tameson.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

27 jun 2023
Duidelijke uitleg, snelle levering.
5 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review en bestelling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de duidelijke uitleg en snelle levering. Het is ons doel om een uitstekende service te bieden en wij zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
26 jun 2023
Zeer snel en correct geleverd zelfs over het weekend. De installatie kon vlug weer opgestart worden.
27 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat uw bestelling zeer snel en correct is geleverd, zelfs tijdens het weekend. Het doet ons plezier te weten dat u snel weer aan de slag kon met de installatie. We streven ernaar om een efficiënte en betrouwbare service te bieden, en uw tevredenheid is onze prioriteit. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in onze diensten! Met vriendelijke groet, Tameson team
20 jun 2023
Teveel berichtjes van jullie en transport via mail
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en uw bestelling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, onze excuses als u te veel berichtjes van ons heeft ontvangen. Als er in de toekomst nog iets is waarbij wij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Tameson
TM
Tom M.
Zandvoort
26 jun 2023
Bedankt voor uw bestellingen en feedback! Het is vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt besteld als onderdeel van een grote bestelling. Wij hebben uw nieuwe bestelling geplaatst onder het minimum orderbedrag, zodat het juiste artikel alsnog geleverd werd.
17 jun 2023
grote keuze in kleppen en snelle levertijd
26 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review! Als u op zoek bent naar kleppen, is het fijn om een grote keuze te hebben. Een breed assortiment geeft onze klanten de mogelijkheid om de juiste klep te vinden die past bij hun specifieke behoeften en toepassingen. Tevens raden wij onze klanten aan contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen adviseren over ons assortiment en levertijden, met als doel de klant te helpen een weloverwogen beslissing te nemen. Daarnaast is een snelle levertijd ook belangrijk, vooral als de kleppen snel nodig zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
KD
Kris D.
Lievegem
6 jun 2023
alles prima in orde
Antwoord van tameson.nl
Bedankt voor de positieve feedback! Prettig om te horen dat alles prima in orde was. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Als er in de toekomst nog iets is waarbij wij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Tameson
5 jun 2023
mooie producten en goede/snelle levering
7 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review en bestelling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en snelle levering. Als u in de toekomst nog vragen hebt bij het plaatsen van een bestelling, staan wij altijd klaar om u te helpen! Met vriendelijke groet, Tameson
21 mei 2023
Goed product goede klantenservice
22 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product en onze klantenservice. Als u nog vragen heeft of verdere hulp, neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Tameson
9 mei 2023
22 mei 2023
Dank u wel voor het compliment! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze website. Als u nog meer vragen of verdere hulp nodig heeft, neem gerust contact met ons op. Wij staan klaar om u te helpen! Met vriendelijke groet, Tameson