lampenlicht.nlBeoordelingen

lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen
lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl - Lampen en verlichting online bestellen

Lampenlicht.nl is al jaren dé online specialist op het gebied van lampen en verlichting. Bij ons kom je lampen tegen die geschikt zijn voor iedereen, ongeacht stijl of budget. Al onze lampen zijn op voorraad en daardoor snel leverbaar. Als je voor meer dan € 50 bij ons bestelt, krijg je de lampen gewoon gratis op je deurmat! Bestel je vóór 20.00 uur, dan heb jij jouw bestelling zelfs de volgende werkdag al in huis. Niet tevreden? We helpen je graag aan een ander product of storten je geld terug! Of je nu al weet wat je zoekt of nog inspiratie of advies nodig hebt, slagen doe je bij lampenlicht sowieso! Voor elke kamer heeft lampenlicht de perfecte lamp, denk aan wandlampen, hanglampen, spots, inbouwlampen, plafondlampen, buitenlampen en nog veel meer! Van modern tot klassiek en van industrieel tot landelijk, je kunt bij lampenlicht alle kanten op! In onze webwinkel hebben wij voor jou lampen van gevestigde merken binnen de branche! We hebben ook een groot aanbod aan lichtbronnen. Bij lampenlicht ben je verzekerd van de laagste prijzen, dus je betaalt nooit te veel. Betalingen zijn 100% veilig en jij bepaalt zelf hoe je het liefst betaalt. Mocht je toch niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je 30 dagen om deze terug te sturen en helpen wij je graag aan een ander product of we storten je geld terug! Vragen? Dan kun je contact met ons opnemen via telefoon, mail of chat. Wij helpen jou graag verder! Zo gaan lampenlicht en jij die perfecte lamp vinden.
FittinQ B.V.
Smaragdweg 52
5527 LB Hapert
Marijke van der Looy

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

4.50/5.00

11.213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lampenlicht.nl

allemaal prima gegaan en de lampen staan prachtig!
Goede service. Goed voor een 9.
super service, mijn pakket raakte kwijt (ups gaf aan geleverd op ups lokatie maar daar lag het niet) en direct een nieuw pakket ontvangen. Top!
snelle levering. goed ingepakt.
Ik ben geen fan van UPS dus vandaar de wat mindere beoordeling kwa levering. Verder ben ik zeer tevreden over de service en het product wat ik besteld heb. Personeel die ik heb gesproken waren vriendelijk en behulpzaam. Top winkel.
Fijne zaak mooie leuke betaalbare lampen
Door het slechte weer kwam de levering wel erg laat binnen en er was helaas veel te weinig communicatie mbt de levering. Begrijp dat het vertraagd is maar wanneer dan wel.
Nvt
Wij ontvangen graag een toelichting!
mooie kwaliteit, goede prijs kwaliteit verhouding
Gekregen wat we besteld hadden . Een lampje was stuk . Verder gb
De buro lamp werd reeds de volgende dag geleverd. Prima. Het product voldoet aan de verwachtingen
de levering liet vrij lang op zich wachten. weet dat het in de ijs week was, maar kreeg wel spullen binnen van andere bedrijven.
bestelling ging precies zoals aangegeven
Prima site, goed assortiment, snelle verzending
het is
erg mooi
Goed verzorgd en op tijd geleverd.
De lampen werden snel geleverd en ben er erg blij mee.
Smaken verschillen natuurlijk, maar dit is echt een fantastische lamp. De kettingen zijn best lang, maar is prima in te korten. Ik heb er twee dimbare ledlampen met ouderwetse kooldraad-look in zitten en dat maakt het heel sfeervol. Beetje industrieel en een beetje futuristisch. Ben er echt heel blij mee. Enige minpuntje was dat de plafondplaat wat smaller is dan opgegeven (7,5 cm ipv 8).