wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

285 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.123 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

1 mei 2023
Als eerste kan ik niet inloggen in mijn eigen account, steeds weer moet ik een nieuw ww maken. Zit ik er eindelijk in dan zie ik mijn bestelling nergens in mijn account. Via mijn mail wordt korting aangeboden op de spullen in mijn winkelmand, maar die korting helemaal niet, er zit dan ineens ook niets meer in mijn winkelmand. De code die ik ontving voor een korting werkt ook niet, al met al een slechte website. De spullen van Garcia zijn wel altijd leuk en passen prima, maar liever koop ik dan in een winkel en stel geen prijs meer op mails over aanbieding en korting als dit toch niet waar is. Heel frustrerend

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

BR
Bert R.
Leimuiden
slecht functionerende website. Meerdere keren aangegeven dat de website slecht functioneert op de telefoon. Tot nu toe nog geen verbeteringen ontdekt. Alsof ze niet willen verkopen via de website.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Hele snelle levering. Mooie kwaliteit, leuke actie, mijn lievelingsbroek weer zonder chloor vlekken 🙈🥳
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
RP
Robery P.
Didam Nederland
Probleem met levering wordt na telefonisch contact snel en netjes afgehandeld
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Snelle verzending via dhl. Kleding past prima, leuke acties. Goede service.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
kortebroek zit goed en de stof is ook goed van kwaliteit
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Alles is goed, de website en vooral de kleding!
23 mrt 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Snelle levering goed en snel mailcontact
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review. Wat fijn dat je tevreden bent. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
Snelle levering en schappelijke prijs.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goede service en snelle levering
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier gewenst van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Garcia
24 mrt 2024
snelle bezorging en goede service
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
24 mrt 2024
Prima service, snelle levering
Aanbiedingen en snel besteld
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Makkelijk kunnen bestellen
PD
Petra D.
Harmelen

Duidelijke site. Snel artikel kunnen vinden.

Duidelijke site.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Het pakketje werd door DHL voor de voordeur gezet zonder enige info
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij geven dit door aan DHL. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Garcia