cinderella- Logo - Beoordelingen

cinderella

449 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden972 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr 2022
cinderella voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De korting van 50% was fijn! De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23 [410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen. Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 . U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment met vriendelijke groeten, Arli Group (warehouse)

Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden. Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.

Beoordelingen voor cinderella

WV
Wim v.
Amsterdam
12 aug 2023
Voor een heel schappelijke prijs heb ik 2 topper-hoeslakens en 2 bijpassende kussenslopen kunnen bestellen in een mooie kleur. Met de kwaliteit van Cinderella was ik al bekend. De eerder gekochte producten blijven ook na vele wasbeurten prachtig. Ik ga er van uit dat ik ook van dit beddengoed weer jarenlang plezier zal hebben. Niets is fijner dan na een intensieve dag in een fris opgemaakt bed met aangenaam bedlinnen te stappen.
31 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Op vrijdag 18 augustus heb ik een bestelling op jullie website geplaatst met het Order #CINDNL12717. Deze heb ik ontvangen. Hierbij ontvangt u een klacht om het volgende artikel: Cinderella Weekend topper hoeslaken dubbele split katoen green Maat: 180x210 A96622. Alvorens ik deze in gebruik heb genomen, heb ik deze eerst gewassen, nu zie ik op de naad bij de bovenzijde split
21 sep 2023
Hele goede klantenservice. Yasemin heeft mij zeer goed en snel geholpen. Eerst was er een hoeslaken niet op voorraad en heeft ze gelijk een andere besteld (meestal moet je dan zelf weer bestellen) en toen het binnen was had ik nog een vraag over iets wat onduidelijk was op de verpakking en ik kreeg gelijk een duidelijke en goed antwoord
Bij aankoop van 2 dekbed overtrekken bleek er kleur verschil te zijn. Dit gemeld via de mail aan Cinderella. De volgende dag een mail van Cinderella dat zij een nieuw dekbedovertrek leveren en de oude konden houden. Wat mij verbaasde dat een speciaal bedrijf het overtrek nog de zelfde dag bezorgde. Grote klasse.
Het artikel dat ik had besteld was niet het juiste en helaas moest ik het retour sturen. In deze procedure is (door toedoen van de pakketservice) iets niet goed gegaan. Cinderella heeft echter heel fijn geholpen om dit op te lossen.
29 aug 2023
Snelle levering in overleg hoe en waar eventueel af te geven/ plaatsen. Echter zou daarbij een ontvangstbevestiging ook gewenst zijn van mijn kant. Prima verpakt. En goed passend produkt.
7 okt 2023
Fijne overzichtelijke website met voor elk wat wils op ‘t gebied van housebedding. Vlotte verzending & gemak van verschillende betaaldiensten. Tot ‘n volgende keer Cinderella.
4 nov 2023

Zeer tevreden

Al mijn dekbedhoezen en hoeslakens zijn van Cinderella. Kwaliteit uitstekend en krimpt niet. Dekbedhoezen blijven mooi in model. Ben zeer tevreden met dit merk.
Het bed ligt heerlijk. Het ziet er ook erg mooi uit! Helaas zaten er wat vlekken op de bekleding, maar dit wordt opgelost. Binnenkort komen ze deze omruilen.
6 jul 2023

Mooie lakens, goeie scherpe prijs.

Mooie lakens, kleur mooi, lekker zacht materiaal, niet duur, en snel verzonden (wel was het in de verkeerde straat bezorgd maar dat was een fout van GLS!…..)
23 dec 2023
Mooi dekbedovertrek! Helaas zat er een foutje in, maar na een mailtje hierover is het meteen netjes opgelost en zelfs nog op tijd (voor de kerst) bezorgd
2 aug 2023
super service : ) daadwerkelijk contact met een medewerkster, die het dan ook nog meteen checkt & terugkoppelt. een unicum in deze tijd , chapeau
30 jul 2023

SUPER SNEL GELEVERD

SUPER SNEL GELEVERD. GELIJK NOG 2 HOESLAKENS BESTELD!! EN, 35 CM, VOOR MATRAS MET TOPPER. BLIJFT MOOI ZITTEN. EN SLAAPT VOORTREFFELIJK.
4 sep 2023
Mooie dekbedovertrekken. Goede kwaliteit en snelle levering. Communicatie met klantenservice dik in orde. Kortom, ik ben zeer tevreden.
1 nov 2023
Overzichtelijke site, zeer ruime keuze, betaalbare prijs, makkelijk te bestellen en te betalen, super snelle levering. Chapeaux
24 jul 2023

Heerlijk dekbedovertrek

Het dekbedovertrek ligt heerlijk! Er zat een gat in het naadje, dit is op een goede manier opgelost door de klantenservice!

Goed product en snel geleverd

Direct bestellen bij de leverancier is goedkoper dan in de beddenwinkel. Daarbij ook snel geleverd. Prima hoeslaken!