lampenlicht.nlBeoordelingen

lampenlicht.nl - Lampen en verlichting online bestellen

Lampenlicht.nl is al jaren dé online specialist op het gebied van lampen en verlichting. Bij ons kom je lampen tegen die geschikt zijn voor iedereen, ongeacht stijl of budget. Al onze lampen zijn op voorraad en daardoor snel leverbaar. Als je voor meer dan € 50 bij ons bestelt, krijg je de lampen gewoon gratis op je deurmat! Bestel je vóór 20.00 uur, dan heb jij jouw bestelling zelfs de volgende werkdag al in huis. Niet tevreden? We helpen je graag aan een ander product of storten je geld terug! Of je nu al weet wat je zoekt of nog inspiratie of advies nodig hebt, slagen doe je bij lampenlicht sowieso! Voor elke kamer heeft lampenlicht de perfecte lamp, denk aan wandlampen, hanglampen, spots, inbouwlampen, plafondlampen, buitenlampen en nog veel meer! Van modern tot klassiek en van industrieel tot landelijk, je kunt bij lampenlicht alle kanten op! In onze webwinkel hebben wij voor jou lampen van gevestigde merken binnen de branche! We hebben ook een groot aanbod aan lichtbronnen. Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Vragen? Dan kun je contact met ons opnemen via telefoon, mail of chat. Wij helpen jou graag verder! Zo gaan lampenlicht en jij die perfecte lamp vinden.
FittinQ B.V.
Smaragdweg 52
5527 LB Hapert
Marijke van der Looy

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

4.56/5.00

6.854 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lampenlicht.nl

Snelle en nette levering
Prima verzorgd allemaal
De lamp is naar ons zin. Maar we hadden hem gekocht om aan te sluiten op een tijdschakelaar, maar dat werkt niet omdat hij alleen te schakelen is met een aan/ uit schakelaar. Misschien dat ook vermelden op de site.
Geen communicatie over vertraagde levering
 Antwoord van lampenlicht.nl
Allereerst bedankt voor je beoordeling op Tusted Shops. We vinden het erg vervelend om te horen dat we niet voldoende duidelijkheid hebben gegeven over de levertijd van de bestelling. Onze excuses hiervoor. We zullen dit zeker meenemen, om dit in het vervolg te voorkomen. Met sfeervolle groet, Robin
De montage is best lastig. Ook het ontbreken van een Nederlandse beschrijving, de juiste schroeven en pluggen voor een plafond maakt het niet compleet. Het wegwerken van de elektronica onder het afdekplaatje is niet te doen en absurd
Wat er belooft iswordt ook nagekomen producten zijn van goede kwaliteit
gewoon goed heb bestelling gedaan en het werd zeer snel geleverd
Levering via UPS duurde lang. Bevestigingsmail belandde in de spam. Verder prima verzorgd, product precies volgens specificaties.
Levering is nooit op vooraf opgegeven tijd. Hierdoor moet ik zelf producten op afhaalpunt ophalen. Producten hebben losse bedrading aan binnenzijde.
Alles snel en goed geleverd, top
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede service! Zeer betrouwbaar
zeer aardige en behulpzame dames in de winkel in Eindhoven en de webshop bestelling verliep snel, net als de levering !
Lamp helemaal naar wens! Er stond bij de bestelling dat we de lamp op zaterdag zouden ontvangen, toen de lamp was besteld is deze uiteindelijk op maandag geleverd.
Top
Bestelling goed opgenomen ( on-line ) snelle levering
Geruisloos, snel en goed!
Heel tevreden
bben wij als heel vervelend ervaren
beter dat dit kan je nergens vinden
Nvt