tameson.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

11 okt 2023
12 okt 2023
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Als er nog iets is dat we kunnen doen om dit niveau van uitmuntendheid te handhaven of als u suggesties hebt, aarzel dan niet om deze met ons te delen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
2 okt 2023
Na telefonisch contact, duidelijk wat ik moest bestellen.
12 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat ons telefonisch contact u heeft geholpen om duidelijk te begrijpen wat u moest bestellen. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zijn er altijd om u te assisteren. Als u in de toekomst nog vragen of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Tameson
28 sep 2023
Fijn bedrijf om mee samen te werken
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u de samenwerking met Tameson waardeert. We staan altijd klaar om u de beste service te bieden!
24 sep 2023
Juiste bestelling op tijd geleverd.
25 sep 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat uw bestelling correct en op tijd is geleverd. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven er altijd naar om aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijle groet, Tameson
23 sep 2023
Producten perfect en levering onverbeterbaar. Dank u wel.
25 sep 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent met onze producten en dat de levering aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bij Tameson streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en service, en het doet ons plezier om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring. Met vriendelijke groet, Tameson
HH
Hans H.
Mechelen
Snelle levering!
19 sep 2023
Geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering! Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Bedankt voor uw positieve feedback! Met vriendelijke groet, Tameson
DB
Dirk B.
Alkmaar
Prima tapper.Netjes verstuurd,verpakt,maar een beetje traag geleverd./
19 sep 2023
Het spijt ons te horen dat de levering enigszins traag was, maar waarderen uw positieve opmerkingen over de verpakking en verzending. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden. We zullen ons best doen om uw verwachtingen te overtreffen. Dank voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Tameson
13 sep 2023
de snelheid van leveren en het juiste artikel.
14 sep 2023
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelheid van de levering als de juistheid van het geleverde artikel. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang! Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
10 sep 2023

Materiaal tijdig zoals beloofd en tijdig geleverd

Beloofd materiaal tijdig, volgens belofte,
11 sep 2023
Bedankt voor uw bestelling en vriendelijke review! Wat fijn om te horen dat het materiaal op tijd is aangekomen en aan uw verwachtingen heeft voldaan! Ons team streeft er altijd naar om beloften na te komen en klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Tameson
22 aug 2023
Gewoon goed
28 aug 2023
Bedankt voor uw bestelling en positieve feedback! We zijn blij dat u een goede ervaring had met Tameson. Ons team staat altijd klaar om u te helpen met uw behoeften aan industriële producten. Met vriendelijke groet, Tameson-team
20 aug 2023
21 aug 2023
Bedankt voor uw review en de 4-sterrenbeoordeling! We waarderen uw feedback. We streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren en uw suggesties zijn van harte welkom. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u nog beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
19 aug 2023
Snelle levering!
21 aug 2023
Bedankt voor uw review! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering van uw bestelling. Ons team streeft er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Nogmaals bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Tameson
WT
Wim t.
Wormerveer
15 aug 2023
Gaat helemaal goed en goede producten en snelle verzending.
17 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve review! Goed om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de geleverde producten en de snelle verzending. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Tameson team
14 aug 2023
Flexibel met het veranderen van het afleveradres in een ander land.
15 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw bestelling! We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen en voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Tameson
14 aug 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw tevredenheid te delen. Het motiveert ons om altijd onze best te doen en een uitstekende service te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
12 aug 2023
14 aug 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
29 jul 2023
Perfect omschreven zodat ik meteen de goede vervanger had voor het origineel , Dankjewel !!
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling en bestelling. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij het vinden van het juiste vervangende product! Met vriendelijke groet, Tameson
26 jul 2023
Vlotte levering Netjes verpakt uitstekend materiaal
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze levering, verpakking en productkwaliteit. Bedankt dat u voor Tameson heeft gekozen! Met vriendelijke groet, Tameson
12 jul 2023
ze doen wat ze aangeven. da's vertrouwelijk zijn
12 jul 2023
Bedankt voor uw bestelling en de positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u vertrouwen heeft in onze service! Wij waarderen uw feedback! Met vriendelijke groet, Tameson
5 jul 2023
Bedankt voor uw geweldige 5-sterren review! Wij waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw tevredenheid te delen. Het motiveert ons om altijd onze best te doen en een uitstekende service te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen en wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Tameson