wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.096 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mrt. 2023
I had to wait a bit till there would be a coat in my favourite colour, but when it appeared, the reality surpassed all my expectations. The little bag was meant as a present for someone else but when I received it, I decided to keep it for myself. Thank you for these lovely items and for the pleasant experience once again.

1 mei 2023
Als eerste kan ik niet inloggen in mijn eigen account, steeds weer moet ik een nieuw ww maken. Zit ik er eindelijk in dan zie ik mijn bestelling nergens in mijn account. Via mijn mail wordt korting aangeboden op de spullen in mijn winkelmand, maar die korting helemaal niet, er zit dan ineens ook niets meer in mijn winkelmand. De code die ik ontving voor een korting werkt ook niet, al met al een slechte website. De spullen van Garcia zijn wel altijd leuk en passen prima, maar liever koop ik dan in een winkel en stel geen prijs meer op mails over aanbieding en korting als dit toch niet waar is. Heel frustrerend

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

Fijne website, bestellen gaat makkelijk. Indien het product niet goed is, makelijk terug te sturen en snel je geld terug.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Garcia

Leuke modellen en goede pasvorm

Leuke modellen. Broeken hebben goede pasvorm met lekker veel stretch voor een schappelijke prijs.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Vlotte levering en mooie kleding. Wel jammer dat mijn blazer afgelopen vrijdag gekreukt was.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent over de bestelling. Wij hopen dat de kreukels er uiteraard wel netjes uit zijn gegaan. Met vriendelijke groet, Team Garcia
30 jan. 2024
Snelle service, maten consequent en een hele blije zoon met z’n nieuwe broek!
31 jan. 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
PF
Patrick F.
Eindhoven
7 feb. 2024
De snelle afhandeling van hun en de overzicht van hun site
FP
F P.
Venlo
4 feb. 2024
Fijne collectie,en goede pasvorm.
5 feb. 2024
JS
Jacqueline S.
Bergschenhoek
Mooi duidelijke website
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent met onze shop. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Makkelijk te bestellen
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
gaat niets verkeert
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Snelle bezorging
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat zo tevreden bent met de levering van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
5 feb. 2024
6 feb. 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
24 jan. 2024
25 jan. 2024
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
24 jan. 2024
25 jan. 2024
6 feb. 2024
6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.
7 feb. 2024
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia