lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.585 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

31 jan. 2024
Super service! Onlangs een pakketje van PostNL NIET ontvangen, ondanks zij een bevestiging van aflevering hebben gestuurd. Partner en ik waren gewoon thuis en in de paar seconden van de ontvangen bevestiging naar de deur gelopen om te kijken of er een pakketje was; niets. Geen briefje in de brievenbus en niets ontvangen door de buren. Gebeld naar post NL, door hen doorverwezen naar jullie webshop. Onwijs snel geholpen en een nieuw pakketje mogen ontvangen. Ik ga vaker bij jullie bestellen!

Bij twijfel toch gedaan, en nu ben ik ontzettend blij met mijn aankoop!

In eerste instantie was ik een beetje sceptisch over de kwaliteit en service, vooral vanwege de niet al te positieve berichten. Daarom besloot ik om even met hen te bellen om meer duidelijkheid te krijgen voordat ik mijn lampen bij hen zou bestellen. Na enige aarzeling besloot ik toch om ervoor te gaan. Echt, ik begrijp echt niet waar al die slechte recensies vandaan komen! Na twee dagen ontving ik mijn lampen. Ze waren heel goed ingepakt en functioneren perfect! Ik ben er ontzettend blij mee!
GV
Geert v.
Naarden
24 jan. 2024
Wat mij betreft hoeven jullie niets beter te doen. De aanvankelijk door mij bestelde 6 spotjes waren volgens mijn elektricien niet geschikt voor mijn plafond waarna ik de doos retour hebt gezonden en meteen de juiste spotjes besteld die de dag erna in huis waren. Feit dat ik vijf euro moet betalen voor de retourzending vind ik alleen maar goed aangezien het niet te makkelijk moet worden gemaakt om spullen retour te zenden.
Alles wat betreft het bestellen,leveren en retouren is prima! Niks aan te verbeteren👍🏻 1minpuntje: De lampen zaten los in de omdoos gezien onze vervoerders niet heel zuinig met andermans spullen omgaan zou dit wel beter opgevuld mogen worden en evt stickers breekbaar op de omdoos! Maar ik zou jullie zeker aanraden.
1 feb. 2024

Prachtige lamp

De lamp was echt dubbel verpakt, hierdoor geen beschadigingen. De lamp was eenvoudig in elkaar te zetten. Zelf heb ik iets zachtere lampjes erbij gekocht dan de lampjes dier je erbij kunt bestellen omdat het in mijn huis ter sfeerlicht moet zijn. Maar wat een leuke lamp, past goed bij mijn behang.
5 feb. 2024
We hadden met ophangen van 3 bollen lamp een ongelukje en stoten ze tegen elkaar dus stuk gebeld voor een nieuwe maar moesten ruim 25euro betalen wat we erg veel voor een lamp van 59euro vinden we hadden ook kunnen zeggen dat hij stukjes toch bedankt
Een top service. De lamp werd echt de volgende dag al geleverd. Echter was de lamp toch net even anders gekleurd dan wat wij gehoopt hadden. Retour aangemeld, was ook geen probleem en snel geregeld. Ook het geld stond direct weer op de rekening.
28 jan. 2024

Lamp was bijna goed.

Lamp was goed, maar de kleur was niet wat we verwachtte. We dachten een zwarte uitvoering volgens voorbeeld op de site te krijgen , maar het werd een aluminium look. Hij hangt gewoon ik had geen zin in terugsturen. Dus deels wel mijn schuld.
5 feb. 2024

Had per ongeluk een pre order besteld via de website. Via een duidelijke uitleg en update over de bestelling via de mail werd deze vergissing opgehelderd. Dus nog even wachten op de levering van de bestelling. Verder prima ..Jos Bakker
8 feb. 2024

Mooie plafondlampjes

Mooie lampjes gekocht voor in de hal en de overloop. Eenvoudig te monteren. Geven een zachte roze gloed tegen je muur en plafond. Wij hebben er helder gekleurde lampjes in gedaan. Misschien ook mooi met amberkleurige lampjes.

Snoer is geen 230 cm.

Stevige en solide buitenspot met grondpin, snoer en stekker. Snoer zou 230 cm moeten zijn volgens beschrijving maar was nog geen 2 meter !! Jammer! Verder super snel en keurig geleverd. Goede prijs voor deze buitenspot.
Wij hadden meerdere lampen besteld en 1 kwam kapot aan, geld is netjes teruggestort en hebben de lamp weg kunnen gooien.. de rest van de lampen zijn mooi, snelle levering en netjes opgelost door de klantenservice.
7 feb. 2024
Hele leuke lampen besteld maar achteraf paste ze niet. Netjes terug gestuurd en binnen korte tijd het geld terug gekregen. Top kwaliteit lampen en topkwaliteit van de service dienst. Jullie zijn toppertjes.
25 jan. 2024

Lamp

Meer informatie geven wanneer een procduct niet op voorraad is. Daarnaast ben ik echt tevreden over mijn lamp. Staat super mooi in de woonkamer. Je kan het dimmen met de schakelaar aan de muur. Heel fijn.
Twee mooie lampen gekocht, maar helaas paste deze toch niet in ons interieur, netjes weer in doos gedaan en retour gestuurd. Moeten nog even wachten op ons retour bedrag maar daar heb ik vertrouwen in.

Zeer tevreden

Vaker een lamp gekocht, altijd snel geleverd, prachtige lampen, goeie prijzen en makkelijk te monteren. Wij kopen lampen normaal liever bij een fysieke winkel. Voor lampenlicht maken we een uitzondering
AG
Arona G.
Brielle
4 feb. 2024

Heel blij mee

Was op zoek naar bamboe wandlamp,toen ik dat intikte kwam lamp en licht tevoorschijn,daar vond ik een prachtige lamp,voor een super prijs,besteld,volgende dag keurig verpakt in huis,heel erg blij mee!

Positieve ervaring bij retourneren

De geleverde lamp was niet wat hij op het plaatje leek, reden waarom we hem wilden retourneren. Dit bleek een bijzonder gemakkelijk en vlot proces , en binnen 3 dagen was het geld retour
De service. Snelle levering, 2 artikelen omgeruild en direct weer ontvangen. Apart nog gloeilampen besteld, verkeerde kleur en 1 kapot ontvangen. Geen probleem direct opgelost. Top firma
31 jan. 2024
Ik heb inmiddels 6 lampen hier besteld. Allemaal keurig volgende dag geleverd, mooie prijs kwaliteit verhouding. Als ik een lamp nodig heb check ik voortaan eerst hier. Super winkel