tameson.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.982 beoordelingen in totaal

Had een verkeerd artikel besteld als onderdeel van een grote bestelling. Artikel kon worden geretourneerd, maar ik kon het juiste artikel niet via de website bestellen doordat het minimum orderbedrag € 15 is. Via de sales afdeling werd geregeld dat het juiste artikel toch geleverd werd. Alleen jammer dat ik zowel voor het retourneren als voor de nieuwe bestelling verzendkosten moest betalen.
TM
Tom M.
Zandvoort

Zeer slechte transport

Beoordelingen voor tameson.nl

23 sep 2023
Producten perfect en levering onverbeterbaar. Dank u wel.
25 sep 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent met onze producten en dat de levering aan uw verwachtingen heeft voldaan. Bij Tameson streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en service, en het doet ons plezier om te horen dat u tevreden bent met uw ervaring. Met vriendelijke groet, Tameson
2 okt 2023
Na telefonisch contact, duidelijk wat ik moest bestellen.
12 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat ons telefonisch contact u heeft geholpen om duidelijk te begrijpen wat u moest bestellen. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zijn er altijd om u te assisteren. Als u in de toekomst nog vragen of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Tameson
11 okt 2023
Snelle levering en kwaliteit producten. (O-ringen FKM)
12 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback en bestelling! We zijn blij dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de producten, met name de FKM O-ringen. Als u in de toekomst meer producten nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
Snelle levering en prima informatie over het product.
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de productinformatie. Bij Tameson streven we ernaar om altijd de beste service te bieden. Mocht u nog vragen hebben, staan we graag voor u klaar.
26 jul 2023
Vlotte levering Netjes verpakt uitstekend materiaal
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze levering, verpakking en productkwaliteit. Bedankt dat u voor Tameson heeft gekozen! Met vriendelijke groet, Tameson
15 okt 2023

Snel aan huis en top

Snel aan huis. Product juist zoals verwacht. Top !
16 okt 2023
Dank u voor uw geweldige beoordeling en 5-sterren rating! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en producten. Als u nog meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Bedankt dat u voor Tameson heeft gekozen!
24 okt 2023
Zeer snelle levering !! Mooi product geleverd.
Antwoord van tameson.nl
Dank u voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze snelle levering en het product.
13 sep 2023
de snelheid van leveren en het juiste artikel.
14 sep 2023
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelheid van de levering als de juistheid van het geleverde artikel. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang! Als u in de toekomst meer hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
1 mei 2023
Snel en geheel volgens verwachting geleverd.
2 mei 2023
Het is fijn om te horen dat de levering snel en geheel volgens verwachting is verlopen! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen en wij hopen dat het product aan uw verwachtingen voldoet. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, staan wij altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Tameson
een magneet relais is voor mij iets nieuws
Antwoord van tameson.nl
We waarderen uw feedback enorm en zijn blij dat we uw kennismaking met een magneet relais positief hebben kunnen beïnvloeden. Als u verdere ondersteuning nodig heeft, helpen onze specialisten u graag!
10 sep 2023

Materiaal tijdig zoals beloofd en tijdig geleverd

Beloofd materiaal tijdig, volgens belofte,
11 sep 2023
Bedankt voor uw bestelling en vriendelijke review! Wat fijn om te horen dat het materiaal op tijd is aangekomen en aan uw verwachtingen heeft voldaan! Ons team streeft er altijd naar om beloften na te komen en klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Tameson
17 jun 2023
grote keuze in kleppen en snelle levertijd
26 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review! Als u op zoek bent naar kleppen, is het fijn om een grote keuze te hebben. Een breed assortiment geeft onze klanten de mogelijkheid om de juiste klep te vinden die past bij hun specifieke behoeften en toepassingen. Tevens raden wij onze klanten aan contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij kunnen adviseren over ons assortiment en levertijden, met als doel de klant te helpen een weloverwogen beslissing te nemen. Daarnaast is een snelle levertijd ook belangrijk, vooral als de kleppen snel nodig zijn. Met vriendelijke groet, Tameson
5 jun 2023
mooie producten en goede/snelle levering
7 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review en bestelling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en snelle levering. Als u in de toekomst nog vragen hebt bij het plaatsen van een bestelling, staan wij altijd klaar om u te helpen! Met vriendelijke groet, Tameson
24 sep 2023
Juiste bestelling op tijd geleverd.
25 sep 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat uw bestelling correct en op tijd is geleverd. Klanttevredenheid is voor ons van groot belang, en we streven er altijd naar om aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijle groet, Tameson
28 sep 2023
Fijn bedrijf om mee samen te werken
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat u de samenwerking met Tameson waardeert. We staan altijd klaar om u de beste service te bieden!
27 jun 2023
Duidelijke uitleg, snelle levering.
5 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review en bestelling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de duidelijke uitleg en snelle levering. Het is ons doel om een uitstekende service te bieden en wij zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Tameson
21 mei 2023
Goed product goede klantenservice
22 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met het product en onze klantenservice. Als u nog vragen heeft of verdere hulp, neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag! Met vriendelijke groet, Tameson
Goede bereikbaarheid ook savonds
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze bereikbaarheid goed is bevallen, ook in de avonduren. Bij Tameson streven we ernaar om altijd voor u klaar te staan. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.
12 nov 2023
Meedenkend, oplossings gericht
Antwoord van tameson.nl
Hartelijk dank voor uw 5-sterren review! Fijn om te horen dat u onze meedenkende en oplossingsgerichte benadering waardeert. Bij Tameson streven we naar de beste service voor onze klanten. We staan klaar voor uw toekomstige behoeften!
Top materiaal, bedankt.
25 dec 2023
Dank u voor uw 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Als u hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken uit naar uw volgende bestelling!