lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.935 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.851 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

17 dec 2023
Ppten van de Lamp waten door slecht schroefdraad niet te monteren . Helaas lamp teruggestuurd en had ee geen vertrouwen meer in .
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je de lamp niet in elkaar krijgt. We hebben je hiervoor een kosteloos retourlabel toegestuurd, de lamp is ook weer bij ons aangekomen en deze werd ook weer terugbetaald. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
20 mei 2023
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Ook heb ik geen briefje gekregen of dat mijn pakketje bij de buren ligt. Waar is mijn lamp?
22 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor jou beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk! We nemen van de loop van vandaag nog contact met jou op. Met sfeervolle groet, Maureen - team Lampenlicht
9 nov 2023
tuinlantaarn besteld en betaald. Na 1 week gebeld waar de bestelling blijft. "Is pas leverbaar in maart 2024" Geld terug ?
22 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een van onze collega's en een terugbetaling hebt ontvangen. Mochten we verder nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij dit graag. Onze excuses voor het ongemak. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
Ik heb nog steeds niets ontvangen sinds de bestelling van 27 okt jl. Het is nu 6 nov. Alleen dit beoordelingsformulier.
27 okt 2023
and out of nowhere i get multiple times this spam to leave feedback well, there goes your 1 star rating. it's annoying
31 okt 2023
Good afternoon, thank you for your review on trusted shops, after you place an order with us we always ask for feedback, but it is not meant to be disruptive, apologies for this. Have you by any chance tried unsubscribing yourself after ordering or receiving these emails? This is in fact very easy to do at the bottom of the email. Kind regards, Team Lampenlicht
21 okt 2023
Verkeerd advies gekregen en daardoor foutieve lampen toegezonden gekregen. Vervolgens is het wel snel en goed hersteld
24 okt 2023
Bedankt voor je beoorderling. Vervelend om te horen dat je een verkeerd advies hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Fijn om te horen dat het vervolegsn wel goed en snel is hersteld. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
11 nov 2023
Klanten service is mega slecht, ze lezen de geschiedenis niet van de klacht en het is nog steeds niet opgelost!!!!!
17 nov 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, .....team lamp en licht
15 okt 2023
Pakket is geroutneerd zonder communicatie. Wat een slechte service, ze reageren ook niet op berichten. Schandalig.
GL
Ge L.
Bemmel
30 dec 2023
Mijn vorige bestelling binnen 2 dagen Nu uit voorraad lamp bestel op 21 -12 - 2023 deze is nog steeds niet binnen
11 jul 2023
6 mails onvangen van LampLicht.nl en 7 mails van Post. NL En de simpele lampenkap nog steeds niet in mijn bezit
12 jul 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, erg vervelend dat je geen informatie hebt mogen ontvangen omtrent de levering van je bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling! Ik zie dat het pakketje op 11 juli om 15.35 geleverd is bij je, ik wens je dan ook veel plezier met je aankoop en wens je een fijne dag toe. Sfeervolle groet, Team lampenlicht

Veel te lange levertijd

De lamp zou na een dag geleverd worden. Dat is nu een week geleden. Verwachte leverdatum pas volgende week 😡
27 mei 2023
Ik kan helaas geen nul geven anders had ik het wel gedaan ik ben zeer teleurgesteld geen goede afspraken
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
18 nov 2023

Houden zich niet aan de levertijd

De lampen zijn niet op de afgesproken datum geleverd en een week later zijn ze nog steeds niet geleverd.
23 nov 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, team lamp en licht
6 jan 2024

Communicatie blijft uit

Geen terugkoppeling over het prijsverschil van een bestelling welke nog geen kwartier eerder is gedaan
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Inmiddels hebben we contact gehad en word het opgelost. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
29 aug 2023
Eerst wordt mijn pakket niet bezorgd en daar na wordt het pakket bezorgd zit er een stukkende lamp bij
2 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, Wat vervelend dat je geen fijne ervaring hebt gehad. Ondertussen is er contact geweest en opgelost. Voor nu bedankt en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
JB
Johan B.
Wormer Holland

Wel bestellen maar niet leveren.

We mogen eerst wel een plafondventilator bestellen en vervolgens blijkt hij niet in voorraad te zijn.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
4 jul 2023
Ik raad dit bedrijf niet aan........Lamp terug gestuurd maar helaas heb ik mijn geld nog niet terug.
6 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
3 dec 2023

Hi

Ik had 2 lampen besteld en 1 daarvan is beschadigd, wat daaraan te doen, heel graag u reactie mvg
9 jul 2023
Lamp for €500 was shipped with a lampshade and 2 weeks later still nothing ! terrible service.
11 jul 2023
Thank you for your review. I will contact you later today. Kind regard, Team lampandlight.
18 aug 2023
Er werd bij aankoop gezegd een betaalperiode lamp nodig te zijn, die past er helemaal niet in
22 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops. Wat vervelend dat je het verkeerde advies hebt gekregen. Onze excuses. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk op te leiden. we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht