tameson.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

groot aanbod, snelle levering. :)
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat ons brede assortiment en snelle levering u goed zijn bevallen. Bij vragen staan we altijd voor u klaar. Bedankt voor het vertrouwen in Tameson!
KV
Kees v.
Montfoort
Snel geleverd en prima product !
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat de levering snel was en dat u tevreden bent met het product. Bij Tameson streven we altijd naar de beste service. Mocht u nog vragen hebben, staan we voor u klaar!
Prima, zoals je verwachten mag
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan! Mocht u in de toekomst ondersteuning nodig hebben, staan we graag voor u klaar.
snelle verzending
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij dat u onze snelle verzending heeft ervaren. Als u verdere hulp nodig heeft, staat ons ondersteuningsteam altijd klaar om te helpen. Geniet van uw aankoop bij Tameson!
18 feb 2024
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to have met your expectations. If there's anything more we can do for you, please feel free to reach out. Your satisfaction is our top priority at Tameson!
Netjes ingepakt, alleen jammer dat post nl niet een briefje in de brievenbus heeft gedaan, daarom mijn bestelling drie dagen later gekregen.
Antwoord van tameson.nl
Wij waarderen uw positieve beoordeling en zijn blij dat uw bestelling netjes verpakt was. Het spijt ons dat er vertraging was door de postdienst en wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Als we u ergens mee kunnen helpen, neem dan contact op met ons supportteam.
de prijs halveren hhhaahahha
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor de 5-sterrenbeoordeling! Als u ondersteuning nodig hebt of vragen hebt, neem dan contact op met ons team. We helpen u graag!
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen. Uw tevredenheid is onze prioriteit bij Tameson.
Antwoord van tameson.nl
We're delighted to receive your 5-star review! At Tameson, we strive for excellence and are glad you've had a great experience. If there's anything more we can do for you, just let us know at our support center. Thank you for choosing us!
Antwoord van tameson.nl
Thank you for the 5-star rating! We're thrilled to hear about your positive experience. At Tameson, customer satisfaction is our priority. Should you need any assistance in the future, we're here to help. Feel free to reach out to our support team!

Small order but still treated like VIP!

Ours was a small order but still Tameson treated it as the most valuable order and executed promptly and kept us fully informed. This made me look through your website for your full product portfolio for future business. Thank you guys
Antwoord van tameson.nl
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to know that you felt valued and well-informed. Every order, big or small, is important to us. We look forward to serving you again and helping with your future business needs!
Vlugge afwerking bestelling, vlug geleverd op de daaropvolgende dag door Bpost zoals beloofd. Prijs/kwaliteit uitstekend. En het toestel werkt terug ondertussen. En goedkoop, maar kwaliteit ten top.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle afhandeling en levering, evenals de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Fijn dat alles naar wens functioneert! Mocht u ondersteuning nodig hebben, staan we voor u klaar.
26 apr 2023

Top service

Op vrijdag na 16u besteld, volgende ochtend al geleverd. Top service en goede communicatie via mail door je op de hoogte te houden.
2 mei 2023
Het is altijd fijn om te horen dat wij onze klanten goed op de hoogte houden en snel leveren. Wij zijn blij dat u een positieve ervaring hebt gehad. Als u in de toekomst weer vragen of opmerkingen hebt, helpen wij u graag! Met vriendelijke groet, Tameson
26 jun 2023
Zeer snel en correct geleverd zelfs over het weekend. De installatie kon vlug weer opgestart worden.
27 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat uw bestelling zeer snel en correct is geleverd, zelfs tijdens het weekend. Het doet ons plezier te weten dat u snel weer aan de slag kon met de installatie. We streven ernaar om een efficiënte en betrouwbare service te bieden, en uw tevredenheid is onze prioriteit. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in onze diensten! Met vriendelijke groet, Tameson team
29 jul 2023
Perfect omschreven zodat ik meteen de goede vervanger had voor het origineel , Dankjewel !!
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve beoordeling en bestelling. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij het vinden van het juiste vervangende product! Met vriendelijke groet, Tameson
15 okt 2023
Producten correct zoals beschreven. Info over levering was een meerwaarde.
16 okt 2023
Dank u voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze productbeschrijvingen en leveringsinformatie waardevol vond. We staan voor u klaar als u nog meer hulp nodig heeft. Bedankt voor het kiezen van Tameson!
19 nov 2023

Erg compleet met technische informatie

Heerlijk, een site vol met alle technische informatie die je nodig hebt.
Antwoord van tameson.nl
Fantastisch dat u onze site informatief vindt! Ons team doet zijn best om uitgebreide technische informatie te bieden. Als u verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt voor uw positieve beoordeling!
14 aug 2023
Flexibel met het veranderen van het afleveradres in een ander land.
15 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw bestelling! We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt dat u voor ons heeft gekozen en voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Tameson
16 nov 2023
gewoon oke , heb het ingebouwd overdrukventiel ziet er goed uit
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor de 5-sterren beoordeling en voor het delen van uw ervaring met het overdrukventiel. We zijn blij te horen dat het aan uw verwachtingen voldoet. Als u hulp nodig heeft of suggesties heeft, staan we altijd voor u klaar. Uw feedback is van onschatbare waarde!
WT
Wim t.
Wormerveer
15 aug 2023
Gaat helemaal goed en goede producten en snelle verzending.
17 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve review! Goed om te horen dat alles naar wens verliep en dat u tevreden bent met de geleverde producten en de snelle verzending. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons en voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Tameson team