lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.768 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Kleuren wijken af van de foto's. Retourkosten voor klant..
3 feb 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo goed mogelijk foto's te maken. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je berichtje, We hebben gezien via de T&T gegevens dat het pakket op 1 februari afgeleverd is. Als dit niet het geval is horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
Nederlandse handleiding graag
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Helaas kunnen we geen Nederlandse handleiding versturen. Onze lampen worden over veel verschillende landen geleverd en dus hebben we ervoor gekozen om de handleiding in het Engels te houden. Als je ons kan mailen aan info@lampenlicht.nl of bellen, kunnen we je vragen ook zo beantwoorden. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
Nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je enkel dagen op je bestelling hebt moeten wachten. We zien dat je een item had besteld, dat niet op voorraad was. Inmiddels heb je je bestelling wel mogen ontvangen en hopen natuurlijk dat alles naar wens is. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
17 feb 2024
Stort mjin geld terug
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie, zoals vermeld in de mail die we je gestuurd hebben is de terug betaling in gang gezet. Mochten er nog vragen zijn ,horen we het graag. sfeervolle groet wendy
4 feb 2024
geen enquetes sturen
.nog niks ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je nog geen bestelling hebt ontvangen. Onze excuses! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
17 feb 2024
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedendag, bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons hebt beoordeeld met 3 sterren zonder toelichting. We horen het heel graag indien we iets voor je kunnen betekenen. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je sterrenbeoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend dat je geen aangename ervaring bij ons hebt opgelopen. We zien inderdaad dat je langer dan voorzien op je bestelling hebt gewacht en deze dan uiteindelijk geannuleerd hebt. Onze excuses voor het ongemak. Met sfeervolle groeten Lampenlicht

Geen mogelijkheid tot annuleren.

Gelijk na bestellen kwam ik er achter dat de kortingscode die ik gebruikt had niet goed verwerkt was. Ik kon al niet meer annuleren en na contact met klantenservice bleek de enige manier om het alsnog te verwerken de bestelling te laten leveren en terug te sturen. De klantenservice bood ook nog wen andere kortingsbon aan maar die heb ik nooit ontvangen. Het zou handig zijn om iets tijd te hebben om te annuleren na de bestelling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie. we gaan je een kosteloos retour label sturen, en een nieuwe code. mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
21 jan 2024

Geen info

Ik heb 14-1 besteld, de lampen zouden op voorraad zijn. Een bevestiging van de order gekregen. Daarna helaas niets meer gehoord. Emails worden met een auto-reply (uit het VK) beantwoord. De chatbox is een machine, die een standaard antwoord geeft. Het schiet niet op. Graag wil ik weten op de lampen onderweg zijn of wanneer ik deze kan verwachten
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, beste klant, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
20 jan 2024

Na 5 dagen en vraag om status, pas pakket verstuurd

Na de bestelling en betaling hoorde ik niets meer van de status. Totdat je (na 5 dagen) een mail stuurt en opeens wordt het pakket verstuurd! Vergeten? Als je de status van je bestelling wilt inzien, moet je verplicht een account aanmaken. Waarom houden ze niet gewoon hun klanten uit eigen initiatief op de hoogte?
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie. Het artikel dat je besteld had was niet op voorraad daarmee dat het langer dan normaal onderweg was ,onze excuses hiervoor! We zijn bezig met ons systeem om mailtjes naar klanten te sturen als iets niet meer in voorraad is ,maar dat is nog niet in orde . Als je geen mailtje aangekregen hebt kan het zijn dat je mail adres niet juist is. We wensen je nog veel plezier met je aankoop. Sfeervolle groet wendy
De lamp was niet op voorraad en ik werd niet op de hoogte gesteld. Ik moest zelf gaan bellen waar mijn pakket bleef. En toe kreeg ik te horen dat mijn lamo niet op voorraad was en dat het bijna 2.5 weken zou duren voordat ik mijn lamp zou krijgen.
In totaal 6 lampen besteld.. zouden de volgende dag geleverd worden.. 2 lampen ontvangen na een week wachten vragen we waar de andere lampen zijn maar krijgen gewoonweg geen antwoord.. waar zijn onze andere lampen of toch minsten ons geld?
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
HR
Henk R.
Den Haag

De lamp is van matige kwaliteit en niet thuisbezorgd, maar direct naar een verzamelpunt gebracht.

De lamp is van matige kwaliteit, maar is dan ook niet duur. Binnenin zit alles schots en scheef. Gelukkig werkt hij wel. De lamp is niet thuisbezorgd, ook al beweert de bezorger van wel, maar direct naar een verzamelpunt gebracht.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je de kwalitieit matig vind. Je kunt altijd besluiten om dit retour te sturen en ontvang je het geld terug. Verder geeft PostNL aan de bezorging te hebben geprobeert en is dit mislukt. Zij hebben toen de keuze gemaakt om dit naar een punt te brengen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
Ik kreeg de lampen zonder snoer, dit stond niet op de website. Ik heb een mail gestuurd met vragen maar geen antwoord gekregen. Wel 3x mail of de installatie lukt. Maar dan hebben ze tips. Niets over stroom uit de muur halen.
27 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk te vermelden. Mocht het nog niet gelukt zijn kun je altijd even telefonisch contact opnemen. Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht

Alles prima, kortingscode deed het niet

Verzending was top! Mooie lamp. Kreeg alleen een kortingscode van 10 euro die het niet deed. Baalde ervan, maar ik moest toch bestellen. Had al een afspraak gemaakt voor het ophangen ervan. Dus jammer van die code.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
BT
Ben T.
Beuningen Gld

Nee bedankt

Zeer laat geantwoord op een eenvoudige vraag. De beschrijving van de vent met verlichting is niet duidelijk aangegeven op site Ik koop wel een nieuwe maar niet meer bij hier
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je reactie, vervelend dat je niet genoeg info gekregen hebt. Wegens aanhoudende drukte ,waren we niet in staat om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor! Sfeervolle groet wendy
zit al een week op mijn bestelling te wachten, en de btw is niet goed berekent want ik zit in belgie. fqcturatie kon enkel op rembourse hopelijk volgende bestelling beter
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je enkele dagen op je bestelling hebt moeten wachten. We zien dat deze intussen wel is aangekomen en hopen dat alles naar wens is. Je factuur zal worden aangepast en je ontvangt deze zo snel mogelijk. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
ML
Maas L.
Veenendaal
14 jan 2024

Vlot bestelproces en levering - service kan beter

Eenvoudig bestelproces en snelle levering maar een trage service afdeling. Mijn verzoek mbt levering werd pas beantwoord nadat de levering al had plaatsgevonden.
18 jan 2024