lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 10-12-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
lampenlicht.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lampenlicht.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-12-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

12.722 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Positief:Latere levering was bekend, toch ruim op tijd gekregen. Nadeel: pakket kwam in 2 delen. Terwijl er op de site staat, dat bij levering van meerdere producten wordt gewacht tot alles binnen is. Daardoor leek bij de levering van het eerste pakket , dat er iets fout was gegaan. En dat is jammer van het positieve gevoel van levering. Uiteindelijk is een dag later alsnog het 2e deel van het pakket afgeleverd. Nog een tip. Vrijwel gelijk na het bestellen wordt er door trusted gevraagd naar een mening betreffende bestelling/winkel. Doordat het product nog niet is geleverd (wat keurig is/was aangegeven), kan hier dan ook nog niet op gereageerd worden. Je kan wel reageren met positief of negatief, maar je nergens aangeven dat je nog wacht op je bestelling (en dat dit keurig van te voren was aangegeven). Hierdoor bestaat de kans voor de betreffende winkel dat er geen of een negatieve beoordeling wordt gegeven, terwijl dit eigenlijk onterecht is. Beter zou zijn dat er “ik stel m’n mening geven even uit “-knop. Of dat je aan kan geven dat de geplande leverdatum nog niet is gepasseerd o.i.d. . Hierdoor zou/zal de betreffende winkel (in dit geval dus lampenlicht) waarschijnlijk meer sterren ontvangen, terwijl deze ze misschien nu wel misloopt. En dat is jammer.

Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Denk het niet... Wij hebben donderdag (14:51 uur)een bestelling geplaatst. We gingen expres voor de levering voor de volgende dag. We kregen een track and trace mail dat onze bestelling vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Super! Wij wachten, want een van ons had wedstrijd en de ander moest werken om 18:00 uur. Kregen al een mailtje met hoe we de lamp moesten monteren. Dit was jammer, want het kwam niet. Tegen 18:00 uur stond er dat het zaterdag geleverd zou worden tussen 10:00 en 12:30 uur. Afspraken afgezegd, zodat we de lamp direct konden gaan ophangen. Het kwam nog steeds niet.. Om 13:00 uur gekeken en stond er plots dat de levering zou plaatsvinden op dinsdag 11:00-13:30 uur. Dit is toch niet zoals het hoort?? Klacht per mail gestuurd. Krijgen we eigenlijk alleen maar te lezen dat ons pakket niet correct is verwerkt. That's it...!? Raar dat we dan wel al die berichten met bezorgtijden hebben ontvangen. Wel heel erg jammer, want dan hadden wij dus beter elders kunnen bestellen. Én ook erg jammer dat jullie ons niet op een of andere manier tegemoed proberen te komen...

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Ondanks veel negatieve reacties en beoordelingen toch besteld en de plafond ventilator in prima staat aangekregen. Goed verpakt, snel verzonden dus ook snel geleverd. Binnen twee dagen in België. Bij een vraag kreeg ik binnen één uur antwoord via het contactformulier (chat) Veel klachten zouden niet nodig zijn als ze een beetje opzoek werk doen. De artikelen van lamp en licht komen van qazqa. Het gaat hier om een B2B. Wellicht zijn andere personen hier nu mee geholpen. Beide websites hebben een webshop keurmerk (en geldig!) Dat was voor mij doorslaggevend om wél te bestellen. Minpuntje is dat de ventilator niet zo snel draait als de andere ventilator die wij al jaren in huis hebben. Maar het is perfect voor boven je bed te hangen op warme, snikhete dagen en nachten. Zorgt voor een aangenaam briesje.
Duidelijke website en voldoende keuze m.b.t. de betaalmogelijkheden. De leus "vandaag voor 22.00u besteld morgen in huis" schepte wat verwarring. Na bestellen in de middag kreeg ik binnen no-time bericht dat de bezorging voor overmorgen is gepland. Geen probleem overmorgen had ik een thuiswerkdag, dat komt goed uit. Vervolgens kreeg in nacht bericht dat het pakket toch de andere dag bezorgd zou worden. Pakketdienst geholpen door de zending naar een Hub te laten brengen. Gelukt, gingen ze een dag later doen op mijn thuiswerkdag. Geprobeerd dit direct weer ongedaan te maken maar helaas die mogelijkheid was er niet. Pakketdiensten hebben het zwaar maar afgeven juiste informatie lijkt mij toch niet zo ingewikkeld.
I am very happy about the speed of delivery. Actually I firstly ordered a lamp from other store. However that store does not have the lamp in stock, and I was waiting more than 40 days without receiving my lamp. They were keeping delay and delay. In the end I decided to cancel that order and made a new order with this company. And it arrived at the 2nd day... I recommend to order from stores like this company that have the stocks. Unless you want to live in your home like vampire for more than 40 days without lights at the night, and multiple times angry with delay of your delivery due to no stock.
Nog nooit een winkel met zoveel keuze gezien (bezochten deze in Eindhoven). Vonden snel wat we wilden. Geen dure design maar ook geen te goedkope brol. Goedkoop was het wel. De wandlichtjes die we kochten vereisen wat handigheid gezien de weinige ruimte achteraan voor de bedrading (ik had het geluk telkens geen dubbele bedrading te hebben want dan wordt het wel een probleempje vrees ik). De lampen voelen stevig aan en ogen zeer mooi. Gezien ik elektrisch installateur ben raad ik deze winkel dan ook aan.
Op de website stond een combinatie van twee producten (inbouwspots en lampen) die andere kopers gecombineerd veel kopen. Hierdoor was ik in de veronderstelling dat deze twee producten bij elkaar hoorden. Dit bleek bij ontvangst niet het geval. Direct gebeld en de fout op de website werd direct erkend en het verkeerde product kon direct kosteloos retour gestuurd worden. Excuses van de dame aan de telefoon. Wat een top service. Een dikke 10 !
De lamp die ik besteld had, die is echt mooi..dacht dat die kleiner was..maar is stuk groter en staat ook beter…😊. Enige minpuntje is het e-mailverkeer over mijn bestelling…wanneer die weer op voorraad was en wanneer die verzonden zou worden. Maar toen ik daar over gemaild had..werd die gelijk de volgende dag verstuurd!! Dus uiteindelijk toch goed gekomen…👍🏼
Graag zou ik willen meedelen dat mijn vorige (dezelfde lamp) op minder dan twee jaar is stuk gegaan. Maar ik was mijn aankoopfactuur kwijt. Aangezien dit mijn fout was, om te kunnen gebruik maken van de garantie heb ik een nieuwe besteld. Deze bestelling is vlekkeloos verlopen en ik hoop nu dat deze niet meer stuk gaat. Nu heb ik wel mijn factuur opgeslagen.
Er was het een en ander mis gegaan en dat is heel snel opgepakt en opgelost. Wel heel blij dat ik naar de winkel ben gereden want alles wat ik online had uitgekozen bleek ik in het echt niet mooi te vinden en ik ben thuis gekomen met lampen die ik online niet eens een blik waardig heb gegeven dus even een rondje door de winkel lopen is echt aan te raden.
De snelheid van levering beviel me goed. De lamp was makkelijk te installeren. De stabiliteit van de lamp valt tegen, het gaat al gauw wiebelen, de hoogte had ik langer verwacht, de lampenkappen groter verwacht en ook de verlichting valt tegen. Ik had verwacht een pronkstuk in huis te halen, maar dat valt tegen. Ik overweeg een andere lamp te kopen..
De website van lampenlicht is helder, de vragen van andere klanten zijn goed beantwoord waardoor je snel nog extra informatie vindt die nuttig is. De bestelling kwam netjes verpakt en binnen een dag binnen. Echt super!
Super service, de lamp was niet heel mooi gespoten. Ik kon hem meteen retourneren en de volgende dag had ik alweer een nieuwe lamp. We zijn er blij mee. De lamp is sfeervol en geeft prachtig licht. Bedankt!
De ventilator die ik heb gekocht is goed, maar de lamp eronder geeft wel fel licht. Daarbij meende ik zelf de wieken nog wat schuiner te moeten zetten door een extra ringetje bij het schroefje te zetten.
Mooie plafond ventilator . Goeie kwaliteit. Lastig in elkaar te zetten maar met technisch inzicht nog goed te doen. Ik heb hem in mijn eentje in elkaar gezet en aan het plafond gehangen dus het kán wel.
Mooie lamp en kleur, het materiaal ziet er strak uit, de lamp was goed verpakt en de levering was vlot. Ik wist door de reviews dat de voet van de lamp klein is en ik daar iets voor moest bedenken.
Snelle verzending en heel goed in gepakt! Hele mooie lamp. Doe handschoenen aan bij het installeren want de vingerafdrukken zie je er echt op. De bollen zijn echt heel groot. Zelf de hoogte bepalen.
Zocht een specifieke lamp en hier voor een heel scherpe prijs gevonden waarbij ik me afvroeg of het niet te mooi om waar te zijn zou zijn. Lamp snel en in goede orde ontvangen. Een ware eyecatcher!!
Fijne service in de winkel. Je kunt alle lampen goed in het echt bekijken. Daarna kun je de lampen in de winkel of thuis bestellen. Je krijgt duidelijke berichten wanneer je je lampen thuis krijgt.
Aangezien het zo warm was hebben wij om 21.30 uur een lamp met ventilator besteld voor onze slaapkamer en die werd de volgende dag al bezorgd! Super dus!! Wij hebben nu heerlijke koele nachten.
Helaas twee keer een kapotte, niet goed werkende lamp toegestuurd gekregen. Wel prima service na het terugsturen van de twee lampen en per direct geld teruggekregen.
Ze doen wat ze beloven. Goede kwaliteit voor een goede prijs en snel geleverd. De gebruiksaanwijzing wel eerst een paar keer goed lezen. Daarna is het goed te doen!