024
Goede kwaliteit en snelle levering
4 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent over de kwaliteit en de levering van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Snelle verzending. Goede kwaliteit
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
2 jul 2024
3 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Garcia
3 jul 2024
We hebben nog steeds ons geld niet terug van een artikel wat bij hun ineens niet op voorraad was
4 jul 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Wij sturen je een mail met het overzicht van de terugbetaling zodat dit nagekeken kan worden. Met vriendelijke groet, team Garcia
Heb het meteen retour gedaan en nog steeds geen geld retour gekregen.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Wij willen je vragen een e-mail te sturen naar: klantenservice@jeanscentre.nl. Met vriendelijke groet, Garcia
19 jun 2024
Leuke mode, leuke aanbiedingen voor leuke prijzen, fijne website, snelle levering
3 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je aankoop en de levering. Met vriendelijke groet, Garcia
4 jun 2024
Ik kon de desbetreffende broek vinden die ik wilde bij Garcia zelf op hun site
5 jun 2024
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
10 jun 2024
Jullie spijkerbroeken zitten perfect bij mijn figuur! 👍🏻
3 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over je aankoop en de pasvorm. Met vriendelijke groet, Garcia
11 jun 2024

Top

Goede prijs, makkelijk besteld en snel bezorgd
29 mei 2024
Goede, juiste en snelle bezorging
30 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Erg fijn & makkelijke website
4 jun 2024
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Garcia
12 jun 2024
Snel bezorgd.