lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.975 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

24 jul 2023
Eerlijke prijzen hanteren! In december afgelopen jaar een grondspot gekocht een half jaar maar liefst 73% duurder! Nog niet mee gemaakt deze inflatie stijging! Was een aanbieding kreeg ik te horen. Was ABSOLUUT niet het geval
26 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze prijzen. Wij hebben vaak verschillende aanbiedingen waardoor de prijzen kunnen verschillen. Sfeervolle groet, Danisha - Lampenlicht.
29 sep 2023

Slechte reactietijd

Nét nadat ik mijn bestelling had geplaatst heb ik gemaild dat ik wat wilde wijzigen. Na vijf werkdagen krijg ik eindelijk eens reactie, echter is de bestelling al geleverd. Je mag toch wel verwachten dat ze eerder reageren.
26 dec 2023
Nooit iets besteld, maar blijf gebombardeerd worden met mailtjes. Zelfs track en trace en facturen krijg ik toegestuurd. Gebeld hierover, en er niets meegedaan. Zij hebben hun administratie dus niet op orde.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
25 jul 2023

Slecht

Ondanks dat op de site staat voor 22 uur besteld volgende dag geleverd heb ik na 7 dagen nog steeds niks ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn mail al zeggen ze deze binnen 2 dagen te beantwoorden.
26 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Er is ondertussen contact opgenomen en de klacht is opgelost. Sfeervolle groet, Danisha - Lampenlicht.
14 nov 2023
Mijn boog lamp werd op drie verschillende momenten geleverd. Eerst kwam de kap. Twee dagen later de boog. Beide leveringen waren bij de buurvrouw geleverd. De voet is geleverd bij een PostNL punt.
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij versturen alles van de bestelling op het zelfde moment. Helaas is het in het depot van PostNL uit elkaar gehaald waardoor het op verschillende dagen is bezorgd. Wij begrijpen dat de situatie erg vervelend is maar helaas valt dit buiten onze macht. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
NV
Nora v.
Almere
30 dec 2023

Fout op fout

Besteld: vloerlamp Parte. Ik krijg een e-mail dat de lamp onderweg is, maar het is niet de Parte. Daarop heb ik gereageerd dat het de foute lamp was. Enige dagen later werd de Simplo lamp bezorgd.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie, We denken dat er een fout gebeurt is bij het versturen van de lamp, Onze excuses hiervoor ! we wensen je nog veel geluk met de goede lamp die je bij ons bestelde. Mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
21 okt 2023

Zogenaamde korting

Heb contact opgenomen met de klantenservice omdat de bestelde lamp zogenaamd in de aanbieding was van 245 voor 39. Elders is deze standaard voor 45 euro te koop. Zelfde merk, zelfde productnaam.
27 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je toelichting op Trusted Shops. We veranderen onze acties op onze website elke week. Fijn dat je het aan deze prijs kon inkopen. Met vriendelijke groeten Veerle - Team Lampenlicht
2 okt 2023
De lampen werken niet wanneer ik probeer te appen. Ik heb verschillende apps geprobeerd, maar het werkt niet. De lamp is waardeloos. Graag zou ik willen dat jullie dit oplossen op de website.
12 okt 2023
Bedankt voor je beroordeling. Vervelend om te horen dat de lampen niet naar behoren werken. Wij zullen contact met je opnemen om dit op te lossen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
22 okt 2023
Verkoopt producten duurder op de eigen website terwijl op bol.com paar tientjes goedkoper is terwijl ze daar ook leveren. Afhandeling was wel goed, ik kon het product annuleren.
24 okt 2023
Beste, Bol.com heeft eigen acties en verminderingen dan wij op onze site. dit kan dus inderdaad verschil geven met de site van BOL.com en onze site. Mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. wendy lampenlicht
17 jun 2023
Op de website dingen aangeven wat jullie na kunnen komen. Zo als de bezorging. Mij product was op voorraad en op zaterdag avond besteld en zaterdag een week verder pas geleverd.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, helaas heeft de vervoerder enorme vertraging opgelopen waardoor de pakketjes later geleverd zijn, onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega's. We horen het graag mochten we nog iets voor je kunnen betekenen. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
26 sep 2023

Kapotte lamp ontvangen

Afgelopen levering is alles kapot geleverd. Tot op heden nog niks op terug gehoord. Hoop graag snel iets te horen. Voor meer foto’s stuur ik graag maar eerst reactie terug aub.
2 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
31 okt 2023
Heb deze bestelling nooit ontvangen. Zelf hierover contact opgenomen bleek de lamp niet meer op voorraad was. Misschien de klant hier in het vervolg een mailtje over sturen
9 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de lamp die je had besteld uit ons assortiment is. Wij begrijpen dat het vervelend is als je hier geen bericht over krijgt. Wij zijn aan het kijken hoe we dit wel kunnen gaan realiseren. Hopenlijk heb je al een mooie andere lamp kunnen vinden. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht
8 jun 2023
Ik heb afgelopen zaterdag 2 lampen besteld en betaald. 1 is 3 dagen later gekomen en de 2e is nog steeds niet bezorgd en onduidelijk wanneer het geleverd gaat worden.
9 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er een garantiezending voor je in gang gezet is. Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, hoor ik het graag! Sfeervolle groet, Team lampenlicht
8 okt 2023
ik heb op 11 september lampen besteld, op 4 oktober gevraagd wanneer nu eindelijk de levering komt, het is nu 8 oktober en ik krijg geen enkele reactie van jullie.
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je nog niks van ons hebt mogen vernemen. Wegens aanhoudende drukte hebben we helaas niet eerder kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. Een collega zal contact met je opnemen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
12 aug 2023
Mooie lampenkappen besteld, 1 is er beschadigd contact formulier ingevuld, via chad door gegeven maar na 2 weken nog steeds geen reactie. Snap er niets van
21 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de lampenkap beschadigd is geleverd, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik begrijp dat je ondertussen al contact met ons hebt opgenomen en we samen bezig zijn voor een passende oplossing. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat natuurlijk graag! Sfeervolle groet, Yvonne!
13 jan 2024
8 januari lamp besteld 13 januari nog niets ontvangen Al wel contact gehad vis chat Toen werd verteld dat t snel geregeld zou worden Echter niet gebeurd😡
20 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, Er is telefonnisch contact geweest en het is opgelost. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Nog steeds geen bestelling na een week! " voor 00.00 uur besteld volgende dag in huis Wel betaald. Bij post.nl staat bij t&t pakket nog niet ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
9 jul 2023
Artikel staat op website als zijnde in voorraad. Echter pas over 2-3 maanden beschikbaar. Géén bericht hierover gehad. Zélf moeten vragen om mijn geld.
11 jul 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er verwarring is ontstaan over de levertijd en beschikbaarheid van het product. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en het geld aan je word terugbetaald. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht.
Deze stukje site werkt niet goed. Als ik op de eerste en tweede ster heb gedrukt kan ik niet meer sterren drukken. Ben zeer tevreden, een dikke 9
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via trusted shops. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent dat vinden wij natuurlijk erg fijn om te horen! We wensen je veel plezier met de aankoop, mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag! Sfeervolle groet, team Lampenlicht
22 nov 2023

Kromme lamp ontvangen

Wij hebben 2 dezelfde lampen ontvangen. 1 is helemaal krom. Ik heb een bericht gestuurd aan lamp en licht maar ontvang geen reactie.
23 nov 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team lamp en licht