lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.975 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.835 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Dimbare lamp blijkt niet dimbaar. Email gestuurd op vrijdag, nu woensdag en nog geen reactie
13 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
11 nov 2023
Ik heb de verkeerde lampen toegestuurd gekregen. Melding van gemaakt en niets meer gehoord.
17 nov 2023
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor de late reactie. Door de drukt waren wij niet in staat om meteen te reageren. Wij hebben u een mail gestuurd op 13-11 met betrekking tot uw bestelling.
Bestelling inpakken en bezorgen. 11 dgn na bestellen nog nix, en geen contact te krijgen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het zolang heeft moeten duren voordat je de bestelling hebt mogen ontvangen. ik heb voor je gekeken en zie dat je hem inmiddels wel hebt mogen ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
19 nov 2023
Stop met eindeloos mailing versturen en maak een duidelijke uit knop bij de instellingen
25 nov 2023
JL
Jens L.
Nijnsel
14 jun 2023
Product besteld, gemaild dat het niet de juiste is. Krijg 1 keer reactie erna niet meer
14 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, team lampenlicht
Week geleden lamp besteld, nog niet binnen. Klantenservice gemaild maar geen reactie
13 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wij zien dat u al contact heeft gehad met een van onze collega's. Onze excuses voor het ongemak. Wij zijn blij dat wij samen tot een oplossing zijn gekomen.
Heb een verkeerd artikel ontvangen. Firmilier ingevuld en na 3 dagen geen antwoird.
13 jan 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
6 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen.nog geen bevestiging wanneer het pakket verstuurd word
13 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je jou bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij zullen met jou contact opnemen om dit op te lossen. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht
16 mei 2023
Ik heb mn bestelling niet binnen, en er wordt niet gereageerd op mn mail. Erg jammer
19 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor jou beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op jouw mail. Op 16-05 hebben we een reactie gegeven. Indien je nog aanvullende vragen hebt, horen wij het graag! Met sfeervolle groet, Maureen - team Lampenlicht
Bij gebruik bleek een lampje niet te doen. Reactie gegeven maar geen reactie terug.
2x verkeerde lampen geleverd, gebeld, gemaild en er komt geen enkele reactie terug.
16 dec 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren ondanks de drukte. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
31 aug 2023
Beetje jammer dat de kortingcodes die in beeld verschijnen niet werken… Niet sjiek.
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Indien de code niet werkt is dat inderdaad niet sjiek! Wellicht dat er niet aan de actievoorwaarden is voldaan? Deze vindt je terug door op de kortingscode te klikken. Mocht dit toch het geval zijn, dan vragen we graag telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze direct met je mee kunnen kijken! Nogmaals bedankt voor je feedback! Met sfeervolle groet, Team Lampenlicht
21 nov 2023
Contactpersoon heeft geen kennis van zaken. Komt met advies wat niet zo werkt
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je feedback , Spijtig te horen dat je verkeerde advies gekregen hebt, Dit is niet de bedoeling. We proberen elke vraag correct te antwoorden. Sfeervolle groet wendy
11 okt 2023
order is na 1 week nog steeds niet geleverd terwijl er voldoende voorraad was
14 aug 2023
De beschrijving van het product kwam niet overeen met het werkelijke product.
21 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het product niet overeenkomt met de beschrijving, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
Levertijden zijn veel te lang. Wel veel mails krijgen maar geen bestelling,
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie, We proberen elke klant zo snel mogelijk te helpen ,soms duurt het wat langer dat het artikel bij de klant is, door aanhoudende drukte .onze excuses hiervoor! sfeervolle groet wendy
8 okt 2023
Beter advies waar door je niet van €300 euro naar meer dan €1300,- uit komt
12 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Een collega zal contact met je opnemen om te bespreken wat er is gebeurt en te kijken naar een eventuele oplossing. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
28 jun 2023
Nog niets ontvangen. Ook geen informatie over wanneer er bezorgd zal worden
28 jun 2023
14 jan 2024
Lamp besteld zit al meer als een week te wachten laten niks van zich horen
18 jan 2024
Goedemiddag, beste klant, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht. Onze oprechte excuses hiervoor! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
14 jun 2023
Vrijdag besteld en tot op heden nog niks vernomen omtrent track and trace
14 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je bestelling op 9 juni om 14.17 uur geleverd is op het opgegeven adres, zou je even bij de buren willen informeren of zij een pakketje in ontvangst genomen hebben voor je, we horen het graag! Sfeervolle groet, Team lampenlicht