lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Meest recente eerst

Retour kosten onduidelijk aangegeven

Retour kosten duidelijk aangeven, niet in kleine lettertjes tussen de algemene voorwaarden maar gewoon duidelijk op het moment dat ik retour klik dan zou ik dat moeten zien.
1 dag geleden
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat onze retour voorwaarden niet helemaal duidelijk zijn. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Communicatie omtrent levertijd en account wat vervolgens niet gekoppeld is aan een bestelling
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was wanneer je bestelling wordt geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht

Niet mogelijk bestelling later te koppelen

Ik wist even mijn wachtwoord van mijn account niet, en heb mijn volgende bestelling even zonder account gedaan. Wel met hetzelfde emailadres maar kan daarna zelfs niet met hulp van jullie de bestelling koppelen aan mijn account zodat ik deze verder kan volgen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Helaas is het voor ons niet mogelijk om je bestelling alsnog te koppelen aan je account. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met track en trace informatie. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
.nog niks ontvangen
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je nog geen bestelling hebt ontvangen. Onze excuses! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht

Lampenlicht

We wilde voor gehele woning lampen kopen bij lamp en licht en toen we verkoopster vroegen mee te kijken en prijs op te stellen van totaal werd gezegd dat we zelf wel een rekenmachine op onze telefoon hadden. Dat vind ik geen service. Gelukkig sprong jonge mannelijke collega in en heeft ons super geholpen! Bij mail contact over advies voor aanschaf van dimmers bij de gekochte lampen kregen we tot tweemaal zeer summier antwoord waardoor we tot op heden deze nog niet hebben kunnen aanschaffen. Lampen zelf zijn mooi en netjes geleverd. We moeten ze nog ophangen. Deels positieve en deels negatieve ervaring dus.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat de service niet helemaal naar verwachting is geweest. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag even contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Adverteren met een gouden lamp en vervolgens een oranje metallic lamp krijgen. Deze teruggestuurd omdat de kleur niet overeenkwam met de beschrijving. Toen zelf de verzendkosten en retourkosten moeten betalen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen via de mail contact hierover opnemen. Een sfeervolle groet, team Lampenlicht.
Ik krijg ,n mail om te beoordelen maar heb nog geen product ontvangen .Ik weet ook helemaal niet hoelang het nog duurt dus ben benieuwd of ik deze week iets hoor .Had graag ,n berichtje gehad dat het onderweg is of rond welke datum ,t komt ,

De klantenservice is prima, lamp wat minder

De klantenservice is prima, de prijzen ook. Maar de lamp die wij besteld hadden voldeed 1. niet aan de herhaalde beschrijving en 2. was heel matig qua kwaliteit. Als je niet veel te besteden hebt prima, maar niet wat je verwacht van de plaatjes en omschrijving op de website.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedendag, bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons hebt beoordeeld met 3 sterren zonder toelichting. We horen het heel graag indien we iets voor je kunnen betekenen. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Stort mjin geld terug
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie, zoals vermeld in de mail die we je gestuurd hebben is de terug betaling in gang gezet. Mochten er nog vragen zijn ,horen we het graag. sfeervolle groet wendy
Aan de Wandlamp moest nog een snoer worden bevestigd echter er moest nog een gaatje geboord worden in de lamp om de draad erdoor heen te halen. Daarnaast werkte de bijgeleverde lichtbol niet goed, die begon te flikkeren na een paar seconden.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
Lamp laat in zonlicht niet op. Binnen kan je hem wel aanzetten
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je reactie, Vervelend te horen dat de lamp niet goed werkt, dit is niet de bedoeling. We hebben je een mail gestuurd met de mogelijke opties. sfeervolle groet wendy

Verkapte flinke prijsverhoging. Let goed op bij uw aankoop

Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Wij zullen via de mail contact met je opnemen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
12 feb. 2024
Assortiment en levering zijn prima. Klantvriendelijkheid laat wat te wensen over. Ik was vergeten om een kortingscode toe te passen, maar op het verzoek om dit alsnog te doen werd afwijzend gereageerd.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Helaas kwam je niet aan het minimale bedrag om de kortingscode te kunnen innen, en het staat in de voorwaarden op onze website dat we dit achteraf niet kunnen verrekenen. Zoals eerder gemeld, kun je de code zeker bijhouden voor latere bestellingen. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je sterrenbeoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend dat je geen aangename ervaring bij ons hebt opgelopen. We zien inderdaad dat je langer dan voorzien op je bestelling hebt gewacht en deze dan uiteindelijk geannuleerd hebt. Onze excuses voor het ongemak. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
12 feb. 2024
De 5 lampen gekregen maar van de 5 ledlampjes zat er maar 1 van bij. Dus konden we 2 keer bezorgkosten betalen.Omdat die er de eerste keer niet bij zaten.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie, Wij zien in je bestelling dat je maar 1 ledlamp besteld had , Als je met ons contact had opgenomen had je een code kunnen krijgen met gratis verzending. sfeervolle groet.
10 feb. 2024
Lever lampen die gewoon goed zijn. Deze kamp was echt rommel qua constructie, gebruiksgemak en installatie. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Wat een drama! Ik begrijp wel waarom de lamp in de aanbieding was, waarschijnlijk heeft bijna iedereen ‘m terug gestuurd. De lamp is eigenlijk niet in te stellen, als ie eenmaal hangt moet je er nooit nooit meer aanzitten want dan dondert die in uit elkaar. Terwijl het een wand burolamp is die gesteld moet kunnen worden. Not.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je problemen had met de installatie van de lamp. We zullen je hierover vandaag nog contacteren om samen een gepaste oplossing te vinden. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
8 feb. 2024
Lamp was slecht gelast. Dus sommige naden zaten los. Heb het zelf gerepareerd. Wij kopen niets meer bij deze zaak.
10 feb. 2024
Goededag, bedankt voor je review op trusted shops, Wa vervelend dat dit is gebeurt.We horen graag of we nog iets voor je kunnen betekenen en of je een vervangend exemplaar wilt ontvangen. Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
7 feb. 2024
Laatste bestelling nog steeds niet ontvangen
9 feb. 2024
Bedankt voor je berichtje, We hebben gezien via de T&T gegevens dat het pakket op 1 februari afgeleverd is. Als dit niet het geval is horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
5 feb. 2024

Matige kwaliteit

De scharnierlamp die ik kocht heeft een zwakke constructie. Moet echt met twee handen uitgetrokken en ingeduwd worden
7 feb. 2024