cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

449 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden972 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

MV
Monique v.
Heemskerk

Bijna 5 sterren

Ik kan nog geen 5 sterren geven omdat de lakens net gewassen zijn. Het merk Cinderella is goed bekend omdat we al meerdere top lakens hebben en doie zijn perfect. Ze blijven op maat in de was en gaan jaren mee.
Topkwaliteit. Levering vond ik voor tegenwoordig best lang duren. Ook geen mail gehad dat het pakje onderweg was.
16 okt 2023

Telefonische klantenservice prima.

Hoeslaken heel snel in huis, maar ik had een verkeerd hoeslaken besteld. Via www.uwretourzending.nl moest je retourzending aanmelden, maar site werkte niet (enkele dagen geprobeerd). Dan maar gebeld, hele prettige mevrouw aan de lijn gehad, die me uitstekend hielp. Tweede hoeslaken weer net zo snel in huis als eerste, blij mee.
6 aug 2023
Dekbedhoes en hoeslakens zijn van prima kwaliteit. Snel geleverd. Het enige nadeel is de keuze van Cinderella voor besteldienst GLS. GLS kan onze voordeur niet vinden en heeft geen servicepunt in Culemborg. Als de verzending voortaan met Postnl of DHL kan zou het uitstekend zijn.
SL
Heerlijk geslapen onder ons nieuwe dekbed. Bed opgemaakt met nieuwe moltons (perfect ), en met nieuwe onderlakens die wij iets te breed vonden. En dat terwijl we de juiste maat besteld hadden. De kwaliteit van de onderlakens ook iets te dun.
EG
Ellen G.
Barendrecht
2 nov 2023

Voor oudere/dunnere matrassen wellicht een tophoeslaken bestellen

De bestelling werd snel geleverd en was netjes verpakt. De hoeslakens zijn iets dunner dan vroeger’ en passen niet meer zo mooi om mijn matrassen als voorheen. De hoek is nu iets te hoog. Mijn matras is 11cm. Ze blijven wel mooi in de was.

Snel geleverd, geen bericht ontvangen

Snel geleverd, alleen geen bericht van verzending gehad en de bezorger heeft het weer eens voor het grijpen (door anderen) voor de voordeur gelegd. Als je dan niet weet dat er iets komt, kan het zomaar dagen voor de deur liggen.
Antwoord van cinderella
20 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bezorger het pakketje voor de deur heeft neergelegd. Wij zullen uw feedback doorsturen aan onze logistieke afdeling. We wensen u ondanks de vervelende bezorging veel plezier met uw bestelling. Groet, Team Cinderella
21 mei 2023

Zal ik zeker opnieuw bestellen

Snelle website, bestelling ging goed. De levering was sneller dan aangegeven. De mail van de bezorging was een dag eerder dan de mail van Cinderella dat het verstuurd was. Kwaliteit van de lakens is perfect

Avondbezorging

Bezorging ging wat stroef, omdat ik mijn werkadres opgegeven had en bij bezorging bleek dat alleen maar 's-avonds bezorgd werd. Het was handiger geweest als dit meteen bij bestelling aangeven was.
MV
Marijke v.
Vlaardingen
3 aug 2023

Redelijk

Kleur van de hoeslaken en kussensloop passen goed bij het dekbedovertrek, ik wist dat het niet kreukvrij was maar deze kreukt wel heel erg dat is een beetje jammer vandaar 4 steren ipv 5
HM
Han M.
Utrecht, NL
Het bestelde werd bezorgd. Is dat bijzonder? Het duurde een week (incl GLS), waar een werkdag was beloofd. Niet erg, want zo dringend was het nu ook weer niet. Maar beloof het dan niet!
26 sep 2023

Prachtig dekbedovertrek diepblauw met bootjes

Prachtig dekbedovertrek, helaas was de afwerking niet oké, moest het kussensloop gelijk al laten stikken. Ook de overtrekken zelf aan de binnenkant slecht afgewerkt.
Antwoord van cinderella
26 sep 2023
Beste Corrie, Dank u hartelijk voor uw review! Wij gaan contact met u opnemen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat u ons mooie beddengoed koopt en meteen al iets moet veranderen. U wordt door ons benaderd. Liefs, Team Cinderella
3 aug 2023
Ik ben tevreden over de kleuren en de motief, ook strijkt het debbedovertrek gemakkelijk maar toch had ik voor deze prijs een iets dikkere kwaliteit verwacht. Mvg
7 sep 2023
De verzending was snel en goed.Een van de lakens had een gaatje en was al een beetje uitgescheurd op de naad. Dit meegedeeld en heb 10 euro teruggekregen.
20 mei 2023
Hoeslaken voelt heel fijn aan, past ook meteen goed om de topper. Alleen jammer dat hij aan de zijkant op kruipt.
20 jul 2023
Dekbed overtrek ,goed van kwaliteit, en de kleur echtheid komt overeen met de werkelijkheid . Zeer te vrede.
27 aug 2023
De kussenslopen zijn wat ruimer als de vorige en dat is fijn. M.a.w. ik ben te vrede met de slopen.
17 nov 2023
Mooi als badmat voor de douche, maar onhandig als badmat voor de wastafel; geen antislip!
De snelle levering, goede verpakking en eenvoudig aan te brengen om de split topper.
Snel en op tijd geleverd wat besteld was. Kwaliteit van satijn voelt/oogt goed.