lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl
Beoordelingen:

4.912 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.857 beoordelingen in totaal  

4,60
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Meest relevante negatieve beoordeling

14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(112)
(83)
(147)
Resetten
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en prima prijs. In de lamp staat echter na 1 regenbui al water.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
17 mei 2024
Bedankt voor je review op trusted. Wat vervelend om te lezen dat er al na 1 regenbui al water in staat. Ik heb even met je meegekeken. Ik zie dat je een lamp hebt besteld met een IP waarde van 44. Dit betekend spatwaterdicht. Deze lampen kan je het beste plaatsen op een beschutte plek. Met sfeervolle groet, Esther
13 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellen is makkelijk maar..

Bestellen is makkelijk, service is goed(genoeg)…. Uitlevering …. Een RAMP
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
13 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. We vinden het heel vervelend om te lezen dat de uitlevering van je bestelling niet geslaagd was. We hebben dit als Lampenlicht hopelijk wel goed voor je opgelost. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
12 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De buitenlampjes die ik had besteld werden snel geleverd. Netjes verpakt met beschrijving. De lampjes zelf ben ik niet erg blij mee. Buitenverlichting heeft een dikkere kabel nodig voor aansluiting. Die kan je niet hoe kwijt. Aan de achterkant zit een aansluitpunt hiervoor ipv aan de onderkant. Het is een enorm gemier omdat fatsoenlijk aan de muur te bevestigen. Je moet zelf aan de onderkant een gat maken. Daardoor weer gepruts met kit om het goed waterdicht te maken. Ik heb al vaker verlichting aangelegd. Maar dit was een gevecht.
Beoordeling melden
TB
Theo B.
Twello
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kortingen worden moeilijk aangegeven hoe je die kunt gebruiken achter af niets te corrigeren
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
26 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde levering Tijdens het bestellen had ik dingen toegevoegd in mijn winkelmandje. Van sommige lampen wilde ik er meerdere bestellen. Die stonden ook in mijn winkelmandje. Toen ik het had besteld en de bevestiging kreeg waren de hoeveelheden aangepast en kreeg ik niet de juiste hoeveelheid lampen geleverd. Ik moest dus nog een bestelling doen om alles geleverd te krijgen. Uiteindelijk wel alles binnen maar maakt het wel wat ingewikkeld.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
23 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlich
GW
Gosia W.
Drachten
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

geen info over de levertijd voor de aankoop

Ik heb de lamp nog niet gekregen. Had ik geweten dat ik zo lang moet wachten, had ik dan een andere lamp of winkel gekozen. Dus mijn feedback is; geef aan wanneer bepaalde lamp beschikbaar is van tevoren.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
23 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je nog steeds op je bestelling wacht. Dat is natuurlijk niet fijn. Op onze website bij het artikel wordt telkens aangegeven wanneer een artikel momenteel niet op voorraad is. Ook heb je een mail ontvangen met daarin de geplande leverdatum. Helaas kunnen we dus op deze moment ook niet veel meer voor je betekenen en hopen dat je toch nog wil wachten op je zending. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
23 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted shops. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over je bestelling bij Lampenlicht. We zien dat je je pakketje volgens de TrackTrace wel hebt ontvangen, maar dit dus niet zo bleek te zijn. We hebben je daarom je volledige aankoop terugbetaald en hopen dat we je hiermee toch hebben kunnen verder helpen. We hopen alsnog dat je vertrouwen hebt in ons en dat je in de toekomst misschien toch weer een bestelling bij ons plaatst. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Muurlamp Sandy: Afmetingen van het deel wat aan de muur moet, ontbreken op de site. Otan S: De lamp is zwart, maar de plaat waarmee het aan de muur moet, is wit. Staat niet op de site. Wel belangrijk. Slordig, dan lever je zelf incomplete info, en ga je de verzendkosten voor de retour bij de klant neerleggen.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je onze informatie op de site niet volledig vind. Wij zullen via de mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, team lampenlicht.
GS
Geert S.
HOLLANDSCHEVELD
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
er waren artikelen vergeten mee te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je niet alles hebt mogen ontvangen. WIj zullen via de mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, team lampenlicht.
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ontbreken van onderdelen ( bevestiging van lampenkap en een Nederlandse handleiding.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
16 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren ondanks de drukte. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
lamp gekocht stond wit licht op was rood ...... teruggestuurd twee keer vervoerskosten betaald
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
16 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van bijna 2weken geleden nog niet geleverd. Niemand weet waar mijn pakketje ligt
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
15 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. We zijn natuurlijk tevreden met de 3 sterren, maar als we ons nog kunnen verbeteren dan horen we dit natuurlijk ook graag. Je mag ons altijd bellen of mailen aan info@lampenlicht.nl Met sfeervolle groeten Lampenlicht
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
12 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De prijs geen 70 euro laten verschillen op 2 dagen tijd . Geeft malafide indruk
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
12 apr 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet ontvangen , post .nl heeft het bij buurtsuper bezorgt maar daar is het niet na 2 keer een bezoek om het op te halen . Klantenservice gebeld met deze klacht , door dame uitstekend geholpen later teruggebeld door een heer met de mededeling dat pakket daar aanwezig is maar het is daar niet aangekomen (bevestiging door post .nl dat het daar aanwezig is ) Mededeling dat ik er maar op moet wachten dat het op 13 april teruggestuurd wordt door post.nl, ik vindt dit geen service en heb afgezien van de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Supervervelend! Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team lampenlicht
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De helft was niet geleverd. Vervolgens moet men gaan controleren of medewerkers inderdaad niet goed hebben ingepakt of dat de klant liegt. Begrijpelijk maaf dat hoeft niet zo lang te duren. In de tussetijd zit ik zonder lampen. Je zou ook eerst kunnen oplossen en de klant informerennover bojkomende kosten indien de fout bij hem zit
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
10 apr 2024
Beste, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat dit je ervaring is. Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega en als het goed is opgelost is. Mochten wij nog ergens bij helpen, dan horen wij dit graag. Een vriendelijke groet, team lampenlicht.
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
10 apr 2024
Beste, Vervelend dat de service/het product niet naar wens waren. We hebben je een mailtje gestuurd, als je hierop reageert kunnen we kijken hoe we je het beste kunnen helpen of adviseren. Met sfeervolle groet, Eline - lampenlicht
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product heeft beschadigingen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
10 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je product beschadigingen heeft. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zien helaas niet dat je ons hierover al hebt gecontacteerd. Anders hadden we je zeker verder geholpen. Je ontvangt later vandaag nog een mail hierover. Met sfeervolle groeten Lampenlicht