tameson.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to see that you're satisfied with our service. If you need any assistance or have any feedback, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure your experience with Tameson is always top-notch.
Snelle levering en prima informatie over het product.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de productinformatie. Bij Tameson streven we ernaar om altijd de beste service te bieden. Mocht u nog vragen hebben, staan we graag voor u klaar.
een magneet relais is voor mij iets nieuws
Antwoord van tameson.nl
We waarderen uw feedback enorm en zijn blij dat we uw kennismaking met een magneet relais positief hebben kunnen beïnvloeden. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, helpen onze specialisten u graag!

Small order but still treated like VIP!

Ours was a small order but still Tameson treated it as the most valuable order and executed promptly and kept us fully informed. This made me look through your website for your full product portfolio for future business. Thank you guys
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to know that you felt valued and well-informed. Every order, big or small, is important to us. We look forward to serving you again and helping with your future business needs!
RS
reind s.
borculo
3 dec 2023
3 dec 2023
Goede bereikbaarheid ook savonds
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze bereikbaarheid goed is bevallen, ook in de avonduren. Bij Tameson streven we ernaar om altijd voor u klaar te staan. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.
Snelle levering.
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Geweldig dat de levering snel was. Bij Tameson streven we ernaar om consistent efficiënte service te bieden. Mocht u hulp nodig hebben, staan we voor u klaar!
19 nov 2023

Erg compleet met technische informatie

Heerlijk, een site vol met alle technische informatie die je nodig hebt.
Antwoord van tameson.nl
Fantastisch dat u onze site informatief vindt! Ons team doet zijn best om uitgebreide technische informatie te bieden. Als u verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw positieve beoordeling!
16 nov 2023
gewoon oke , heb het ingebouwd overdrukventiel ziet er goed uit
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor de 5-sterren beoordeling en voor het delen van uw ervaring met het overdrukventiel. We zijn blij te horen dat het aan uw verwachtingen voldoet. Als u hulp nodig heeft of suggesties heeft, staan we altijd voor u klaar. Uw feedback is van onschatbare waarde!
14 nov 2023
Nette levering en op tijd
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 4-sterren beoordeling en voor het benadrukken van onze stipte levering. Wij streven ernaar om deze service te blijven bieden en hopen u de volgende keer een 5-sterren ervaring te geven. Als u hulp nodig heeft, neem gerust contact op met ons ondersteuningsteam.
12 nov 2023
Meedenkend, oplossings gericht
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te horen dat u onze meedenkende en oplossingsgerichte benadering waardeert. Bij Tameson streven we naar de beste service voor onze klanten. We staan klaar voor uw toekomstige behoeften!
1 nov 2023
24 okt 2023
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering. We zijn er altijd om u te helpen.
24 okt 2023
Zeer snelle levering !! Mooi product geleverd.
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en het product.
15 okt 2023
Producten correct zoals beschreven. Info over levering was een meerwaarde.
16 okt 2023
Dank u voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze productbeschrijvingen en leveringsinformatie waardevol vond. We staan voor u klaar als u nog meer hulp nodig heeft. Bedankt voor het kiezen van Tameson!

Snel aan huis en top

Snel aan huis. Product juist zoals verwacht. Top !
16 okt 2023
Dank u voor uw geweldige beoordeling en 5-sterren rating! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en producten. Als u nog meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat u voor Tameson heeft gekozen!
16 okt 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw feedback is essentieel voor onze voortdurende verbetering. Als u nog suggesties heeft, kunt u contact opnemen met onze supportafdeling. Bedankt voor het kiezen van Tameson!
11 okt 2023
Snelle levering en kwaliteit producten. (O-ringen FKM)
12 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback en bestelling! We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de producten, met name de FKM O-ringen. Als u in de toekomst meer producten nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
11 okt 2023

Nette levering, gevonden wat ik zocht.

De bestelde artikelen in perfecte staat ontvangen. Het duurde wel een beetje lang maar dat had met de postorderbedrijf volgens mij te maken. Desalniettemin weerhoudt het mij niet om hier terug te komen.
12 okt 2023
Bedankt voor uw bestelling en feedback! We zijn blij om te horen dat u de bestelde artikelen in perfecte staat hebt ontvangen. Onze excuses voor eventuele vertragingen bij de levering, soms zijn deze te wijten aan de postorderdienst. We waarderen uw begrip en zijn dankbaar dat u van plan bent om bij ons terug te komen. We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson